ligfietsers.nl

Volledige versie: Trisled Skyhawk
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Mooi en informatief filmpje. Totaal andere manier van velomobielen bouwen.

https://www.youtube.com/watch?v=x1cwYb36FzA&t=712s


Op het Duitse Forum in dit topic gevonden:

https://www.velomobilforum.de/forum/inde...235/page-8
(17-Jan-2025, 12:18 PM)Wim -de roetsende schreef: [ -> ]Mooi en informatief filmpje. Totaal andere manier van velomobielen bouwen.

https://www.youtube.com/watch?v=x1cwYb36FzA&t=712s


Op het Duitse Forum in dit topic gevonden:

https://www.velomobilforum.de/forum/inde...235/page-8

Je vroeg je laatst toch af voor welke fiets je zou kunnen sparen....
Kennelijk hebben ze in Australië geen problemen met een beslaande voorruit? Het is daar natuurlijk (op veel plekken) droger, maar ook tamelijk warm, en dan lijkt zo'n rijdende kas me ook niet echt voor lange afstanden bruikbaar. Wellicht went het wat als je daar woont...

Interessant alternatief concept, maar vermoedelijk vrij zwaar (niet-zelfdragend, stroomlijn is tussen 5 en 40 kg (tsja...) dus laten we eens mikken op 20 kg, met fiets en rolkooi richting 35kg) wat minder zicht (meer achter je benen, en rolkooi, oh en dat 90+ tands tandwiel voor dat 20 inch achterwieltje, en geen spiegels?) dus.... toch vooral een circuitmodel.

...wat overigens precies is waar hij voor is ontworpen.
Ontwerp geslaagd!
(18-Jan-2025, 09:51 PM)Tijanus schreef: [ -> ]Kennelijk hebben ze in Australië geen problemen met een beslaande voorruit? Het is daar natuurlijk (op veel plekken) droger, maar ook tamelijk warm, en dan lijkt zo'n rijdende kas me ook niet echt voor lange afstanden bruikbaar. Wellicht went het wat als je daar woont...

Interessant alternatief concept, maar vermoedelijk vrij zwaar (niet-zelfdragend, stroomlijn is tussen 5 en 40 kg (tsja...) dus laten we eens mikken op 20 kg, met fiets en rolkooi richting 35kg) wat minder zicht (meer achter je benen, en rolkooi, oh en dat 90+ tands tandwiel voor dat 20 inch achterwieltje, en geen spiegels?) dus.... toch vooral een circuitmodel.

...wat overigens precies is waar hij voor is ontworpen.
Ontwerp geslaagd!

Bij die voorruit heb ik ook mijn bedenkingen.

Op het Duitse Forum wordt gezegd dat ze even zwaar zijn als onze vm-en.