Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cycle Vision 2017
#27
Mijn verhaal over CV2017 + foto's

https://roeifietsen.blogspot.nl/2017/06/...again.html
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#28
Leuk verslag Wim. Grappig dat je het lichter lopen van je fiets toeschrijft aan de banden terwijl je de enige met Quest bent. Bovendien zullen ook nog wel andere factoren als sporing voor de nodige variatie zorgen.
Antwoord }
Bedankt door:
#29
Leuk stukje Wim! Vond het jammer dat ik geen gelegenheid had om te komen kijken Sad

Heb al wat meer verslagen gelezen en eerlijk gezegd was ik een beetje verbaasd om te lezen dat er zo weinig leveranciers waren en ook geen "probeerplein". Eigenlijk had ik dat, zonder me overigens er vooraf in te hebben verdiept, wel verwacht. Maar dat is denk ik ook deel van het kip-ei verhaal dat je beschrijft.

Hopelijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn!
Antwoord }
Bedankt door:
#30
Leveranciers kraampjes en een probeerparcours heb ik voor het laatst meegemaakt in 2011 FlevOnice en 2012 Lelystad. Als die er niet zijn, ga ik niet. Vandaar dat ik dit jaar toch niet ben gegaan.
Antwoord }
Bedankt door:
#31
(28-Jun-2017, 09:58 AM)gideon schreef: Leveranciers kraampjes en een probeerparcours heb ik voor het laatst meegemaakt in 2011 FlevOnice en 2012 Lelystad. Als die er niet zijn, ga ik niet. Vandaar dat ik dit jaar toch niet ben gegaan.

Voor mij geldt hetzelfde. Naar rondjes rijdende fietsers hoef ik niet te kijken. Dan fiets ik liever zelf mijn rondje (ook al was het minder fietsweer afgelopen weekeinde...).

Ben wel even naar het NK Wielrennen wezen kijken tijdens mijn rondje fietsen.
Antwoord }
Bedankt door:
#32
(28-Jun-2017, 07:10 AM)Roepers schreef: Leuk verslag Wim.  Grappig dat je het lichter lopen van je fiets toeschrijft aan de banden terwijl je de enige met Quest bent. Bovendien zullen ook nog wel andere factoren als sporing voor de nodige variatie zorgen.

Onder de 30km/u is een Quest echt niet sneller dan een Strada.

De XS is inderdaad wel de snelste fiets (zoek op metingen van Clement Pilette), maar het verschil in de stroomlijn wordt vooral boven de 35 interessant.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#33
Helaas was CV voor ons ook niet bijster interessant; we zijn dan ook niet gegaan. En dat terwijl het een ritje was van 25km.

Vooral mijn vrouw wilde graag proefrijden; zelf had ik toch graag een markt gezien mijn onderdelenhonger Smile.
Antwoord }
Bedankt door:
#34
Je bent niet de enige. Zie ook de commentaren op (waar de organisatie ook actief is, en ideeën voor volgende edities wil opdoen): https://mooigeelisnietlelijk.blogspot.nl...-2018.html

Voor mij is het ook bijster weinig interessant als er alleen maar wedstrijden zijn. Vind het niet interessant zelf mee te doen, noch er naar te kijken. Ik ben niet competitief ingesteld. Leuker om fietsjes en aanverwanten te kijken, eventueel zelf te proberen. Kies er daarom al enige jaren voor om lekker zelf op die dag een fietstocht te maken.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM