Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schade gereden? Na hoeveel km of tijd?
#3
Om niet op mijn kant te gaan, met als gevaar met mijn gezicht tegen een lantaarnpaal te komen, heb ik mijn Quest tussen twee palen tot stilstand laten komen. Die palen staan dichter bij elkaar dan de voorwielen van de Quest.
Dat was na 23 maanden en bijna 8000 km.

Ik was ervaren genoeg om bochten met een redelijke snelheid te nemen maar ging fout omdat ik verder naar links en met een hogere snelheid reed dan de eerdere dagen die week, variatie op mij woon-werk route wegens werkzaamheden. Deze weken heb ik weer diezelfde variatie wegens werkzaamheden maar ik rem voor de bocht en gebruik netjes het fietspad.

De Quest heeft het overleefd maar het heeft Peter bij IBC heel veel werk gegeven. En nee, ik heb hem niet terug, ik heb hem ingeruild en zij hebben hem aan iemand anders verkocht.

Oh ja, bijna vergeten, ik heb met de Quest wel op zijn zij gelegen. In het donker bij een dubbel hoge stoeprand de afrit niet goed ingeschat en omgerold. De schade toen was niet meer dan een stukje rond de spiegel eruit gescheurd. Dit was na ongeveer 20 maanden en bijna evenveel km, ik had het gat wel dicht maar nog niet netjes geel toen het echt mis ging.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
RE: Schade gereden? Na hoeveel km of tijd? - door Willeke_IGKT - 15-Mar-2024, 10:30 PM
RE: Schade gereden? Na hoeveel km of tijd? - door TvWijk - 15-Mar-2024, 11:43 PM
RE: Schade gereden? Na hoeveel km of tijd? - door Hoekie - 16-Mar-2024, 12:59 AM
RE: Schade gereden? Na hoeveel km of tijd? - door TimSch - 16-Mar-2024, 09:39 PM
RE: Schade gereden? Na hoeveel km of tijd? - door Merijn - 16-Mar-2024, 11:25 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Nieuw hier!
De Quest heb ik nu i...bucovaina — 06:06 PM
Alve's minivizier
Onder andere omd...Wim -de roetsende — 05:26 PM
Kilometer topic
Ik heb mijn huidige ...Willeke_IGKT — 05:04 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
Same here (reactie o...voodoo — 04:44 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
We hebben nu dus e...Hardloper — 04:40 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
Oei, burgerlijke ong...ZoefZoef — 04:17 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
We hebben nu dus een...365cycle — 03:52 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
..een verkoper opeen...ZoefZoef — 03:40 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
Bij 500 watt zonder ...Jeroen S — 03:40 PM
Alve's minivizier
Op de houten had ik ...Jeroen S — 03:35 PM
Welke motor in QV?
En misschien nog e...bucovaina — 02:40 PM
Welke motor in QV?
Zo'n bafang motor sl...Gideonaut — 02:36 PM
Alve's minivizier
Ik vroeg mij ook a...Hoekie — 02:35 PM
[split] Welke motor in QV? - Met een 50...
Ik wilde het niet pr...bucovaina — 02:35 PM
Welke motor in QV?
Ik vermoed dat het d...bucovaina — 02:31 PM
Alve's minivizier
Ik heb bergen van di...Gideonaut — 02:29 PM
Welke motor in QV?
Ik was niet helemaal...Hoekie — 02:26 PM