23-Jan-2023, 02:22 PM
(23-Jan-2023, 01:56 PM)365cycle schreef: [ -> ]Alpha 7 en de SL
De Milan SL wordt niet meer gemaakt vanwege de Bulk?
De Milan GT wordt nog wel gemaakt, omdat deze ruimer is dan de Bulk?
(23-Jan-2023, 01:56 PM)365cycle schreef: [ -> ]Alpha 7 en de SL
(23-Jan-2023, 02:22 PM)pietandringa schreef: [ -> ]De Milan SL wordt niet meer gemaakt vanwege de Bulk?Ik weet het niet precies. Snap het ook niet. De mallen liggen er toch. De Milan SL is met de juiste rijder volgens mij sneller dan de Bülk.
De Milan GT wordt nog wel gemaakt, omdat deze ruimer is dan de Bulk?
(24-Jan-2023, 11:46 AM)=oNNo= schreef: [ -> ]dank, maar ik hoef niet zonodig openbaar op het www.
(24-Jan-2023, 12:29 PM)twilwel schreef: [ -> ]Nou, ik kijk net op de site van Velomobileworld en alle velomobielen die zogenaamd uit produktie zouden zijn genomen staan er nog.Weer, waarschijnlijk. De QV is ook een tijd weg geweest van de site. Laten we die dus inderdaad maar met een korrel zout nemen
(24-Jan-2023, 12:29 PM)twilwel schreef: [ -> ]Dat de SL uit produktie zou worden genomen lijkt me erg onwaarschijnlijk want Helge Herrmann van Velowerk heeft een jongeman aangetrokken die zeer goed is met vormen en lamineren en deze doet werk aan de ontwikkeling van de Milans.Je zit zeker dichter bij het vuur dan ik en vele anderen hier, dus wat mij betreft is dit heel goed nieuws! Blijft de SL dan wel bij Velomobile World in productie?
(24-Jan-2023, 12:29 PM)twilwel schreef: [ -> ]Dat SL en Bülk elkaar beconcurreren staat natuurlijk wel vast. Dat in de Bülk iemand met bredere schouders past is ook Helge niet ontgaan natuurlijk en ik heb gezien dat er voorbereidingen zijn om een verbreding in de SL mal te maken voor breedgeschouderden. Maar zoiets heeft tijd nodig. Het is eigenlijk heel erg jammer dat Jens en Helge elkaar beconcurreren met zeer gelijksoortige velomobielen, maar er zijn redenen voor dat dat zo gekomen is. Redenen waar ik echter beslist niet over uit ga wijden.Zeker zonde, en ze snoepen echt wel wat van elkaars markt af, maar ik denk dat het twee heel verschillende fietsen zijn, en dat voor beide gewoon ruimte is in de markt. De Bülk is nu even superpopulair, die wind gaat wel weer liggen en dan bestaan ze gewoon naast elkaar. Gold destijds ook voor A7/DF.
(24-Jan-2023, 12:29 PM)twilwel schreef: [ -> ]Wat ik erg mooi vind om te zien is dat zulke oude modellen als Quest, MilanGT en SL nog steeds populair zijn. Door steeds de modellen verder te blijven perfectioneren zijn ze nog steeds helemaal up-to-date. Ze zijn nu veel onderhoudsvriendelijker en nog wat efficiënter bij dezelfde uiterlijke vorm.Da's inderdaad ook fraai! En als ik zie hoe hard sommigen rijden met een Quest carbon, dan zie je dat Allert meer 25 jaar geleden al heel dicht bij het maximaal haalbare zat qua stroomlijn. Mooi, want de keuze voor de voor jou juiste velomobiel wordt daarmee steeds meer een zaak van details en persoonlijke smaak.
(02-Feb-2023, 09:51 PM)pietandringa schreef: [ -> ]Nogmaals deze jonge Quest te koop https://link.marktplaats.nl/m1938990777?...ios_tablet
Staat nu 2x op marktplaats.
(23-Jan-2023, 02:22 PM)pietandringa schreef: [ -> ]De Milan SL wordt niet meer gemaakt vanwege de Bulk?Ik zou ik niet zijn als ik dit niet even uit zou zoeken
De Milan GT wordt nog wel gemaakt, omdat deze ruimer is dan de Bulk?