![]() |
Keuzestress - Afdrukversie +- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl) +-- Forum: Toeren, tochten en agenda (https://ligfietsers.nl/forum-15.html) +--- Forum: Fietsreizen (https://ligfietsers.nl/forum-63.html) +--- Topic: Keuzestress (/thread-2801.html) |
Keuzestress - 365cycle - 08-Jul-2025 Wat denken jullie.. een weekje fietsen met de velomobiel door Duitsland/Luxemburg/België/Frankrijk, of een rondje Nederland langs Marokko, Zürich, Egypte en alle anderen? Het laatste heeft charmes, maar helaas zijn de meeste buurtschap-borden wel verdwenen... RE: Keuzestress - melle z - 08-Jul-2025 Dat moet jou toch allebei wel lukken in een week? RE: Keuzestress - Lig-hen - 08-Jul-2025 Doe datgene waarvan het je bij voorbaat ‘t meeste warm wordt om je hart. Als je conditie het toelaat, en daar twijfel ik bij jou niet aan, kun je nog verder van huis gaan. En anders muntje opgooien, grijp een bijl om die knoop door te hakken, en dan gewoon gaan met die banaan. Veel plezier alvast. RE: Keuzestress - LigfietsWilsum - 08-Jul-2025 Muntje opgooien, en als de uitslag niet goed voelt nog een keer gooien, tot het wel goed voelt. RE: Keuzestress - Willeke_IGKT - 08-Jul-2025 Onderweg naar Duitsland zoveel mogelijk van die plaatsen in Nederland opzoeken en onderweg terug van België nog wat meer. RE: Keuzestress - Bob Hagendijk - 08-Jul-2025 Binnen Nederland zit je vast aan een bepaalde route, en "bekend terrein". In het buitenland ga je toch meer zoeken naar een mooie route en omgeving. RE: Keuzestress - ZoefZoef - 08-Jul-2025 Met jouw conditie, woonwerk en weer ik veel wat voor ritten je nog meer doet, zou ik in Duitsland, België en de rest gaan fietsen. Beetje rondcrossen in de heuvels: lijkt me meer vakantiegevoel te geven dan de standaardritten in het vlakke Nederland eigenlijk. RE: Keuzestress - De tovenaar - 08-Jul-2025 Bordje Marokko bestaat denk ik nog (vorig jaar langs gefietst) ![]() RE: Keuzestress - Hardloper - 08-Jul-2025 Goh, zelf zou ik best nog weleens willen velomobielen binnen de Moezelstreek. Maar richting Luxemburg lijkt me dan ook wel weer leuk. Een rondje door NL langs al die exotische plaatjes, dat trekt mij persoonlijk dan weer minder. Wanneer het puur gaat om die plaatsen af te vinken. RE: Keuzestress - 365cycle - 08-Jul-2025 (3 uren geleden)Hardloper schreef: Wanneer het puur gaat om die plaatsen af te vinken.Dat is meer een leuke bijkomstigheid. De brug tussen de Blauwe Stad en Winschoten zou ik ook weleens van dichtbij willen bekijken, en zo zijn er nog wel meer dingen, maar het zijn wel allemaal van die "nu ik er toch ben"-bestemmingen. RE: Keuzestress - melle z - 08-Jul-2025 Mooi ding, de Pieter Smitbrug. RE: Keuzestress - Boyd Maduro - 08-Jul-2025 Wanneer ga je? 9 augustus is ook een race in ter Apel is wel goed te combineren met de wereldreis in Nederland RE: Keuzestress - Hardloper - 08-Jul-2025 (3 uren geleden)365cycle schreef:(3 uren geleden)Hardloper schreef: Wanneer het puur gaat om die plaatsen af te vinken.Dat is meer een leuke bijkomstigheid. De brug tussen de Blauwe Stad en Winschoten zou ik ook weleens van dichtbij willen bekijken, en zo zijn er nog wel meer dingen, maar het zijn wel allemaal van die "nu ik er toch ben"-bestemmingen. Dat veranderd de zaak. RE: Keuzestress - 365cycle - 08-Jul-2025 (3 uren geleden)Boyd Maduro schreef: Wanneer ga je? 9 augustus is ook een race in ter Apel is wel goed te combineren met de wereldreis in NederlandDat zou ik nooit openbaar op een forum zetten ![]() |