Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Medeliggers onderweg
Vandaag in Appingedam een Sinner / Usva Comfort met elektrische ondersteuning in de Wijkstraat in Appingedam. Zeer vermoedelijk een Usva.
Antwoord }
Bedankt door:
Ik kwam een blauwe velomobiel tegen op het weggetje langs de Vliet tussen Leiden en Voorschoten / Vlietlanden.
Antwoord }
Bedankt door:
Iemand nog op de fiets gezeten vandaag?
Antwoord }
Bedankt door:
Ja met mijn Quest net voor de storm en net na de storm. Gewoon  woon werk verkeer. Ging prima. Smile
Antwoord }
Bedankt door:
(18-Jan-2018, 11:21 PM)Marnix schreef: Ja met mijn Quest net voor de storm en net na de storm. Gewoon  woon werk verkeer. Ging prima. Smile

Ik ook, nergens last van.
Wim -de roetsende

Thys 209 Carbon Rowingbike - Carbon DF 121 - Challenge Taifun 20" 

http://roeifietsen.blogspot.nl/
Antwoord }
Bedankt door:
Net voor de Wilhelminabrug in Deventer om een uur of 3 vanmiddag zag ik een gele Milan met een rode kap.
Op de zijkant stond iets dat leek op het symbool van de Europese Unie. Een blauwe cirkel met gele sterretjes in de rand, tenminste daar leek het op.

Wie-O-Wie?
Wim -de roetsende

Antwoord }
Bedankt door:
Gisteren een rode onderstuur ligger op de weg tussen Oosterhout en Teteringen. Onderstuur, 20/26. Ik denk een Nazca.
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
Afgelopen dinsdag op de IJsselbrug (in de volksmond: 'de oude brug') van Zutphen kwam ik in mijn Chocolate/Vanilla DF een gele Quest tegen.

Hij zwaaide, ik toeterde. Iemand van hier?
Wim -de roetsende

Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag op de terugweg van Appingedam waar ik mijn foto's had opgehaald met mijn Sinner Record met Streamer kwam ik rond 16:00 uur op het fietspad langs de Wijmersweg (N996) tussen Garrelsweer en Loppersum een lagere ligfietser tegen met een knalrode muts. We hebben elkaar gegroet. 

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Feb-2018, 05:24 PM)Roepers schreef: Vandaag op de terugweg van Appingedam waar ik mijn foto's had opgehaald met mijn Sinner Record met Streamer kwam ik rond 16:00 uur op het fietspad langs de Wijmersweg (N996) tussen Garrelsweer en Loppersum een lagere ligfietser tegen met een knalrode muts. We hebben elkaar gegroet. 

Groet,

Marco

Groeten doen ligfietsers elkaar toch (bijna) altijd als ze elkaar onderweg tegenkomen? :-) Ik wel tenminste.
Antwoord }
Bedankt door:
Inderdaad, behalve als de een de ander niet ziet natuurlijk. Daarom vermeld ik het maar.
Antwoord }
Bedankt door:
Gisteren, 17 februari, een zwarte trike in Made. Zo'n hele lange Kettwiesel o.i.d. Volgens mij de eerste open driewielers die ik ooit ben tegengekomen op mijn solo ritjes.
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
[-]
Wie is online?
Momenteel geen leden online.

[-]
Nieuwe berichten
Marco's ligfietstochten
Ik ben maar lid ge...Lopopodium — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Roepers — 07:12 PM
Eriks ritjes
Zo te lezen ben je...Roef Veerman — 02:45 PM
Tegenligger met groot licht
Een spiegeltje is ...Frank — 10:54 AM
Eriks ritjes
Zo te lezen ben je e...Roepers — 09:02 AM
Een spiegeltje is ei...Roepers — 08:49 AM
ik heb voor dit so...Frank — 05:29 AM
Misschien was dit ...Frank — 05:28 AM
ik heb voor dit soor...elnuar — 11:49 PM
Eriks ritjes
Ik was zaterdag ook ...Roef Veerman — 10:33 PM
Misschien was dit we...Wim -de roetsende — 10:17 PM
Marco's ligfietstochten
Ik ben maar lid gewo...Roepers — 07:23 PM
Marco's ligfietstochten
Nee ook niet... Ik h...ErikvanD — 07:05 PM
Marco's ligfietstochten
Toen ik gisteren...Bert_Rijssen — 06:48 PM
Ik ga in dit soort...Bert_Rijssen — 06:34 PM
Ik ga in dit soort u...Lopopodium — 04:43 PM
Bouw van een trike (o.b.v. KMX frameset)
Beter dat je er nu a...tegenligger — 12:05 PM