26-May-2022, 11:35 AM
26-May-2022, 08:46 PM
Geweldig! En eigenlijk ontzettend logisch om een velomobiel te produceren met dezelfde techniek als een kayak
26-May-2022, 09:50 PM
Het heeft z'n voor en nadelen. In dit geval is het geen zelfdragende carroserie maar zit er nog een ongeveerde stalen trike onder.
26-May-2022, 09:55 PM
(26-May-2022, 09:50 PM)Jeroen S schreef: [ -> ]Het heeft z'n voor en nadelen. In dit geval is het geen zelfdragende carroserie maar zit er nog een ongeveerde stalen trike onder.
En een open ketting én het is zeker geen snelle vm.
26-May-2022, 10:14 PM
(26-May-2022, 08:46 PM)ThijsR schreef: [ -> ]Geweldig! En eigenlijk ontzettend logisch om een velomobiel te produceren met dezelfde techniek als een kayak
Velomobielen worden al jaaaren gemaakt met dezelfde techniek als kayaks: glasvezel met epoxy in een mal.
Daarnaast heb ik ook strip-built, stitch & glue, en skin-on-frame gezien bij velomobielen.
Niet zo gek dat ze dan ook de lelijkste variant maken, rotational moulding.
Er valt wel wat voor te zeggen voor wildwater kayaks; die moeten behoorlijk wat meer butsen en krassen doorstaan dan een zeekayak, maar het zijn niet de snelle elegante uitvoeringen...
Het deed me wel denken aan Rocket League btw