26-Apr-2024, 01:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-Apr-2024, 01:19 PM door Hardloper.)
Sales of this type can start up end of 2024 with an expected sales price of 12 900 EUR (incl. 21% VAT, EXW, without motor and battery).
VS:
De Quatrevelo kost €10300,- (incl. 21% btw)
Dus de prijs is ook nog niet eens zo absurd hoog.
Ik had er met iemand over die dus een speedelec nog heeft, helaas is zijn gezondheid niet meer zo goed dat hij ermee op pad durft. En hij vond het ook wel iets voor mij, na wat denken. Mocht ik serieuze afstanden moeten afleggen voor werk, dan zou het eventueel een optie kunnen zijn. Dan ga ik het niet hebben over 30km enkele reis. Eerder 50km. Maar weet je die QV vind ik veel te leuk om deze ervoor in te ruilen. Maar ik zou dan ook altijd nog een brommer certificaat moeten gaan halen. Voordat ik maar mee op de weg mag. Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre deze nu echt geschikt is voor de NL weg.
Hier nog meer video beelden van de Velion
VS:
De Quatrevelo kost €10300,- (incl. 21% btw)
Dus de prijs is ook nog niet eens zo absurd hoog.
(26-Apr-2024, 01:02 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat is toch echt wel een heel serieus en leuk trapautootje geworden.
Daar zal vast wel publiek voor zijn. Als alternatief voor dat Noorse ding. Hoe heet die ook alweer
Ik had er met iemand over die dus een speedelec nog heeft, helaas is zijn gezondheid niet meer zo goed dat hij ermee op pad durft. En hij vond het ook wel iets voor mij, na wat denken. Mocht ik serieuze afstanden moeten afleggen voor werk, dan zou het eventueel een optie kunnen zijn. Dan ga ik het niet hebben over 30km enkele reis. Eerder 50km. Maar weet je die QV vind ik veel te leuk om deze ervoor in te ruilen. Maar ik zou dan ook altijd nog een brommer certificaat moeten gaan halen. Voordat ik maar mee op de weg mag. Ik vraag me trouwens wel af in hoeverre deze nu echt geschikt is voor de NL weg.
Hier nog meer video beelden van de Velion
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.