Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Afdrukversie +- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl) +-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html) +--- Forum: Hangplek (https://ligfietsers.nl/forum-13.html) +--- Topic: Vandaag ben ik niet blij omdat..... (/thread-734.html) |
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Atrike - 12-Jun-2024 ...het kettingwiel niet vandaag is binnengekomen, maar morgen pas komt. Ik vrees dat er van mijn fietsvakantie niets meer terecht zal komen. ☹️? RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Hardloper - 16-Jun-2024 Omdat we hier regen hebben en ergens het idee had om een vriendin te bezoeken. Maar geen zin heb om een uur door de regen te rijden. Maar anderzijds dan zullen wel minder fietsers op het fietspad zijn RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Willeke_IGKT - 16-Jun-2024 In mijn rit van vrijdag zat buien regen, soms ook hard, geen probleem in een VM met iets om je hoofd droog te houden, in mijn geval een Flevo dakje en de schuimkap voor de hardere regen. Het was heerlijk rustig op de weg. Zal vandaag nog stiller zijn, voetbal op tv. RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Hardloper - 16-Jun-2024 Toch gegaan en geregeld uitgestapt om de Vm om te draaien omdat ik verkeerd reed. Maar daarna even quality time met een goede vriendin RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Roepers - 19-Jun-2024 ik een acute aanval kreeg van VIS. Het Vlinder Inhaal Syndroom. Ik werd ingehaald door een atalanta. Dat kon natuurlijk niet en ik ging gelijk harder fietsen en haalde de vlinder weer in. Toen speelde de vlinder vals door naar links af te slaan over de berm, sloot en het weiland. Groet, Marco RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Bart Verbeek - 19-Jun-2024 (19-Jun-2024, 04:11 PM)Roepers schreef: ik een acute aanval kreeg van VIS. Het Vlinder Inhaal Syndroom. Ik werd ingehaald door een atalanta. Dat kon natuurlijk niet en ik ging gelijk harder fietsen en haalde de vlinder weer in. Nu je dat zo zegt, ik kan me eigenlijk niet herinneren ooit anderen te hebben willen inhalen vanuit een soort competitiedrang. Dat heb ik me eigenlijk nooit zo gerealiseerd. Maar een vlinder? Dat is zelfs voor mensen die wél competitief zijn ingesteld toch wel een beetje ongebruikelijk, lijkt mij? RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - LigZeeuw - 19-Jun-2024 Nee een vlinder heb ik nog nooit willen inhalen, ik doe het wel eens voor de grap met een haas. En uiteraard met iedere wielrenner. RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Tom Fekkes - 19-Jun-2024 (19-Jun-2024, 04:11 PM)Roepers schreef: ik een acute aanval kreeg van VIS. Het Vlinder Inhaal Syndroom. Ik werd ingehaald door een atalanta. Dat kon natuurlijk niet en ik ging gelijk harder fietsen en haalde de vlinder weer in. Toen speelde de vlinder vals door naar links af te slaan over de berm, sloot en het weiland. Eindelijk konden de Atalanta's weer uitvliegen zonder natte vleugels. Is er toch weer een ligfietser die de atalantafrustratie weer aanwakkert!! RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Bart Verbeek - 19-Jun-2024 (19-Jun-2024, 04:11 PM)Roepers schreef: ik een acute aanval kreeg van VIS. Het Vlinder Inhaal Syndroom. Ik werd ingehaald door een atalanta. Dat kon natuurlijk niet en ik ging gelijk harder fietsen en haalde de vlinder weer in. Toen speelde de vlinder vals door naar links af te slaan over de berm, sloot en het weiland. Of bedoel je deze RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - 365cycle - 19-Jun-2024 (19-Jun-2024, 05:28 PM)Bart Verbeek schreef: Of bedoel je deze (19-Jun-2024, 04:11 PM)Roepers schreef: Toen speelde de vlinder vals door naar links af te slaan over de berm, sloot en het weiland.Laten we in dat geval even hopen dat Roepers gestopt is om hulp te verlenen RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Tom Fekkes - 19-Jun-2024 (19-Jun-2024, 11:08 PM)365cycle schreef:(19-Jun-2024, 05:28 PM)Bart Verbeek schreef: Of bedoel je deze(19-Jun-2024, 04:11 PM)Roepers schreef: Toen speelde de vlinder vals door naar links af te slaan over de berm, sloot en het weiland.Laten we in dat geval even hopen dat Roepers gestopt is om hulp te verlenen Dat doet ie altijd. Zit in zijn aard. RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Roepers - 20-Jun-2024 Ik lees nu pas op de pagina Atalanta van de site van de Vlinderstichting waar de naam atalanta vandaan komt Citaat:Atalanta: Atalanta was de schone sportvrouw die ging hardlopen tegen haar minnaars en die zij vermoordde als ze verloren. Uiteindelijk werd ze verslagen door Milanion die gouden appels rondstrooide tijdens de race. Atalanta onderbrak haar wedstrijd om ze op te rapen. Ook was zij de eerste die het monsterlijke wilde zwijn verwondde in de jacht te Calydon. Oeps Tamelijk competitief ingesteld. Groet, Marco RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - 365cycle - 20-Jun-2024 (20-Jun-2024, 10:38 AM)Roepers schreef: Oeps Tamelijk competitief ingesteld.Ben maar blij dat je haar ingehaald hebt RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Wim -de roetsende - 20-Jun-2024 (20-Jun-2024, 01:18 PM)365cycle schreef:(20-Jun-2024, 10:38 AM)Roepers schreef: Oeps Tamelijk competitief ingesteld.Ben maar blij dat je haar ingehaald hebt Wie is Ben RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - ZoefZoef - 20-Jun-2024 (20-Jun-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef:Ben is wees.(20-Jun-2024, 01:18 PM)365cycle schreef:(20-Jun-2024, 10:38 AM)Roepers schreef: Oeps Tamelijk competitief ingesteld.Ben maar blij dat je haar ingehaald hebt RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - bucovaina - 20-Jun-2024 OMG guys, guys! Hilarisch RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Tom Fekkes - 20-Jun-2024 (20-Jun-2024, 07:20 PM)ZoefZoef schreef:(20-Jun-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef:Ben is wees.(20-Jun-2024, 01:18 PM)365cycle schreef:(20-Jun-2024, 10:38 AM)Roepers schreef: Oeps Tamelijk competitief ingesteld.Ben maar blij dat je haar ingehaald hebt Wie kent Ben niet? RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Wim -de roetsende - 21-Jun-2024 (20-Jun-2024, 09:38 PM)Tom Fekkes schreef:(20-Jun-2024, 07:20 PM)ZoefZoef schreef:(20-Jun-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef:Ben is wees.(20-Jun-2024, 01:18 PM)365cycle schreef:(20-Jun-2024, 10:38 AM)Roepers schreef: Oeps Tamelijk competitief ingesteld.Ben maar blij dat je haar ingehaald hebt Zijn ouders niet meer RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - ZoefZoef - 21-Jun-2024 (21-Jun-2024, 09:08 AM)Wim -de roetsende schreef:(20-Jun-2024, 09:38 PM)Tom Fekkes schreef:(20-Jun-2024, 07:20 PM)ZoefZoef schreef:(20-Jun-2024, 07:03 PM)Wim -de roetsende schreef:Ben is wees.(20-Jun-2024, 01:18 PM)365cycle schreef: Ben maar blij dat je haar ingehaald hebt Wees, maar blij.. Of toch zonder comma? RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Hardloper - 21-Jun-2024 Dat ik in mij slippertjes en te optimistische zomerse kleding een halve km? naar een familie lid heb mogen wandelen. Ik had 2 bosjes sleutels bij en geen van beide bevatte de voordeur sleutel. God zij dank waren ze thuis. RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - 365cycle - 24-Jun-2024 Wat een hoop velomobielcrashes ineens! M'n collega heeft een aanrijding gehad (gelukkig niet zijn fout en de DF rijdt nog). Dan één van de Rotte Rijders (Quest), en DanceRaven hier op het forum.. gelukkig niemand gewond, maar toch! Doen jullie allemaal een beetje voorzichtig alsjeblieft?! RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Wim -de roetsende - 24-Jun-2024 (24-Jun-2024, 04:01 PM)365cycle schreef: Wat een hoop velomobielcrashes ineens! M'n collega heeft een aanrijding gehad (gelukkig niet zijn fout en de DF rijdt nog). Dan één van de Rotte Rijders (Quest), en DanceRaven hier op het forum.. gelukkig niemand gewond, maar toch! Doen jullie allemaal een beetje voorzichtig alsjeblieft?! Een tijdje terug werd dit ook al genoemd. In de tussenliggende periode heb ik niemand horen zeggen dat er zo weinig vm-en crashen. Het valt pas op als het mis gaat RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Veloquest - 25-Jun-2024 (24-Jun-2024, 04:01 PM)365cycle schreef: Wat een hoop velomobielcrashes ineens! M'n collega heeft een aanrijding gehad (gelukkig niet zijn fout en de DF rijdt nog). Dan één van de Rotte Rijders (Quest), en DanceRaven hier op het forum.. gelukkig niemand gewond, maar toch! Doen jullie allemaal een beetje voorzichtig alsjeblieft?! is dat die df die je net verkocht had? want dat zou echt pech en jammer zijn. RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - Frutsel - 25-Jun-2024 Ja, het lijkt in clusters voor te komen. Dit kan natuurlijk ook het Baader-Meinhof effect zijn. Er wordt best veel gepost over/door mensen die ritten met VMs maken zonder dat ze crashen, als dat je niet opvalt ligt het aan jou, Wim RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - ZoefZoef - 25-Jun-2024 Als er dan toch weer eentje een ongeluk heeft gehad, ben ik vooral benieuwd naar de oorzaak. Over het hoofd gezien door een medeweggebruiker of een eigen fout? Het hoort er een beetje bij.. en gelukkig is in geval van betrokkenheid van een auto de schade vaak gedekt. RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - 365cycle - 25-Jun-2024 (25-Jun-2024, 01:15 AM)Veloquest schreef: is dat die df die je net verkocht had? want dat zou echt pech en jammer zijn.Jup. Is goed te repareren hoor, er kan zelfs nog prima mee gereden worden. (25-Jun-2024, 10:23 AM)ZoefZoef schreef: Als er dan toch weer eentje een ongeluk heeft gehad, ben ik vooral benieuwd naar de oorzaak. Over het hoofd gezien door een medeweggebruiker of een eigen fout?In het ene geval aangereden door een fietser op de weghelft van de velonaut; wordt waarschijnlijk verzekeringswerk. In het geval van de DF; aangereden door een automobilist die rechtsaf aangaf maar linksaf sloeg. Politie is erbij geweest en vindt het 100% fout van de automobilist, dus wordt verzekeringswerk. |