Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De beste wensen!
#1
Iedereen de allerbeste wensen voor 2018! Dat het maar een mooi fietsjaar mag worden!

[Afbeelding: 82babb0e6260774171c7421903f13265.jpg]
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , emgaron
#2
Toepasselijk Erik! Dank je. En de beste wensen voor het nieuwe jaar voor iedereen hier.

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
#3
De beste wensen voor het nieuwe jaar. Iedereen veel veilige en plezierige kilometers toegewenst.
Antwoord }
Bedankt door:
#4
Elke dag een om te genieten en te leven in harmonie toegewenst voor iedereen! https://toerkanjer.blogspot.nl/2017/12/j...trava.html
Antwoord }
Bedankt door:
#5
(01-Jan-2018, 11:15 AM)Roef Veerman schreef: https://toerkanjer.blogspot.nl/2017/12/j...trava.html


Leuk filmpje! Wordt dat automatische gegenereerd door Strava? Boel kilometers  trouwens. Bijna 13.000. Ook dat is een felicitatie waard.
Ik had net bedacht dat blijkbaar niemand van het forum meegedaan had met de oliebollentocht, anders had ik het hier wel voorbij zien komen. Verkeerde gedachte, zo blijkt.
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(01-Jan-2018, 11:47 AM)Roepers schreef:
(01-Jan-2018, 11:15 AM)Roef Veerman schreef: https://toerkanjer.blogspot.nl/2017/12/j...trava.html


Leuk filmpje! Wordt dat automatische gegenereerd door Strava? Boel kilometers  trouwens. Bijna 13.000. Ook dat is een felicitatie waard.
Ik had net bedacht dat blijkbaar niemand van het forum meegedaan had met de oliebollentocht, anders had ik het hier wel voorbij zien komen. Verkeerde gedachte, zo blijkt.

Dank je. Op Strava kan je dat filmpje laten maken aan het eind van het jaar, hoort bij de service. 

Ik heb wel meegedaan met de oliebollentocht en daar ook over geblogt. https://toerkanjer.blogspot.nl/2017/12/o...eknor.html 

Verder maakt het niet uit hoeveel kilometers je rijdt, maar meer om hoeveel plezier je erin hebt. En dat heb ik laten meetellen, anders had ik veel meer kilometers gemaakt met minder plezier. Als ik geen zin heb, ga ik gewoon een keer niet fietsen ;-). En als ik wel zin heb fiets ik meer kilometers met plezier. Vorig jaar heb ik 20.000 km gefietst, dat was wel iets wat ik niet elk jaar ga doen, maar wel heel leuk was om een keer te halen. Ik vind het vooral heerlijk als ik mijn fiets als vervoermiddel kan gebruiken, en natuurlijk is het altijd leuk om mensen te verbazen dat je je fiets als vervoermiddel kan gebruiken ;-). 

Dat Joep in de nieuwjaarsconferentie aanhaalde dat we niet goed bezig zijn met te veel het vliegtuig te pakken vond ik ook wel iets goeds. Ik doe het niet zo slecht nog, maar heb ook jarenlang een vervuilende diesel auto gereden. En maakte me daar helemaal geen zorgen over. Ik denk dat het belangrijk is dat we met zn allen bewust worden dat het dus wel iets uitmaakt welke keuzes jij maakt. Ook al zijn die keuzes niet altijd milieu vriendelijk, zolang je je daar bewust van bent.

Vandaar elke dag genieten en in harmonie leven.
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Ook ik wens iedereen een veilig, gezond en prachtig nieuwjaar.

Ik was trouwens ook erg blij met Youp zijn opmerking over het milieu en het vliegen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#8
Ja leuk die Strava filmpjes! Was blij verrast toen in de mijne kreeg Smile. En het wordt zelfs steeds bijgewerkt als je na het versturen nog kilometers maakt.
Antwoord }
Bedankt door:
#9
De beste wensen voor 2018 en veel plezierige fietsritten gewenst!

(01-Jan-2018, 02:16 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik was trouwens ook erg blij met Youp zijn opmerking over het milieu en het vliegen.
Haha die wachtrij van Schiphol  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
#10
Met enige vertraging ook de beste wensen voor 2018 namens mij!
Dat het een mooi (fiets-)jaar mag worden met veel veilige en gezonde kilometers.
En weinig regen! (blijft m'n kelder ook een beetje droog! Sick )

Natte groeten met natte voeten,

Frank

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#11
Van mij ook iedereen een veilig en gezond 2018 gewenst
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Beter laat dan nooit: Ook ik wens iedereen veel geluk en gezondheid voor 2018!
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Ook de beste wensen van mij voor het komende jaar!
Mijn voornemens:
1) Ik wil het project Hurricane afronden
2) Ik wil 3000 km rijden dit jaar
3) Ik wil graag ligfietsers ontmoeten om af en toe samen te rijden

Mijn fietsen: Rode Challenge Fujin Tour, grijze Fujin SL I, zwart gespoten Hurricane van staal (project) , rode Hurricane van aluminium (winter) , zwarte Nazca Fuego, gele Challenge Alize 20

Marcel D.
Antwoord }
Bedankt door:
#14
3) Ik wil graag ligfietsers ontmoeten om af en toe samen te rijden


Marcel, waar fiets/woon je ongeveer? Is Zutphen een optie? #LOL
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#15
Helaas

(09-Apr-2017, 08:38 AM)tegenligger schreef: Ik ben van bouwjaar 71, woon in omgeving Leiden, en rijd sinds 2006 op een ligfiets. Heb destijds hier rond Leiden een ligfietsclub gehad die de Tegenliggers heette. 
Deze is helaas niet meer. 
Antwoord }
Bedankt door:
#16
Inderdaad woon ik in de omgeving Leiden. Vlakbij De Maia ligfietswinkel.  Ik heb nog een paar emailadressen van toen, die ik eens zal aanschrijven. 

Voor iedereen hier geldt: Mocht je in de buurt zijn laat me weten. Je bent welkom voor een kop koffie en wellicht kunnen we samen een stuk fietsen. Ook heb ik wel wat fietsen die je kunt uitproberen, mits je rond de 1.85 lengte bent.

Mijn fietsen: Rode Challenge Fujin Tour, grijze Fujin SL I, zwart gespoten Hurricane van staal (project) , rode Hurricane van aluminium (winter) , zwarte Nazca Fuego, gele Challenge Alize 20

Marcel D.
Antwoord }
Bedankt door:
#17
Ik woon in de buurt, maar ben een verstokte alleenfietser.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM