24-Apr-2020, 06:07 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Apr-2020, 06:09 PM door Wim -de roetsende.)
Ik zou echt Peter de Rond benaderen. Hij heeft, toen ik ovale kettingbladen (het zijn officieel geen tandwielen is mij ooit uitgelegd) op de XS wilde, rekening gehouden met mijn zitpositie en heeft daar toen een berekening op losgelaten. Geen idee hoe of wat.
In het begin deed hij het verkeerd, gaf hij later zelf ook toe, omdat hij (ook ) een denkfout had gemaakt.
Op zijn blog is daarover wel allemaal informatie te vinden.
Hij monteert ze ook voor je. Uiteraard kost dat wat, want hij heeft een soort velomobiel-herstelbedrijfje. Op open liggers monteert hij ze trouwens ook.
In het begin deed hij het verkeerd, gaf hij later zelf ook toe, omdat hij (ook ) een denkfout had gemaakt.
Op zijn blog is daarover wel allemaal informatie te vinden.
Hij monteert ze ook voor je. Uiteraard kost dat wat, want hij heeft een soort velomobiel-herstelbedrijfje. Op open liggers monteert hij ze trouwens ook.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler