ligfietsers.nl

Volledige versie: Mango Sport op 2dehands
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
② Velomobiel — Fietsen | Ligfietsen — 2dehands
Met een vraagprijs van € 7.300,00 vind ik het toch ook niet goedkoop.
Zelfs een prijs start bedrag van € 6.500,00 vind ik best wel veel. Of vergis ik me?
Zeker niet goedkoop.
Die zal ie niet snel verkopen.
De helft van het startbedrag klinkt redelijk.
Er staat verder ook niks over de leeftijd van de Mango, hoeveel kilometers ie gemaakt heeft enzovoorts. Wie weet is ie nog geen 1000 km oud. ( ik probeer even positief te zijn)
Is de sport niet onder de 30kg, en hij heeft de carbon Aero topkap, en de Mango word niet meer gemaakt dus verzamel object etc? Als je teveel voor een Mango wil neerleggen is dit wel DE Mango om voor te gaan
Die bijzondere "mast" achterop is flink strijdig met het aerodynamisch voordeel van de dichte kap.
(12-Jan-2024, 10:24 AM)TvWijk schreef: [ -> ]Die bijzondere "mast" achterop is flink strijdig met het aerodynamisch voordeel van de dichte kap.

Dat niet alleen, maar het ziet er ook niet uit. Gelukkig kan de eigenaar nog lang genieten ervan want voor die prijs zal ie nog wel even in zn bezit blijven.
Deze Sinner Mango in Den Helder kost 2750 euro. Een heel stuk goedkoper, maar hij is denk ik ook ouder. Ik sluit niet uit dat de Mango Sport waarmee het draadje opent 10 jaar is en deze 15 jaar.

Groet,

Marco
(12-Jan-2024, 11:50 AM)Roepers schreef: [ -> ]Deze Sinner Mango in Den Helder kost 2750 euro. Een heel stuk goedkoper, maar hij is denk ik ook ouder. Ik sluit niet uit dat de Mango Sport waarmee het draadje opent 10 jaar is en deze 15 jaar.

Groet,

Marco

Als je nog een klein beetje meer neerlegt dan heb je een leuke Strada! 
https://www.intercitybike.nl/en/carbon-q...-used.html

Die mast vind ik trouwens wel een slimme toevoeging, geen geouwehoer meer van je bent zo laag ik zie je niet.
De Mango is toch geen race monster dus die paar 0.01 snelheid procentjes kan die prima missen. Veiligheid boven alles!
(12-Jan-2024, 11:57 AM)Gideonaut schreef: [ -> ]
(12-Jan-2024, 11:50 AM)Roepers schreef: [ -> ]Deze Sinner Mango in Den Helder kost 2750 euro. Een heel stuk goedkoper, maar hij is denk ik ook ouder. Ik sluit niet uit dat de Mango Sport waarmee het draadje opent 10 jaar is en deze 15 jaar.

Groet,

Marco

Als je nog een klein beetje meer neerlegt dan heb je een leuke Strada! 
https://www.intercitybike.nl/en/carbon-q...-used.html

Die mast vind ik trouwens wel een slimme toevoeging, geen geouwehoer meer van je bent zo laag ik zie je niet.
De Mango is toch geen race monster dus die paar 0.01 snelheid procentjes kan die prima missen. Veiligheid boven alles!

Wel slordig, ca 50.000km.  De strada had bijna 3.5 jaar terug al 56dkm gereden volgens de rijderslijst.
Voor een duizendje extra staat er in Reusel een strada met <2dkm op de teller te koop.

Van de zomer stond er in Den Hoorn een andere sinner mango te koop. Ook gemotoriseerd, in nieuwstaat want altijd binnen gestaan, met minder dan 1500km op de teller.  Volgens mij staat ie nu bij Peter de Rond. Die verkoper vroeg er meen in onder de 3k voor.. al weet ik niet of de accu's daarvan nog ok zijn.
(12-Jan-2024, 12:06 PM)ZoefZoef schreef: [ -> ]Voor een duizendje extra staat er in Reusel een strada met <2dkm op de teller te koop.
Voor dat geld heb je ook gewoon een DF XL. Wink
Dus voor een veel lager bedrag dan die Mango Sport van het begin van het draadje heb je een DF XL en dan ook nog van Intercitybike. Dan is de keus niet moeilijk.

Groet,

Marco
(12-Jan-2024, 12:06 PM)ZoefZoef schreef: [ -> ]Wel slordig, ca 50.000km.  De strada had bijna 3.5 jaar terug al 56dkm gereden volgens de rijderslijst.
Voor een duizendje extra staat er in Reusel een strada met <2dkm op de teller te koop.

Van de zomer stond er in Den Hoorn een andere sinner mango te koop. Ook gemotoriseerd, in nieuwstaat want altijd binnen gestaan, met minder dan 1500km op de teller.  Volgens mij staat ie nu bij Peter de Rond. Die verkoper vroeg er meen in onder de 3k voor.. al weet ik niet of de accu's daarvan nog ok zijn.

Ik ben hier nogal een leek in maar is de hoeveelheid km echt zo belangrijk? Voor een paar tientjes heb je de hele groepset vervangen mocht dat überhaupt een probleem zijn. Lagertjes kan je ook voor leuk prijsje kopen bij VM.nl. 
Waar heeft de hoeveelheid km dan nog invloed op dat het een beter idee is om duizend euro meer neer te leggen voor een vm die een lager km stand heeft?
(12-Jan-2024, 12:58 PM)Gideonaut schreef: [ -> ]Ik ben hier nogal een leek in maar is de hoeveelheid km echt zo belangrijk? Voor een paar tientjes heb je de hele groepset vervangen mocht dat überhaupt een probleem zijn. Lagertjes kan je ook voor leuk prijsje kopen bij VM.nl. 
Waar heeft de hoeveelheid km dan nog invloed op dat het een beter idee is om duizend euro meer neer te leggen voor een vm die een lager km stand heeft?
Dit vraagt om een interessant topic.
Wat zijn de kritieke onderdelen in een VM. Zal na mijn lunch eens wat openen.
Het zijn denk ik niet alleen de slijtdelen (zoals ketting, kettingwielen e.d.) maar ook de structuur die bij hogere kilometerstanden meer te lijden heeft gehad.
(12-Jan-2024, 12:57 PM)Roepers schreef: [ -> ]Dus voor een veel lager bedrag dan die Mango Sport van het begin van het draadje heb je een DF XL en dan ook nog van Intercitybike.  Dan is de keus niet moeilijk.

Nee niet van ICB momenteel. Wel daar onderhouden
(12-Jan-2024, 12:58 PM)Gideonaut schreef: [ -> ]Voor een paar tientjes heb je de hele groepset vervangen [...]
Wat voor groepset krijg je voor een paar tientjes?