05-Sep-2024, 02:05 PM
...net een band geplakt met een (wit) tubetje Lezyne solutie, maar de lijm die nog onder het randje uitsteekt blijft (al een uur) plakkerig.
Plakker houdt dus ook niet.
What's up?
Plakker houdt dus ook niet.
What's up?
(05-Sep-2024, 02:05 PM)=oNNo= schreef: [ -> ]What's up?niemand? ('tis ook niet helemaal on-topic, want een opoefiets
)
(07-Sep-2024, 04:42 PM)Josligfiets schreef: [ -> ]Misschien is de solutie te oud? Ben benieuwd wat het resultaat gaat worden.
(07-Sep-2024, 04:54 PM)Roepers schreef: [ -> ]beperkt houdbaar is na opening: "Last 3 months after opening".okay, vroeger werd het gewoon hard en dan werkte het niet meer, maar dit is gewoon nog "lijmig".
(07-Sep-2024, 09:11 PM)Tom Fekkes schreef: [ -> ]Koop gewoon goede lekvrije banden. Ik ben heel tevreden met de Schwalbe Marathon Plus.

(07-Sep-2024, 09:46 PM)Roepers schreef: [ -> ]Hier plakkers die geen solutie nodig hebben. Dat zou een oplossing kunnen zijn.
(08-Sep-2024, 08:25 AM)Roepers schreef: [ -> ]Ik heb teveel last gehad van weer losrakende plakkers, behalve die keer toen ik een nieuw tubetje solutie aanbrak. Het lijkt mij dat dat de oorzaak was.
Marco
(08-Sep-2024, 10:46 AM)Wim -de roetsende schreef: [ -> ]Nu komt het tweede belangrijkste:
Pak een HAMER met een ronde kop.
Leg de band op een schone ondergrond.
Klop zachtjes met de ronde kant van de hamer op de plakker.
Heb je geen hamer, druk dan met je duimen vaak en stevig op de plakker.
Dit versterkt het proces van vulkaniseren. [De solutie is geschikt voor het koud vulkaniseren van bandenpleisters]
![[Afbeelding: 20240908-110738-1.jpg]](https://i.postimg.cc/PCFb0xm8/20240908-110738-1.jpg)