Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mobiel vriendelijk thema
#1
Bij veel andere fora waar ik actief op ben kun je een thema kiezen dat mobiel vriendelijk is en goed werkt op een smartphone. Kan dat bij dit forum misschien ook worden aangezet? Of is het er al en kijk ik er overheen?
Antwoord }
Bedankt door:
#2
(08-Jun-2017, 01:41 PM)ErikvanD schreef: Bij veel andere fora waar ik actief op ben kun je een thema kiezen dat mobiel vriendelijk is en goed werkt op een smartphone. Kan dat bij dit forum misschien ook worden aangezet? Of is het er al en kijk ik er overheen?

Een mobiele layout staat op de to-do list.
Helaas zijn er voor mybb niet veel mobiele thema's die probleemloos werken. Vaak valt het complete overzicht weg is het plaatsen van bericht of reactie op z'n minst gezegd problematisch.
Maar het is wel de bedoeling dat er (zo snel mogelijk) een mobiele layout komt, eventueel als optie.

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door: ErikvanD
#3
Top, blij dat het de aandacht heeft, ik wacht rustig af
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Alle wensen zijn bespreekbaar. En als er een mogelijkheid voor is, waarom niet?

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#5
(08-Jun-2017, 06:33 PM)Frank schreef: Een mobiele layout staat op de to-do list.

Dat zou top zijn. Ik merk namelijk dat ik het forum het meest bezoek vanaf m'n mobiele telefoon.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
In verwacht volgende maand een mobiele layout te kunnen testen.
Hopelijk is na de nodige updates dat script nu veilig genoeg.

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door: emgaron
#7
Even een update betreffende een mobiel vriendelijk thema:

Dit kan nog even aanlopen. Voor deze forum software zijn slechts een aantal (gratis) mobiele thema's te verkrijgen. Ik heb ze tot op heden alle 4 getest en ofwel breken ze het forum of ze zien er niet uit.

Dus nog even geduld op dit vlak a.u.b.

Maar we blijven zoeken en proberen.

Groet,

Frank

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door: emgaron
#8
Even wat nieuwe info betreffende een mobiel vriendelijke thema:

Aangezien de enkele mobiele thema's in de MyBB community of niet goed werken of problemen opleveren met veiligheid/SSL certificaat hebben de ontwikkelaars van MyBB besloten om zelf in een aankomende update van deze forum software met een mobiel (responsive) thema te komen.

Citaat:First up is MyBB 1.9. This update will feature a responsive theme built on a new and improved, Twig template system. This system will allow template conditionals, variable loops, template includes, and much more.


Het blijft dus nog even een kwestie van geduld (huidige versie van het forum is 1.8.15) maar het wordt nog wel dit jaar verwacht.

Grt,

Frank

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#9
Anderzijds, zou ik zeggen, niet doen.
Allemaal leuk en aardig, maar er zijn altijd mensen die gevaar gaan opleveren voor ander weg gebruikers.
Het is al weer een jaar oud thema, maar ik zou het niet doen.
Zonet een vrachtwagen chauffeur gezien die in de stad met de mobiele aan het bellen was, zeer grote eikel.
En ze zeggen allemaal, ik bel niet hoor ?
Trouwens zou ik de moderators willen aanraden om te kijken of de wet er in voorziet.
Fietsen en bellen en of even een forumpje te bezoeken is ook strafbaar, bij auto,s het alleen in de hand houden al.
Ik wil niet roomser dan de paus zijn , ondanks dat ik Katholiek ben (trots op) maar niet doen zou ik zeggen.
Geert
Flevobike  Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Een mobiel vriendelijk thema is uiteraard niet bedoeld voor mensen in het verkeer.

Er zijn steeds meer mensen die websites op hun telefoon/tablet/enz. bekijken en voor hen is zo'n mobiel thema bedoeld.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#11
(19-Apr-2019, 04:49 PM)Lobke Honney schreef: Zonet een vrachtwagen chauffeur gezien die in de stad met de mobiele aan het bellen was, zeer grote eikel.

Daar moet je gewoon even een melding bij de werkgever van maken. De naam staat meestal joekelsgroot op de vrachtwagen.
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Er zijn steeds meer mensen die websites op hun telefoon/tablet/enz. bekijken en voor hen is zo'n mobiel thema bedoeld.
Daar moet je gewoon even een melding bij de werkgever van maken. De naam staat meestal joekelsgroot op de vrachtwagen.
1 daar zit nu net het probleem, gezien het enorme misbruik van I.foon en de vele ongelukken, heeft totaal niets te maken met wat er in eerste alinea geschreven is.
Een koks mes is bedoeld voor in de keuken, en niet bedoeld om deze in een rug te planten van een passant, wat tegenwoordig veel bij sommige bevolkingsgroepen
Gebeurd.
2 De Hermandad wil graag een heterdaad, de mensen hebben het te druk met andere zaken, zoals een eventuele ongeluk veroorzaakt door een vrachtwagenchauffeur die het embleem levensgroot op zijn vrachtwagen had staan van 30 ton , was even aan het kijken op mijn tablet e.d.
Toe gegeven, er zijn ook van die simpele zielen die een landkaart op hun stuur hebben , of de courant, en zodoende een ligfietser over het hoofd zien.
Een mobiel vriendelijk thema is uiteraard niet bedoeld voor mensen in het verkeer.
3 Contradictio in terminis, hoef ik denk ik niet uit te leggen.
Dergelijk informatie kun je ook krijgen van forum lid P*Vis
Groetjes,
Geert
Flevobike  Kangeroo 50/50 Giant Hybrid + Twist Go Dames Fiets.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je h...PieterTrapt — 02:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je hele ...Hardloper — 02:04 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het kan inderdaad na...PieterTrapt — 02:02 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Oef.. hier w...Arend-Jan — 12:27 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Het onderscheid tuss...melle z — 12:26 PM
mods op mijn roeifiets
Oh,de roeifietskno...pieterz — 12:04 PM