ligfietsers.nl

Volledige versie: Lucht
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2
(04-May-2023, 03:09 PM)Bart Verbeek schreef: [ -> ]In mijn beleving bestel ik bij één leverancier. Namelijk Bol.com. 
Da's een misvatting. Bol.com heeft zelf ook wat spullen maar is vooral portaal. 
Ik heb meerdere klanten die 80% van hun omzet via bol.com binnen halen (en de rest via Amazon).
(04-May-2023, 03:29 PM)365cycle schreef: [ -> ]
(04-May-2023, 03:09 PM)Bart Verbeek schreef: [ -> ]In mijn beleving bestel ik bij één leverancier. Namelijk Bol.com. 
Da's een misvatting. Bol.com heeft zelf ook wat spullen maar is vooral portaal. 
Ik heb meerdere klanten die 80% van hun omzet via bol.com binnen halen).


En vaak zit het product dan in een doos, in een doos met het logo van Bol.com

Modern Droste-effect.


Niels, Niels van der wal, van der Wal
(04-May-2023, 03:29 PM)365cycle schreef: [ -> ]Da's een misvatting. Bol.com heeft zelf ook wat spullen maar is vooral portaal. 

De zoekfunctie van Bol leidt niet tot het bestellen van artikelen bij zo min mogelijk leveranciers. Het is een wonder als je überhaupt kan vinden wat je zoekt. Maar ik schat zo in dat ToolMax.nl ook niet alles zelf produceert. De bithouder die ze leveren komt uit Japan en de bitjes uit Amerika via Engeland en Duitsland, maak ik op uit het etiket. Dus ik maak me niet zo druk over die laatste paar kilometers.

De meeste dingen die ik koop heb ik waarschijnlijk wel ergens. Maar ik ben door de brand drie keer verhuisd in drie maanden tijd. Ik heb gelukkig veel hulp gehad, maar mijn spullen zijn door veel handen gegaan. En als ik langer dan twee uur moet zoeken naar een bithouder dan koop ik een nieuwe. 

Er zijn veel dingen die ik opnieuw moet organiseren momenteel. Zo'n belachelijke doos is dan wel weer een lichtpuntje om even te kunnen lachen. Net zoals toen ik op zoek moest naar een printer en een postzegel om te kunnen communiceren met een overheidsinstelling.  Big Grin

Er is trouwens nog hoop. Inmiddels heb ik een fietskar, dus ik kan die laatste paar kilometer van de winkel naar mijn huis binnenkort ook verantwoord afleggen. Ik ben alleen nog in afwachting van de kratten die ik op de fietskar kan monteren. Ik ben benieuwd in wat voor dozen die zitten.
(04-May-2023, 05:12 PM)Bart Verbeek schreef: [ -> ]Ik ben benieuwd in wat voor dozen die zitten.
[Afbeelding: crane-lifting-up-container-in-yard.jpg?s...2V2r9tL6c=]
Van mijn titanium bandje van de Fenix schoot een pinnetje eruit waardoor hij niet meer vast om mijn pols zat. Na simpele berichten wisseling heeft Garmin vervang schakeltjes verzonden. Zag een foto van wat ze zouden verzenden liet weten nou het kan wel via brievenbus pakketje. En ze konden me niks beloven en zie hier : [Afbeelding: 9958-D935-3-D7-B-44-EA-99-F7-60243-E7-C3803.jpg] volgens mij hadden ze het gisteren pas op de post gedaan. 

Heb trouwens twee tinanium bandjes , kabeltjes etc. De Fenix was onder garantie om geruimd voor een nieuw exemplaar in doos. Alleen het klokje is terug gestuurd. En dus sturen ze een nieuwe in garantie met titanium bandje wegens geen tweedehandse op voorraad. En de oorspronkelijke was ook met titanium bandje en dus ook de nieuwe. Eerlijk is eerlijk ik verwachtte een nieuwe met alleen het standaard zwarte titanium bandje en niet de luxe verpakking waar een nieuwe titanium bandje bij zat boven op het zwarte siliconen bandje. Hoe dan ook ik ben tevreden over Garmins service .  Big Grin
Inmiddels heb ik mijn bithouders ook weer teruggevonden.  Doh
Het kan dus ook anders. Ik weet niet of ze de doos erop hebben uitgezocht, maar het paste precies in zowel de hoogte als diagonaal. Komt van een Duitse fiets webshop.

[Afbeelding: IMG-20230628-211024-438.jpg]
Geheel terzijde: waarom wordt er in de fietsenwereld nog steeds zo'n antiek type momentsleutel gebruikt?
Ik had zo een nog nooit gezien, ik kende alleen de klik variant. Maar voor een bereik van 0-60 Nm heb je er dan meerdere nodig, of een hele dure. Deze was 50 euro, werkt iets minder fijn, maar ik gebruik m zo weinig dat ik een dure set niet voor mezelf kon verantwoorden. Deze wel Smile
Dit is weer een andere vorm van lucht. Waarbij ik moet vermelden dat ik circa 10 pakjes verwacht op enig moment.

[Afbeelding: kannie-wachten.jpg]
Het is maar wat je lucht vindt. Ik vind zo'n mailtje dát er iets aankomt, wanneer het komt en hoe ik eventueel kan aangeven dat ik dan even niet thuis ben o.i.d. onwijs handig.

En vergis je niet, al jouw pakketjes verzamelen en eens per X periode een mail sturen met welke pakketjes er allemaal onderweg zijn kost meer energie (in stroom).
De enige manier waarop dat efficiënter kan, is als het ze lukt om de mailmeldingen in de app uit te schakelen, zodat je eventueel op eigen kracht kan kijken of er nieuwe pakketjes klaar staan. Zou kunnen dat dat met een account inmiddels al wel kan.
Van Garmin kreeg ik zover ik weet 2x een enveloppen pakketje met een gratis vervangend product. Had er ook wel aangeven dat ik dat op prijs stelde
Pagina's: 1 2