Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bouw van een trike (o.b.v. KMX frameset)
#21
Vandaag had ik weinig tijd (en zin) om echt te gaan sleutelen maar ik heb wel even alle onderdelen op de foto gezet. Ik heb nu alles binnen, behalve de crankset (onderweg vanuit Oostenrijk) en de pedalen. Dus dat zijn nog niet mijn eigen foto's.

Eerst nog een keer de onderdelen uit de frameset, nu zonder verpakkingsmateriaal en buiten gefotografeerd:

[Afbeelding: KMX_frame_unpacked.jpg]
Het hele frame in zijn volle glorie. Het ziet er netjes uit en is niet al te zwaar. De 4,2 kg die KMX opgeeft zou best weleens kunnen kloppen. Met die vierkante buis is het niet het meest gelikte frame ter wereld maar ik vind dat wel wat hebben. Net als bij de Flevo-racer, simpel en functioneel. De lak zit er netjes op, de stickers helaas wat minder. Hier en daar wat luchtbelletjes eronder en niet geheel recht geplakt. Of die erop blijven weet ik niet, misschien laat ik zelf custom stickers maken. En dan ook wat minder, het zijn er nu wel erg veel.

[Afbeelding: KMX_frontend_frame.jpg]
De voorkant met de lagering voor de voorwielophanging. Wederom simpel en functioneel.

[Afbeelding: KMX_idlerwheel_chaintubes.jpg]
Het kettinggeleidewiel is geheel van kunststof. Ben benieuwd hoe dat zich gaat houden in de loop van de tijd. Vrijwel alle beugels en bouten zijn verzinkt in plaats van RVS. Wat te verwachten is bij een trike op dit prijsniveau. Maar toch jammer, RVS blijft mooier op langere termijn en ik vind de kleur van RVS ook gewoon fraaier.

[Afbeelding: KMX_rearend_seatposts.jpg]
De achterzijde met de onderzijde van de stoelsteunen. Ook zijn de bevestigingspunten voor een schijfremklauw zichtbaar. Die ga ik niet gebruiken, twee goede stoppers aan de voorkant is genoeg. 

[Afbeelding: KMX_framedamage_as_received.jpg]
Helaas, na het verwijderen van de beschermende verpakking blijkt er een kleine beschadiging op het frame te zitten. Jammer maar het zal niet het laatste plekje zijn dat erop komt... 

[Afbeelding: KMX_minor_scuffmarks.jpg]
Ook aan de onderkant van het frame een paar kleine, normaal niet zichtbare, plekjes door het schuiven. Kwestie van goed in de was zetten o.i.d. om het roesten tegen te gaan. Verder no big deal.

[Afbeelding: Heavy_steel_KMX_seatframe.jpg]
Tja, het zitje. Zeer functioneel maar daarom ook erg zwaar. Dit blijft het onderdeel waar ik de meeste twijfels over heb. Ik ga in ieder geval het zitje van mijn M5 Shockproof ook eens passen. Dat zit lekker, is een stuk lichter en heeft een Ventisit mat. En het zou ook nog weleens een stuk beter kunnen staan. We gaan het zien.

[Afbeelding: KMX_seat_padding_cover.jpg]
De zitschaal is een stuk kunststof dat in het frame wordt bevestigd. De zitting zelf is eenvoudig schuimrubber met een hoes. Op internet lees ik dat de stoel lekker zit maar ik vraag me af of dat nog steeds zo is, volgezogen na een flinke regenbui... Nogmaals, we gaan het zien!

[Afbeelding: KMX_handlebars_and_small_parts.jpg]
De twee stuurbuizen (voorbereid voor barend shifters), de twee stuurklemmen die ik van de week nageleverd heb gekregen en de nodige assen, bouten en moeren. Allemaal verzinkt dus...

[Afbeelding: KMX_frontboom_steeringrod_steeringpivots.jpg]
De neusbuis zonder derailleursteun, de verstelbare stuurstang en de voorwielophanging

En dan nu de niet specifieke KMX onderdelen die ik zelf bij elkaar heb gezocht naar eigen smaak. In willekeurige volgorde:

[Afbeelding: Avid_BB7_brakes_and_levers_with_parkingbrake.jpg]
De voorwielen worden uitgerust met 200 mm Avid BB7 mechanische schijfremmen. Waarom 200 mm in plaats van de gebruikelijke 160? Gewoon, omdat die grote schijven nu eenmaal stoer staan  Cool. De remgrepen kommen uit de nieuwe Drymer/Sinner webshop en hebben een parkeerfunctie. Dat lijkt me wel handig. En als kabel gebruik ik dezelfde Jagwire kabel die ik op mijn andere fietsen ook gebruik (te koop bij Decathlon onder hun eigen merk).

[Afbeelding: Dura_Ace_7400_crankset.jpg]
Ik wilde op deze fiets eens een keer niet alles zwart. Daarom heb ik gekozen voor een zilverkleurige crankset, derailleur en spaken. Omdat de barend shifters van Dura Ace zijn vond ik dat alles dan maar Dura Ace moest zijn. Totale overkill maar erg fraai! Heart Deze crank vind ik persoonlijk de mooiste Dura Ace crank die Shimano ooit gemaakt heeft en ik ben dan ook erg blij dat ik op Ebay deze in zeer goed verkerende set kon kopen. Hopelijk komen ze komende week binnen 

[Afbeelding: Grips_bottombracket_bell_crankbolts_manual.jpg]
Het nodige klein spul. Een stel handvatten, het bottombracket (hetzelfde dat goede diensten doet op mijn winterfiets), crankbouten en een bel die ik op de gok gekocht heb ik de hoop dat de kleur een beetje overeen kwam. Dat valt wat tegen, we gaan het straks wel zien in het gehele plaatje of het een blijvertje is. En de manuals van KMX voor de assemblage van hun complete trikes en voor het zitje. 

[Afbeelding: Handbuild_wheels_Ryde_Andra40_rims.jpg]
Mijn gloednieuwe handgespaakte wielset! Handgespaakt door Vlechtservice in Utrecht. Ik heb daar al meerdere wielen laten spaken en zij leveren prima werk. En snel, vrijdagmiddag zijn de velgen en naven bij hen bezorgd, dinsdag had ik de wielen in huis (plus nog een extra achterwiel voor mijn winterfiets). De velgen zijn Ryde Andra 40. Deze heb ik ook op mijn winterfiets en die bevallen prima. Extra breed en extra sterk. In dit geval moest ik volledig zwarte hebben (dus zonder remrand) en het viel nog niet mee om 32 gats velgen te vinden in 20 inch. Vlechtservice kon ze niet leveren en na heel lang zoeken vond ik ze in Duitsland bij Komponentix. De 24 inch achtervelg had Vlechtservice gelukkig wel. De achternaaf is een Shimano Deore XT FH-T780. De velgen zijn gespaakt met 13G RVS spaken.

[Afbeelding: Mirror_12-27_cassette_42t_Dura_Ace_ring_KMC_chain.jpg]
Nog meer divers spul. Een spiegel voor in het linker stuureinde, het bekende type dat veel wordt toegepast op ligfietsen. Verder zien we hier de Shimano 105 12-27 cassette en het 42 tands Dura Ace kettingblad en bijbehorende single speed crankboutjes. 3 KMC X10-93 kettingen, velglint en de snelspanner van het achterwiel maken het plaatje compleet. 

[Afbeelding: NOS_Shimano_Dura_Ace_7800_derailleur.jpg]
Jummie, dat is nu eens een mooie derailleur! Bijna zonde om te monteren! En omdat ie zo mooi is krijgt hij een eigen foto  Smile

[Afbeelding: Schwalbe_Shredda_Evo_tires_and_innertires.jpg]
De bandjes. Schwalbe zoals ik meestal gebruik. In dit geval de vouw-versie van de Shredda in maat 50 mm. Dat zou prima moeten rollen op de brede Andra velgen.

[Afbeelding: Shimano_Dura_Ace_BS79_barendshifters.jpg]
Voor het schakelen ga ik voor de Dura Ace BS79 10 speed barend shifters. Of beter shifter, want het wordt een 1x10 setup.

[Afbeelding: Shimano_SPD_M520_pedals.jpg]
En om de boel daadwerkelijk in beweging te kunnen zetten een paar Shimano M520 pedalen, deze pedalen gebruik ik op al mijn fietsen. Het is intussen mijn zesde paar...
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#22
Ik vind het ook een mooi frame zo met die vierkante buizen, ziet er robuust uit. En helemaal met die Dura Ace cranks en achterderailleur, ik ben benieuwd naar het resultaat.
Antwoord }
Bedankt door:
#23
[Afbeelding: KMX_lefthand_frontwheel.jpg]
De voorwielen zijn klaar voor gebruik. Net als bij de andere wielen die ik heb laten bouwen, duurde het even voordat ik alle olie die gebruikt wordt bij het spaken had weggepoetst. Het is niet veel maar het blijft uit de nippelgaten komen... Daarna velglint erin en banden erop...

[Afbeelding: Badass_frontwheels_with_200mm_discs.jpg]
...althans dat dacht ik. De 20 inch versie van deze velgen blijkt een presta ventielgat te hebben in tegenstelling tot de 24 en 26 inch versie. Dat moest ik eerst uitboren zodat de AV binnenbanden pasten. En uiteraard was mijn accuboor weer leeg...

Gelukkig geen haast en na wat opladen toch gelukt. Heb ook gelijk de remschijven gemonteerd. Had ik ook weer eens een excuus om mijn momentsleutel op te graven Smile

Het resultaat staat me wel aan, het is een net wielsetje geworden! Op naar het achterwiel. Maar eerst even een rondje fietsen denk ik Smile
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#24
Helaas de laatste tijd ontzettend druk en dus weinig tijd voor mijn projecten.. Maar vandaag toch in ieder geval iets kunnen doen:

[Afbeelding: KMX_Dura_Ace_7400_crankset_with_42t_ring.jpg]
De crankset die ik op Ebay had gekocht was binnen! De rechterkant is echt als nieuw, de linkerkant heeft een paar lichte schoensporen. Maar ik ben er erg blij mee Smile. Zojuist het kettingblad gemonteerd met de speciale korte bladboutjes.

[Afbeelding: KMX_rear_and_frontwheel.jpg]
En de band van het achterwiel ligt er nu ook op. En ook de cassette (niet op deze foto)

De enige "losse klus" die ik nu nog wil doen is het zitje helemaal in elkaar zetten. En daarna ga ik eindelijk aan het frame beginnen!
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#25
Tja, soms kun je wel 48 uur in een dag gebruiken, ik ken dat gevoel! Wink
Maar toch weer een stapje verder.

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#26
Mooi dat je ondanks alle drukte toch nog wat vooruitgang boekt! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat.
Antwoord }
Bedankt door:
#27
Heb ook nog een aantal losse onderdelen gewogen (met het erg handige weegschaaltje van Amazon dat ik mezelf kado had gedaan Smile). Op basis daarvan zal het nog een uitdaging worden om rijklaar onder het gewicht van mijn Shockproof (16,6 kg) te blijven (een van mijn wensen)...

De individuele onderdelen zijn helemaal niet zo zwaar maar het telt toch snel op... Met name de wielen zijn niet de lichtste omdat ik bewust voor extra brede en sterke velgen heb gekozen. De vouw Shredda's zijn dan weer wel vrij licht.

Zit nu o.b.v. een grove telling op ca. 13 kg excl. zitje. Het standaardzitje weegt 3 kg en dan heb ik ook o.a. de derailleur, ketting, pedalen, remklauwen en kabels nog niet meegenomen... We gaan het zien Smile
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#28
Vandaag eindelijk weer eens kunnen sleutelen aan de trike. Nou ja, eerst was er een ander project dat aandacht vroeg...

[Afbeelding: 20180213_160339.jpg]
Al weken gaf onze wasmachine de ene vage fout na de andere. Schoonmaken met azijn en soda mocht niet baten. Vandaag de boel open gemaakt en ik denk dat de afvoerpomp overleden is. Althans hij heeft last van uitvalverschijnselen... Heb een nieuwe besteld, hopelijk is het euvel daarmee verholpen...

Toen had ik tijd voor de trike Smile Eerst mijn aandacht gericht op het zitje...

[Afbeelding: KMX_seat_1.jpg]
Ondanks dat ik vanaf het begin mijn twijfels had (en heb) over het zitje, heb ik het eerst maar eens in elkaar gezet..

[Afbeelding: KMX_seat_2.jpg]
Het viel nog niet mee om de zitting en het schuim er goed op te krijgen. En dan ook nog ervoor zorgen dat de hoes er strak op zit... lastig. Het is aardig gelukt.

[Afbeelding: KMX_seat_sharp_edges_under_cover.jpg]
De randen van de zitting zijn vrij scherp en zijn goed voelbaar door de hoes heen. Ik denk dat ik de randen sowieso bij moet trimmen en dat ik er zo'n beschermrand omheen moet doen om schade te voorkomen.

[Afbeelding: KMX_seat_bottomview_2.jpg]
Aan de onderzijde is het klittenband te zien waarmee de hoes wordt vastgezet. En de tie-wraps waarmee de zitting wordt gemonteerd. Niet echt mijn stijl van vastzetten...

[Afbeelding: KMX_seat_bottomview_1.jpg]
De twee buisjes die uitsteken zijn voor het monteren en kunnen verstellen van het zitje op het frame.

Heb ook even proefgezeten (gewoon met het zitje op de grond) en het zit niet verkeerd. Het zitje is wel vrij kort. En na een regenbui heb je vast een zeiknatte kont... Het geheel weegt 3 kg en daarmee is het ook niet het lichtste zitje ter wereld.

Als straks de trike zover is dan gaat eerst deze zitting erop. Van daaruit kijken we dan weer verder.

Daarna was het tijd voor het frame. De doos daarbij als werkbank gebruikt (zoals ook in de KMX montage video's wordt gedaan) en dat gaat best goed. Met de wasmachine en droger van hun plek af in afwachting op de nieuwe pomp, was er weinig ruimte in de schuur...

Eerst heb ik de stickers van het frame op één na allemaal verwijderd. Die waren er nogal gehaast op geplakt denk ik want ze zaten nogal scheef. Toen ik daar een email over stuurde naar KMX UK kreeg ik binnen twee dagen gratis een volledig nieuw setje in mijn brievenbus. Prima service dus Smile Straks maar eens kijken welke ik terug ga plakken. Ik vond ze nogal schreuwerig. Misschien ontwerp ik zelf een paar nieuwe...

[Afbeelding: KMX_frame_sparkling_in_the_sun.jpg]
Kijk hem nu eens glinsteren in het zonnetje Smile

[Afbeelding: KMX_frame_front_wheel_mount.jpg]
Een van de eerste dingen was het monteren van de voorwielophanging. Het viel nog niet mee om de assen erin te krijgen... de lak/coating zat er dik op en het de gaten waar de assen in moesten waren niet 100% gecentreerd. Maar met een boor erdoor om de boel op te schonen en wat "gentle persuasion" is het gelukt. 

[Afbeelding: KMX_frame_front_view.jpg]
Daarna de beide brackets gemonteerd op het frame en de stuurstang gemonteerd. Werkt allemaal prima Smile

En toen...

Toen het achterwiel gemonteerd. "Waarom nu al?", denk je misschien.. Nou ik had zo het idee dat de achterpatten niet echt in lijn stonden. En helaas, ik had gelijk Sad Ik heb blijkbaar iets met scheve frames want dit frame is niet echt recht... Ik denk wel dat ik de patten kan richten en dat ik de uitsparing voor de as in de linkerpat dusdanig kan vergroten/aanpassen dat het wiel er recht en in lijn met het frame in kan worden gezet. Maar dat is weer een apart project voor een volgend sleutelmoment. En als het niet lukt kan ik altijd nog reclameren bij de leverancier...

Wordt vervolgd dus!
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#29
Mmm, ik kan mijn vorige bericht niet aanpassen (spelfout eruit halen) want het bevat teveel foto's.. maar ik heb het wel kunnen plaatsen!?!
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#30
Inderdaad, stiekem ook even geprobeerd met mijn moderatorbevoegdheid (het de gaten) maar er flitst een rood venstertje voorbij dat meldt dat er teveel foto's zijn. De tekst is vervolgens niet opgeslagen.

Mooi die voortgang. Ik begrijp wel dat er wat slordige dingetjes zijn. Er is toch een bepaalde tijdsdruk in Viëtnam blijkbaar. En je bent nog steeds blij met je aanschaf!
Antwoord }
Bedankt door:
#31
Vandaag toch maar even snel wat foto's gemaakt van het kromme frame. Ik wil daarover toch eerst contact opnemen met de verkoper voordat ik ga pogen om het aan te passen. In principe is het hun fout en zouden zij het op moeten lossen. Tot dusver is de verkoper erg behulpzaam geweest dus laat ik dat pad eerst proberen.

[Afbeelding: KMX_crooked_frame_1.jpg]
Ter referentie heb ik de foto zo recht mogelijk gezet en een lijn getekend over de voorzijde van het frame. Krijg heel erg een Flevo-racer deja vu... Het zit hem niet alleen in de dropouts, de hele achtervork lijkt er wel scheef ingelast...

[Afbeelding: KMX_crooked_frame_2.jpg]
Ook met het wiel erin ziet het er niet uit!

[Afbeelding: KMX_crooked_frame_3.jpg]
Het wiel staat ook niet mooi recht en in het midden van het frame (het wiel zelf is gloednieuw en keurig recht en in het midden gespaakt). Dit was lastig goed te fotograferen

[Afbeelding: KMX_crooked_frame_4.jpg]
Nog een foto waarbij de voorzijde van het frame eerst 100% waterpas is gesteld. Daarna de waterpas op de achtervork gelegd om te zien hoe scheef deze is....

Waarschijnlijk is alles wel op te lossen door de linker achterpat wat verder uit te vijlen/frezen maar voordat ik dat ga doen toch eerst maar een mail naar de verkoper. Dat vijlen/frezen zou natuurlijk niet nodig moeten zijn!
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#32
Dat is wel een behoorlijke tegenvaller. Het frame is toch gebouwd in Viëtnam?
Antwoord }
Bedankt door:
#33
Geen idee eigenlijk... De doos waarin het verstuurd werd was geen KMX doos volgens mij (maar van een ander model/merk trike). Online vind ik het zo snel niet terug.
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#34
(15-Feb-2018, 09:33 AM)ErikvanD schreef: Waarschijnlijk is alles wel op te lossen door de linker achterpat wat verder uit te vijlen/frezen maar voordat ik dat ga doen toch eerst maar een mail naar de verkoper. Dat vijlen/frezen zou natuurlijk niet nodig moeten zijn!

Haastige spoed is zelden goed. Niet alleen voor de stickers, maar ook voor het laswerk van het frame. Waarschijnlijk is het niet op te lossen met vijlen en frezen. Als de achtervork getordeerd is gelast levert dat bij alle lijnmetingen fouten op. 
Richten zou kunnen, maar met een grote kans op lakbeschadiging. Gezien de constructie van de achtervork zal richten een verbuiging geven op het kleine dwars stuk tussen de vorken en de hoofdbalk.
Zonder richten werkt die fout door op alle onderdelen. Ook de stoel zal scheef gemonteerd worden. Die steunt boven op het uiteinde van de getordeerde vorken.

heb je al lijnmetingen gedaan over alle punten. Lengte-, driehoek- en fuseemeting? De laatste belangrijk voor de wielvlucht of camber en de balhoofdhoek of caster.
Antwoord }
Bedankt door:
#35
Nee, detail metingen wil ik later nog doen. Maar zelfs zonder die metingen kan ik wel zien dat dit niet OK is.
Ik heb alleen vanochtend even snel deze plaatjes geschoten zodat ik de verkoper alvast kon mailen. Eigenlijk vind ik dat hij een ander, recht frame moet leveren.

Het lijkt erop dat de achtervork er inderdaad getordeerd in is gelast en dan wordt de boel, onbeschadigd, weer recht krijgen lastig. De bal ligt nu bij de verkoper, tot ik daar duidelijkheid over heb doe ik helemaal niets aan het frame.
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#36
(15-Feb-2018, 11:15 AM)ErikvanD schreef: Geen idee eigenlijk... De doos waarin het verstuurd werd was geen KMX doos volgens mij (maar van een ander model/merk trike). Online vind ik het zo snel niet terug.

Ik concludeerde dat eigenlijk hieruit:

(15-Jan-2018, 08:43 PM)ErikvanD schreef: [Afbeelding: 20180115_183801.jpg]

De stuurbuizen (nog verpakt in Vietnamese kranten Smile ) en allerlei bevestigingsmateriaal.

Stuurbuizen uit Viëtnam betekent niet dat het frame uit Viëtnam moet komen, idd. Iets te snel conclusies getrokken.
Antwoord }
Bedankt door:
#37
Vanochtend heb ik het frame van mijn trike op de keukentafel eens helemaal 100% waterpas gesteld. Weer met behulp van wat Lego (zoals destijds ook bij de Flevoracer)...Smile

Daarna in de achterdropouts een draadeind gezet waarbij ik goed erop heb gelet dat dit helemaal aanligt tegen het frame aan de bovenzijde. Over het hele frame een touwtje gespannen, van het midden van de neusbuis tot aan het midden van het draadeind (dat ik op basis van het touwtje heb gepositioneerd tussen de twee dropouts). Het midden van van het draadeind zat niet precies midden tussen de dropouts (wat ook al wat zegt...)

[Afbeelding: 20180217_092406.jpg]
Op die manier had ik twee referentielijnen: de voorste dwarsbalk van het frame en die hartlijn van het touwtje. Op de foto is de bovenzijde van de waterpas horizontaal.

Daarna een aantal metingen genomen waaruit blijkt dat de achtervork op twee manieren scheef zit ten opzichte van het frame.

[Afbeelding: 20180217_091525.jpg]
Absoluut gezien lijkt die paar mm afwijking helemaal niet veel maar toch is de boel overduidelijk scheef. Het draadeind is trouwens 64 cm lang.

[Afbeelding: 20180217_091557.jpg]

Op zich allemaal geen wetenschappelijk perfecte metingen maar hopelijk voldoende voor een garantieclaim. Ik heb alles met uitgebreide toelichting naar de verkoper gemaild. Nog geen reactie helaas maar tijdens het koopproces duurde het ook vaak enkele dagen tussen reacties. We wachten maar even af nu.

Ik heb het frame via PayPal betaald en die bieden ook de nodige kopersbescherming dus als het echt zover zou komen is dat ook nog een pad wat ik zou kunnen lopen. Maar ik hoop op een nette en hopelijk ook vlotte afhandeling door de verkoper. De lente nadert immers met rasse schreden!
Mijn fietsen: M5 Shockproof 451 | Flevo-racer (project) | Kona Penthouse | Union Sakai | Kona Paddy Wagon | Koga Miyata Valley Runner | KMX trike (project) | mijn ritjes op Strava
Antwoord }
Bedankt door:
#38
Hopelijk wordt het snel en netjes opgelost Erik!
Wel even balen natuurlijk zoiets. Sad

Huidige fietsen:
Trident Stowaway -/- Surly Disc Trucker -/- Speedliner (M5) 28/20

Antwoord }
Bedankt door:
#39
Beter dat je er nu achter komt, dan straks op de fiets. Dan zou je je echt af gaan vragen waarom het toch niet helemaal lekker loopt, en dan kan het natuurlijk van alles zijn. Succes met de garantie afhandeling. Dit zijn van die dingen waar je altijd een beetje moe van wordt.

Mijn fietsen: Rode Challenge Fujin Tour, grijze Fujin SL I, zwart gespoten Hurricane van staal (project) , rode Hurricane van aluminium (winter) , zwarte Nazca Fuego, gele Challenge Alize 20

Marcel D.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
[-]
Wie is online?
Momenteel 6 bezoekers online. [Complete Lijst]
» 1 leden | 5 Gasten
Avatar

[-]
Nieuwe berichten
Marco's ligfietstochten
Ik ben maar lid ge...Lopopodium — 09:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vandaag ben ik blij ...Roepers — 07:12 PM
Eriks ritjes
Zo te lezen ben je...Roef Veerman — 02:45 PM
Tegenligger met groot licht
Een spiegeltje is ...Frank — 10:54 AM
Eriks ritjes
Zo te lezen ben je e...Roepers — 09:02 AM
Tegenligger met groot licht
Een spiegeltje is ei...Roepers — 08:49 AM
Tegenligger met groot licht
ik heb voor dit so...Frank — 05:29 AM
Tegenligger met groot licht
Misschien was dit ...Frank — 05:28 AM
Tegenligger met groot licht
ik heb voor dit soor...elnuar — 11:49 PM
Eriks ritjes
Ik was zaterdag ook ...Roef Veerman — 10:33 PM
Tegenligger met groot licht
Misschien was dit we...Wim -de roetsende — 10:17 PM
Marco's ligfietstochten
Ik ben maar lid gewo...Roepers — 07:23 PM
Marco's ligfietstochten
Nee ook niet... Ik h...ErikvanD — 07:05 PM
Marco's ligfietstochten
Toen ik gisteren...Bert_Rijssen — 06:48 PM
Tegenligger met groot licht
Ik ga in dit soort...Bert_Rijssen — 06:34 PM
Tegenligger met groot licht
Ik ga in dit soort u...Lopopodium — 04:43 PM
Bouw van een trike (o.b.v. KMX frameset)
Beter dat je er nu a...tegenligger — 12:05 PM