Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8
(04-Sep-2024, 11:25 PM)Boyd Maduro schreef: [ -> ]https://youtu.be/aDvEFVml2Ek?si=6gHl4ZmVDChRfyy_
Avondshow met Arjen Lubach 3:55 "banaan ligfiets"
Het valt mij vaker op dat ze een afbeelding van de Greenspeed Glyde gebruiken, als ze op televisie iets met een vm willen doen of er iets over willen zeggen.
Is dat de enige afbeelding die ze hebben ofzo?
Misschien zit daar geen copyright op?
Ligfietswinkel Amsterdam heeft er
1 staan. Gerhard Diddens (van de Ligfietswinkel) staat er
in het Parool mee op de foto. En als je het mij vraagt hebben ze deze foto gebruikt.
Groet,
Marco
In het geval van Lubach moest het een 'cringe' (is dat de juiste spelling?) fiets zijn. Dan is het wel makeklijk om een fiets te pakken die visueel een beetje 'moeilijk' is, wat de Glyde -rond van voren en hoekig van achteren, zeker met 'achterruitje'- in ieder geval voor mij toch wel is. Ik zou in zo'n geval ook geen plaatje van een JV Mulsanne gebruiken...
Ik denk dat er gewoon op "
banaanligfiets" is gegoogled en dit was een geschikte foto (en bovenaan) om Arjen Lubach er in te fotoshoppen. Het artikel in het Parool heeft ook Banaanligfiets in de kop staan. Ik vind die Greenspeed ook niet meer cringe dan andere velomobielen.
Groet,
Marco
(05-Sep-2024, 08:53 AM)Roepers schreef: [ -> ]Ligfietswinkel Amsterdam heeft er 1 staan. Gerhard Diddens (van de Ligfietswinkel) staat er in het Parool mee op de foto. En als je het mij vraagt hebben ze deze foto gebruikt.
Groet,
Marco
De Glyde heeft trouwens ook 16" voorwielen.
Wat een ophef. Misschien kunnen we een fatbike met een ligfiets combineren? Wat creativiteit, spuug en plakband moet het toch wel lukken?
De banaan fiets heeft de meeste status. Toch leuk.
Heeft een van de velomobielrijders al eens een 14-jarig bakvisjenqchter zich aan gehad?
(05-Sep-2024, 07:52 PM)Fietsbennie schreef: [ -> ]Wat een ophef. Misschien kunnen we een fatbike met een ligfiets combineren? Wat creativiteit, spuug en plakband moet het toch wel lukken?
Fat trikes hebben we al dus hier de El-Loco, een fatbike velomobiel voor als je lekker "snel" wilt gaan
Ik had jaren geleden zo'n obsessie met deze fiets, ik had zelfs een fatbike gekocht puur zodat ik het achterwiel op m'n A2 alleweder kon zetten (spoiler: ja dat kon)
helaas is van dit model en mijn fat alleweder nooit wat gekomen
Ik heb eens twee redelijk jonge tieners gehad die om me heen bleven hangen op de fatbike, en ik ben niet snel genoeg om ze af te schudden, bovendien was het bebouwde kom en met alle kruispunten was vaart maken niet verstandig. Bij de garage heb ik een buurman aan de praat gehouden, ik had de zenuwen gekregen van die gastjes.
Met dit vertoon van solidariteit (buurman was onbewust van wat ik deed) dropen ze af. Later geen last meer gehad.
De velomobilisten zijn leuk maar wat een ... presentatie.
(20-Dec-2024, 11:32 PM)Willeke_IGKT schreef: [ -> ]De velomobilisten zijn leuk maar wat een ... presentatie.
Ja, dat is wel tenenkrommend.
Volgens mij heb ik dat vroeger als kind nog gezien
Toen de velomobiel "maar" 4500 euro kostte.. kunnen we niet terug?
Dan moet je ook terug naar je salaris van destijds, grote kans dat dit dan niet zo aantrekkelijk blijkt….
Volgens mij keek ik vroeger weleens naar dat programma. Maar dit fragment herinner ik me echt niet.
(21-Dec-2024, 01:06 PM)blokdoorn schreef: [ -> ]Dan moet je ook terug naar je salaris van destijds, grote kans dat dit dan niet zo aantrekkelijk blijkt….
Waarschijnlijk alleen zakgeld toen.
haha ja toen nog zakgeld, maar games waren toen ook al 60 euro, of 120 gulden in de n64 dagen, zo onrealistisch zou 4500 niet zijn als ik kijk naar hoeveel games ik wel niet heb van die tijd.
(21-Dec-2024, 08:06 PM)Gideonaut schreef: [ -> ]haha ja toen nog zakgeld, maar games waren toen ook al 60 euro, of 120 gulden in de n64 dagen, zo onrealistisch zou 4500 niet zijn als ik kijk naar hoeveel games ik wel niet heb van die tijd.
Ik weet nog goed dat spellen van de NES in begin jaren negentig 119 of 129 gulden kostten. Street Fighter II kostte zelfs 149 gulden.
(21-Dec-2024, 11:32 AM)Gideonaut schreef: [ -> ]Volgens mij heb ik dat vroeger als kind nog gezien
Toen de velomobiel "maar" 4500 euro kostte.. kunnen we niet terug?
Wel glasvezel (en aluminium) velomobielen. Uit Roemenië kosten die tegenwoordig 6545 euro. Ik vind dat het prijsverschil meevalt.
Groet,
Marco
(21-Dec-2024, 11:08 PM)Roepers schreef: [ -> ]Wel glasvezel (en aluminium) velomobielen. Uit Roemenië kosten die tegenwoordig 6545 euro. Ik vind dat het prijsverschil meevalt.
Groet,
Marco
Ben ik het niet mee eens, de B4m is een budget velomobiel, je moet voor elke optie betalen, 6545 is de kale prijs van VMWorld. Met verzend en importkosten + de optionele opties die eigenlijk gewoon een MUST zijn gaat de prijs al hard omhoog waardoor het geen interessante budget optie meer is.
De kale versie van de 4More is niet zoveel kaler dan de toen standaard versie van de glasvezel Quest.
(21-Dec-2024, 11:32 AM)Gideonaut schreef: [ -> ]Volgens mij heb ik dat vroeger als kind nog gezien
Toen de velomobiel "maar" 4500 euro kostte.. kunnen we niet terug?
In de tijd dat ik trots was op mijn 3 naafversnellingen reed de Roulandt al.
Dat waren nog een tijden :-0
Niels, nostalg, van der Wal
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8