03-Oct-2023, 07:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Oct-2023, 08:03 PM door Wim -de roetsende.)
Ik heb een mail gestuurd naar ligfietskleding@protonmail.com en daarop heb ik wel een reactie gehad, maar nog geen antwoord op de maatvoering.
De kledingcommissie heeft mijn vragen aan de fabrikant/webshopeigenaar voorgelegd. Ze komen er nog op terug.
Als ik iets weet, dan laat ik het hier weten.
Op ligfiets.net heb ik ook gereageerd. Geen enkele reactie op mogen ontvangen.
Op de website van de fabrikant heb ik 2x een reactieformulier ingevuld. Helaas ook geen reactie op mogen ontvangen.
Ik krijg er echt een beetje jeuk van.
Ik heb wel een antwoord van de kledingcommissie gekregen over het niet mogen ruilen.
Ik zet het hieronder:
Vwb het niet kunnen ruilen: het is een uniek ontwerp waarbij ook maatwerk (zoals met of zonder zakken ?) wordt geleverd, daarom kan het niet worden geruild. Dit in tegenstelling tot ‘normale’ webshops waar standaardkleding wordt aangeboden.
Op mijn vraag over de reden van het niet kunnen ruilen op FaceBook schreef Marloes de volgende reactie:
Meerdere redenen. Omdat alles uit jouw bestelling apart voor jou gemaakt wordt. Het is maatwerk en geen confectiecollectie. Daardoor is het mogelijk om uit diverse opties te kiezen, zoals lange of korte rits bij de traditionele shirts, wel of geen zakken of een langer achterpand en alle combinaties daarvan. Daarom waren er ook die pasmomenten en komen er daar nog drie van waarvoor je je aan kunt melden. Je moet daarnaast ook goed met de maattabellen bekijken welke maat je moet bestellen. Het is bovendien geen gewone webwinkel, maar een webshop die speciaal voor onze vereniging en ons kledingproject gemaakt is. Na de deadline van 21 oktober is er geen webshop meer.
Het is dus wel duidelijk, er kan echt niet geruild worden.
Daardoor wordt een kloppende maattabel dus nog veel belangrijker.
De kledingcommissie heeft mijn vragen aan de fabrikant/webshopeigenaar voorgelegd. Ze komen er nog op terug.
Als ik iets weet, dan laat ik het hier weten.
Op ligfiets.net heb ik ook gereageerd. Geen enkele reactie op mogen ontvangen.
Op de website van de fabrikant heb ik 2x een reactieformulier ingevuld. Helaas ook geen reactie op mogen ontvangen.
Ik krijg er echt een beetje jeuk van.
Ik heb wel een antwoord van de kledingcommissie gekregen over het niet mogen ruilen.
Ik zet het hieronder:
Vwb het niet kunnen ruilen: het is een uniek ontwerp waarbij ook maatwerk (zoals met of zonder zakken ?) wordt geleverd, daarom kan het niet worden geruild. Dit in tegenstelling tot ‘normale’ webshops waar standaardkleding wordt aangeboden.
Op mijn vraag over de reden van het niet kunnen ruilen op FaceBook schreef Marloes de volgende reactie:
Meerdere redenen. Omdat alles uit jouw bestelling apart voor jou gemaakt wordt. Het is maatwerk en geen confectiecollectie. Daardoor is het mogelijk om uit diverse opties te kiezen, zoals lange of korte rits bij de traditionele shirts, wel of geen zakken of een langer achterpand en alle combinaties daarvan. Daarom waren er ook die pasmomenten en komen er daar nog drie van waarvoor je je aan kunt melden. Je moet daarnaast ook goed met de maattabellen bekijken welke maat je moet bestellen. Het is bovendien geen gewone webwinkel, maar een webshop die speciaal voor onze vereniging en ons kledingproject gemaakt is. Na de deadline van 21 oktober is er geen webshop meer.
Het is dus wel duidelijk, er kan echt niet geruild worden.
Daardoor wordt een kloppende maattabel dus nog veel belangrijker.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler