ligfietsers.nl
Medeliggers onderweg - Afdrukversie

+- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl)
+-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html)
+--- Forum: Hangplek (https://ligfietsers.nl/forum-13.html)
+--- Topic: Medeliggers onderweg (/thread-203.html)



RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 10-Jan-2024

(10-Jan-2024, 01:13 PM)LigfietsWilsum schreef: Eva I assume.
Is dat jouw kanaal?


RE: Medeliggers onderweg - LigfietsWilsum - 10-Jan-2024

(10-Jan-2024, 01:51 PM)365cycle schreef:
(10-Jan-2024, 01:13 PM)LigfietsWilsum schreef: Eva I assume.
Is dat jouw kanaal?

Ja, It Paradyske is onze boot.


RE: Medeliggers onderweg - Hardloper - 10-Jan-2024

(10-Jan-2024, 03:34 PM)LigfietsWilsum schreef: Ja, It Paradyske is onze boot.

En hoe heet de ligfiets? Want we zijn tenminste een ligfietsforum en geen boten forum.


RE: Medeliggers onderweg - LigfietsWilsum - 10-Jan-2024

Tja er zijn grenzen hoor, een fiets is uiteindelijk net als een auto slechts een vervoermiddel. Dus hij komt niet verder dan "Quest".
Kijk een boot is veel meer....., daar kan ik uren over vertellen, maar ja dit is een ligfietsfourum.


RE: Medeliggers onderweg - GertBr - 10-Jan-2024

Vandaag om 14.30 uur in Middelie op de Middelie aan de zuidkant van het dorp, een 20 inch tweewieler. We hebben gegroet.


RE: Medeliggers onderweg - TvWijk - 11-Jan-2024

(10-Jan-2024, 08:36 PM)LigfietsWilsum schreef: Tja er zijn grenzen hoor, een fiets is uiteindelijk net als een auto slechts een vervoermiddel. Dus hij komt niet verder dan "Quest".
Kijk een boot is veel meer.....,  daar kan ik uren over vertellen, maar ja dit is een ligfietsfourum.
Voor meer verhalen van/over It Paradyske verwijs ik u naar het Zeilersforum Wink


RE: Medeliggers onderweg - Schemerwoude - 22-Jan-2024

Vanochtend in Hengelo gespot rond 8:10: Geel-Witte mango. Denk van het LGG/Sinner type.


RE: Medeliggers onderweg - Veloquest - 23-Jan-2024

Vanmiddag in zuidlaren de persoon met zijn witte quest weer eens gespot terwijl ik zelf als bijrijder in de auto zat.


RE: Medeliggers onderweg - Frutsel - 23-Jan-2024

Gisteravond op het stuk tussen Vrouwenakker en de Kattenbrug werd ik ingehaald door een gele Quest.


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 23-Jan-2024

(23-Jan-2024, 10:16 AM)Frutsel schreef: Gisteravond op het stuk tussen Vrouwenakker en de Kattenbrug werd ik ingehaald door een gele Quest.
En je kreeg geen last van VIS?


RE: Medeliggers onderweg - Frutsel - 23-Jan-2024

(23-Jan-2024, 10:30 AM)365cycle schreef:
(23-Jan-2024, 10:16 AM)Frutsel schreef: Gisteravond op het stuk tussen Vrouwenakker en de Kattenbrug werd ik ingehaald door een gele Quest.
En je kreeg geen last van VIS?

Ik besloot dat ik nog 40km tegen de wind in moest rijden, dus dat het niet de moeite waard was om mezelf op te blazen.
Hij ging overigens rechtdoor na de kattenbrug, waar ik linksaf sla.

Ik heb hem overigens een hele tijd geleden ook gezien (toen stond ik stil omdat mijn accu losgeschoten was), dus ik vermoed dat het een vaste route is van hem.


RE: Medeliggers onderweg - de Boer - 24-Jan-2024

Zojuist bij Hulshorst/Staphorst groene QV. Ik heb getoeterd (met de trein)

Groeten Henk


RE: Medeliggers onderweg - Hardloper - 24-Jan-2024

(24-Jan-2024, 11:49 AM)de Boer schreef: Zojuist bij Hulshorst/Staphorst groene QV. Ik heb getoeterd (met de trein)

Groeten Henk

Was het misschien deze kleur groen:
The GreenThing: Eerste week met één velomobiel. (thegreenthingvelo.blogspot.com)


RE: Medeliggers onderweg - 365cycle - 24-Jan-2024

(24-Jan-2024, 11:49 AM)de Boer schreef: Zojuist bij Hulshorst/Staphorst groene QV. Ik heb getoeterd (met de trein)
Is het nou Hulshorst of Staphorst? >> het eerste ligt tussen Harderwijk en Nunspeet, het tweede vanaf daar gezien achter Zwolle.


RE: Medeliggers onderweg - Josligfiets - 24-Jan-2024

(24-Jan-2024, 04:28 PM)365cycle schreef:
(24-Jan-2024, 11:49 AM)de Boer schreef: Zojuist bij Hulshorst/Staphorst groene QV. Ik heb getoeterd (met de trein)
Is het nou Hulshorst of Staphorst? >> het eerste ligt tussen Harderwijk en Nunspeet, het tweede vanaf daar gezien achter Zwolle.

Of misschien ging de qv wel zo snel ( of had de trein vertraging ?) dat hij m zowel bij Hulshorst als Staphorst is tegen gekomen.


RE: Medeliggers onderweg - de Boer - 24-Jan-2024

Ach sorry..tussen Punthorst en Staphorst..ik reed idd best hard.;-) Volgens mij was het niet the Green Thing, want deze was metallic groen.

Groeten Henk


RE: Medeliggers onderweg - Hardloper - 24-Jan-2024

(24-Jan-2024, 06:06 PM)de Boer schreef: Ach sorry..tussen Punthorst en Staphorst..ik reed idd best hard.;-) Volgens mij was het niet the Green Thing, want deze was metallic groen.

Groeten Henk
Ik denk te weten wie het is. Dit komt ook helemaal overheen met de beschrijving tussen Punthorst en Staphorst. Het is eentje van de eerste 25 QV's.


RE: Medeliggers onderweg - ZoefZoef - 24-Jan-2024

Een plaspauze en dan gezellig op een rijtje plassen op tv. Wie bedenkt dat?


RE: Medeliggers onderweg - Wim -de roetsende - 24-Jan-2024

(24-Jan-2024, 09:23 PM)ZoefZoef schreef: Een plaspauze en dan gezellig op een rijtje plassen op tv. Wie bedenkt dat?

Wij pissen inderdaad altijd op een rijtje. Heel gezellig.


RE: Medeliggers onderweg - Frutsel - 24-Jan-2024

(24-Jan-2024, 09:42 PM)Wim -de roetsende schreef:
(24-Jan-2024, 09:23 PM)ZoefZoef schreef: Een plaspauze en dan gezellig op een rijtje plassen op tv. Wie bedenkt dat?

Wij pissen inderdaad altijd op een rijtje. Heel gezellig.

Als je maar wel rustig doet, want op wild plassen staat een boete heb ik begrepen Cool


RE: Medeliggers onderweg - ZoefZoef - 24-Jan-2024

(24-Jan-2024, 11:01 PM)Frutsel schreef:
(24-Jan-2024, 09:42 PM)Wim -de roetsende schreef:
(24-Jan-2024, 09:23 PM)ZoefZoef schreef: Een plaspauze en dan gezellig op een rijtje plassen op tv. Wie bedenkt dat?

Wij pissen inderdaad altijd op een rijtje. Heel gezellig.

Als je maar wel rustig doet, want op wild plassen staat een boete heb ik begrepen Cool

Enkel binnen de bebouwde kom.

Dacht trouwens dat ik de opmerking over het wildplassen hier had weggehaald, maar kennelijk toch niet. Die hoorde bij het draadje van Mooi Twente op tv bij Omroep Max.


RE: Medeliggers onderweg - Hoekie - 27-Jan-2024

Kreeg ik doorgestuurd van een familielid. Gespot medeligger onderweg bij Kapelle (Zeeland) richting Kruiningen.
Ik denk Bram Huysmans 



RE: Medeliggers onderweg - TimSch - 27-Jan-2024

Vanmiddag spotte ik vanuit de auto een rood-witte Snoek die langs het Lauwersmeer richting Lauwersoog fietste.


RE: Medeliggers onderweg - Willeke_IGKT - 27-Jan-2024

Vanmorgen stond ik even stil net voorbij de Zaanse Schans stopt er een zwarte Strada naast mijn witte. Sjoerd onderweg naar de tocht van De Waterlandse Liggers.
Ik heb hem alleen verder laten rijden terwijl ik mijn banaan at.
Daarna ik ook naar het verzamelpunt wordt ik ingehaald door een witte DF, Fred.

Bij Hans stond het vol met VMen en twee open liggers.
Er was aan Hans gevraagd of er vandaag van hem foto's gemaakt mochten worden, met de rest van de groep op de achtergrond.

Daarna zijn de anderen allemaal richting oost weggereden en ben ik via de Zaan naar huis gegaan.


RE: Medeliggers onderweg - Tegelfanaat - 28-Jan-2024

(27-Jan-2024, 10:51 PM)TimSch schreef: Vanmiddag spotte ik vanuit de auto een rood-witte Snoek die langs het Lauwersmeer richting Lauwersoog fietste.
Dat was ik Big Grin Rondje Groningen [Afbeelding: AHOK52XW2QXVPHCJ4XCSRPBQ2RQJUFBN7RDZYG27...GPQLVFZ3JK]; viel niet mee, m'n longen hebben een beste klap gehad met de griep afgelopen week  Confused

Tijdje later werd ik bij Gaarkeuken ingehaald door een blauwe Tuna, we reden achter elkaar naar Zuidhorn waar ik de brug over ging en de Tuna rechtdoor stoof.


RE: Medeliggers onderweg - voodoo - 28-Jan-2024

Gisteren 4 velomobielen gespot op de Lekdijk bij IJsselstein/Nieuwegein.
Niet gezwaaid, want ik was op de motor.