Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gratis
#1
M5 lowracer inclusief stroomlijn 
challenge taifun en M5 ligfietsen
Gratis


https://link.marktplaats.nl/m2058335172?...ialbuttons
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#2
Ze worden steeds goedkoper die ligfietsen Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#3
Ohhh wat zou ik die staartpunt zo graag willen hebben!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
(15-Dec-2023, 01:54 PM)Gideonaut schreef: Ohhh wat zou ik die staartpunt zo graag willen hebben!

Snel toeslaan dan!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Effies 130km reizen om vervolgens in een lege tuin aan te komen :') die M5 is als eerste weg natuurlijk.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
(15-Dec-2023, 01:54 PM)Gideonaut schreef: Ohhh wat zou ik die staartpunt zo graag willen hebben!

Ik het voorwiel Big Grin

Helaas, het fietsje staat in the middle of knowhere hier ver vandaan.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
We hebben leden die nogal eens in Zeeland komen. Misschien even vragen of die kunnen helpen?
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#8
Ik heb 'm een bericht gestuurd.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
Mocht er iemand in de buurt wonen en de M5 (voor mij de staartpunt, en voor anderen de fiets zelf) opzij wil houden dan zou ik dat erg dankbaar zijn, maar anders jammer, wie weet komt die binnenkort voor een prijsje weer op marktplaats terecht Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#10
Ik kan de de trapboom en de stuurpen goed gebruiken als 'ie uit elkaar gaat. Smile

M5 Low Racer | Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Antwoord }
Bedankt door:
#11
Ik zou ook enorm graag die low racer willen. Een berichtje gestuurd maar geen reactie gehad, net op de gok er naartoe gereden maar er was geen kip te bekennen.
Morgenochtend misschien nog een poging wagen

Edit: advertentie is verdwenen helaas.
Antwoord }
Bedankt door:
#12
Advertentie is er alweer af. Wellicht kwam er een handelaartje langs die alles meenam?
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Morgen staat er opeens een M5 lowracer voor 1700,- op marktplaats :p
Antwoord }
Bedankt door: Hardloper , 365cycle
#14
(15-Dec-2023, 09:28 PM)Gideonaut schreef: Morgen staat er opeens een M5 lowracer voor 1700,- op marktplaats :p

Ik heb de foto redelijk goed bekeken. Ik zou er waarschijnlijk niet meer dan €150,- voor geven.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#15
(15-Dec-2023, 08:26 PM)LigZeeuw schreef: Ik zou ook enorm graag die low racer willen. Een berichtje gestuurd maar geen reactie gehad, net op de gok er naartoe gereden maar er was geen kip te bekennen.
Morgenochtend misschien nog een poging wagen

Edit: advertentie is verdwenen helaas.

Alleen aangebeld of ook gewoon de tuin ingelopen? Denk dat je dat laatste had moeten doen..

Dr zijn altijd mensen die alles willen hebben wat gratis is op marktplaats, dus zou zomaar kunnen dat ze binnenkort weer worden aangeboden maar dan voor een x-aantal euro's. Zou zeggen, hou zeelandnet.nl/prikbord in de gaten.  Degene die ze opgehaald heeft zal ongetwijfeld in de buurt wonen.
Antwoord }
Bedankt door:
#16
(16-Dec-2023, 01:23 PM)ZoefZoef schreef:
(15-Dec-2023, 08:26 PM)LigZeeuw schreef: Ik zou ook enorm graag die low racer willen. Een berichtje gestuurd maar geen reactie gehad, net op de gok er naartoe gereden maar er was geen kip te bekennen.
Morgenochtend misschien nog een poging wagen

Edit: advertentie is verdwenen helaas.

Alleen aangebeld of ook gewoon de tuin ingelopen? Denk dat je dat laatste had moeten doen..

Dr zijn altijd mensen die alles willen hebben wat gratis is op marktplaats, dus zou zomaar kunnen dat ze binnenkort weer worden aangeboden maar dan voor een x-aantal euro's. Zou zeggen, hou zeelandnet.nl/prikbord in de gaten.  Degene die ze opgehaald heeft zal ongetwijfeld in de buurt wonen.

Alleen aangebeld, ik heb er over gedacht de tuin in te lopen want de poort was open maar dat voelde teveel als stelen dus dat heb ik niet gedaan. Achteraf had ik dat gewoon moeten doen denk ik.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#17
Het is ook wel een beetje raar om zo de tuin in te lopen. Zou er hetzelfde in hebben gestaan als jou, denk ik.
Om mezelf later voor m'n kop te slaan, realiserende dat het waarschijnlijk de bedoeling was gezien de advertentietekst.

De M5 lowracer was wel al een oudje, maar de moeite van het oplappen wel waard.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , JanBurp
#18
(16-Dec-2023, 01:28 PM)LigZeeuw schreef: ik heb er over gedacht de tuin in te lopen want de poort was open

Ik zou ook een blokkade hebben om zoiets te doen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#19
Hier nog een gratis Optima Dragon:
https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en-...r-de-stort
Antwoord }
Bedankt door:
#20
Ik heb een 'bij geen andere interesse ' bericht naar de verkoper gestuurd. Ik zal wel zien of het iets oplevert.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: De tovenaar
#21
Waarom naar de stort brengen. Lever het dan in bij een kringloopwinkel...
Antwoord }
Bedankt door:
#22
Iemand gaat hem zondag halen, laat die het afweten ben ik reserve. (Ik heb tenslotte al best veel fietsen.)
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#23
(04-Apr-2024, 01:10 PM)Lopopodium schreef: Waarom naar de stort brengen. Lever het dan in bij een kringloopwinkel...
Ik snap dat wel. Bij een kringloopwinkel heb je de drempel dat ze ook best vaak prima spullen weigeren. Ik heb er ook al eens heen gebeld, zeggen ze "kom maar langs". Vervolgens sta je daar en krijg je "we hebben genoeg van dit soort tafels, dus deze mag je weer meenemen" te horen. Er was niks mis mee he, maar het was inderdaad wel zo'n typische degelijke donkere eikenhout kringloop-eettafel. 
Kan je weer terug met je zut, maar heb je ondertussen wel een bus gehuurd en afgetankt om het daar te krijgen.

In mijn gemeente wordt grofvuil afgehaald, je kan gewoon een afspraak plannen en het dan die ochtend om 7:00 aan de straat zetten. Officieel mag het niet, maar veel mensen hebben het de dag ervoor al klaar staan; ik heb ook nooit zin om om 5:30 op te staan en de buren wakker te maken met gerommel, puur omdat de vuilploeg er om 7:00 zou kunnen zijn (maar er vaak pas om 14:00 is). Zeker als er nog nuttige spullen tussen zitten staat het bij mij dus al een dag eerder op de ophaalplek. En vaak zie je prima bruikbaar spul dan gedurende die dag verdwijnen. 

Dat kan nog extremer. Heb zelf zo ooit een meneer geholpen met wat spullen naar de volgende wijk slepen. Ik had m'n uk naar school gebracht met de bakfiets en zag hem toen al bezig. Had tijd, waardoor hij niet echt meer hoefde te kiezen. Er werd daar een vrijwel complete en in prima staat verkerende inboedel langs de weg gezet; compleet bed met prima lattenbodems en er in ieder geval nog schoon uitziende 90x200 matrassen, zithoek, eetkamerset. De man die het naar buiten bracht zei "ja we wilden eens wat anders dus hebben voor ons nieuwe huis alles nieuw gekocht, en geen tijd om Marktplaats af te wachten".  Rolleyes
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#24
(04-Apr-2024, 01:53 PM)365cycle schreef: Ik snap dat wel. Bij een kringloopwinkel heb je de drempel dat ze ook best vaak prima spullen weigeren. Ik heb er ook al eens heen gebeld, zeggen ze "kom maar langs". Vervolgens sta je daar en krijg je "we hebben genoeg van dit soort tafels, dus deze mag je weer meenemen" te horen. Er was niks mis mee he, maar het was inderdaad wel zo'n typische degelijke donkere eikenhout kringloop-eettafel. 
Kan je weer terug met je zut, maar heb je ondertussen wel een bus gehuurd en afgetankt om het daar te krijgen.

Bij het milieupark in Nijmegen staat de kringloop gewoon met een bus. Willen ze het niet dan gooi je het alsnog in de container. Best een goede methode om dit tegen te gaan.

(04-Apr-2024, 01:53 PM)365cycle schreef: "ja we wilden eens wat anders dus hebben voor ons nieuwe huis alles nieuw gekocht, en geen tijd om Marktplaats af te wachten".  Rolleyes

Excellent voorbeeld van de wegwerpmaatschappij die we geworden zijn. Dat is de economische groei die we nastreven, zodat we sneller meer meuk kunnen wegflikkeren.  Sick

2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Willeke_IGKT
#25
(04-Apr-2024, 03:16 PM)Raymond schreef: Excellent voorbeeld van de wegwerpmaatschappij die we geworden zijn. Dat is de economische groei die we nastreven, zodat we sneller meer meuk kunnen wegflikkeren.  Sick
Eens. In dit geval was het echter ook een mooie kans om iemand die financieel een stuk minder ruim zat aan kwalitatief goede spullen te helpen. Daarom vond ik het ook meer dan de moeite waard hem te helpen om zoveel mogelijk per fiets te transporteren. Groener wordt het niet Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinus
#26
pas geleden op de Duitse forum een lid die letterlijk een zee-container aan ligfietsen/velomobiel-ontwerpen/creaties naar de schoot heeft gebracht. had geen zin in gedoe dus heeft niet de moeite genomen om liefhebbers te zoeken die het op konden halen...




[Afbeelding: 004.jpg]

Cry
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , martinus , 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Utrechtse Heuvelrug - Zuid Limburg
Ik ben vandaag terug...Martin van Mourik — 11:56 PM
Spezi 2024
De stand buurman v...365cycle — 11:51 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod...ZoefZoef — 11:13 PM
Foto's Fietsbennie
Nu ik 1499 bijdragen...Fietsbennie — 10:56 PM
Spezi 2024
Hydrauliek is vooral...Hoekie — 10:42 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Gisteren op de Spezi...Hoekie — 10:35 PM
montage standaard
Het voordeel van een...melle z — 10:07 PM
Spezi 2024
Denk ik ook. A...Gideonaut — 10:07 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Getekend. Verbod v...Merijn — 09:50 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
25 km per uur gemi...Tom Fekkes — 09:36 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik ook, met commenta...Tom Fekkes — 09:33 PM
montage standaard
Jouw oplossing is ee...Duncan — 09:24 PM
Spezi 2024
Waarom worden velo...Hoekie — 09:21 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
Ik heb ook getekend.Willeke_IGKT — 09:20 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
De meeste mensen...Willeke_IGKT — 09:19 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en ta...
DoneHoekie — 09:12 PM
Petitie tegen verbod ligfietsen ( en tan...
Hallo,  Ik heb de...Mauricem — 08:52 PM