![]() |
Lange levertijden bij HollandBikeshop. - Afdrukversie +- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl) +-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html) +--- Forum: Ervaringen met winkels, dealers, etc... (https://ligfietsers.nl/forum-14.html) +--- Topic: Lange levertijden bij HollandBikeshop. (/thread-2823.html) |
Lange levertijden bij HollandBikeshop. - PlantageBohémien - 31-Jul-2025 De laatste tijd ben ik niet zo tevreden met de levertijden bij HollandBikeshop, begin mei een bestelling gedaan, 2 weken niets gehoord of geleverd, natuurlijk wel betaald, toen heb ik een bericht gestuurd en na een week had ik eindelijk mijn pakket. Nu weer , vandaag na 11 dagen is de zending aangekomen, dat is anders dan wat op de site staat, 1 of 2 dagen. Hierover heb ik een mail gestuurd, met het antwoord, het was hoogseizoen, en dan duurde het wat langer, later kwam er nog een excuus, dat was het dan. Als het langer duurt moeten ze voor de koop een waarschuwing geven, dan kan ik nog ergens anders zoeken. RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - 365cycle - 31-Jul-2025 Goed om te weten! RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - Gideonaut - 31-Jul-2025 Volgens mij zijn webshops langzaam een optie aan het toevoegen waarin je kan aanvinken dat het best wel wat langer mag duren. Dit is om de druk te minderen bij bezorgdiensten. Hollandbikeshop heb ik ook niet echt denderende ervaring mee, van wat ik begrijp hebben ze hier in NL een pandje met wat fietsen en onderdelen maar als je iets niche besteld van de webshop dan is de kans groot dat het eerst vanuit Duitsland of de UK komt. RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - broxtor - 01-Aug-2025 Bij mijn laatste 2 bestellingen bij HBS ging het ook niet helemaal lekker. Bij het bestellen werd 1 tot 2 werkdagen vermeld, maar het zijn 2 weken geworden. Overigens vind ik ze ook schreeuwend duur. Staat wel tegenover dat ze een ruim assortiment hebben, dus wanneer ik iets ergens niet kan vinden is HBS mijn alternatief. RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - PlantageBohémien - 01-Aug-2025 (, 01:10 PM)broxtor schreef: Bij mijn laatste 2 bestellingen bij HBS ging het ook niet helemaal lekker. Bij het bestellen werd 1 tot 2 werkdagen vermeld, maar het zijn 2 weken geworden.Ja daar heb je gelijk, ik had wat moeren nodig voor een Sturmey Archer duomatic naaf, ergens anders nergens te vinden , en dan bestel je er maar wat andere dingen bij die je ook nodig hebt maar eigenlijk te duur zijn, zo blijft de winkel aan de gang. RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - Coen__ - 01-Aug-2025 (31-Jul-2025, 07:38 PM)PlantageBohémien schreef: Nu weer , vandaag na 11 dagen is de zending aangekomen, dat is anders dan wat op de site staat, 1 of 2 dagen. Ahaa, de Toolnation onder de fietsenzaken dus? Daar bestel ik alleen nog met het idee "ergens binnen anderhalve jaar zou fijn zijn" RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - PlantageBohémien - 01-Aug-2025 (31-Jul-2025, 09:01 PM)Gideonaut schreef: Volgens mij zijn webshops langzaam een optie aan het toevoegen waarin je kan aanvinken dat het best wel wat langer mag duren. Dit is om de druk te minderen bij bezorgdiensten.Bij de onderdelen is altijd aangegeven of het op voorraad is, wanneer niet kun je je E mail adres aangeven dan krijg je bericht wanneer het weer op voorraad is, kan wel 6 weken overheen gaan, maar dat is oké daar is ook niets beloofd. RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - Jeroen S - 02-Aug-2025 Het is inderdaad af en toe spannend, als je iets bestelt, hoe lang het gaat duren. Soms kan dat erg vervelend zijn, als je iets hard nodig hebt omdat het onverwacht kapot gegaan is. Op zich is er ook nog wel mee te leven dat iets lang duurt, als je dat vooraf zou weten. Maar als drie dagen onverwacht drie weken wordt, dan baal je. Ik probeer wat dingen op voorraad te hebben, bandjes, lange versnellingskabels en qua verzendkosten is dat soms ook handig. Aan de andere kant weet ik ook nog van de jaren 90 voor de webshops, dat ik vanuit Arnhem naar Haarlem moest om bij Optima wat te halen. RE: Lange levertijden bij HollandBikeshop. - Wim -de roetsende - 02-Aug-2025 (31-Jul-2025, 09:01 PM)Gideonaut schreef: Volgens mij zijn webshops langzaam een optie aan het toevoegen waarin je kan aanvinken dat het best wel wat langer mag duren. Dit is om de druk te minderen bij bezorgdiensten. Met deze optie ben ik echt heel blij. Ik vind het meestal van de zotte dat ik het bestelde al een dag na de bestelling in huis heb. |