![]() |
|
Mijn "nieuwe fiets" - Afdrukversie +- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl) +-- Forum: Ligfietsers (https://ligfietsers.nl/forum-3.html) +--- Forum: Showcase (https://ligfietsers.nl/forum-38.html) +--- Topic: Mijn "nieuwe fiets" (/thread-3858.html) |
Mijn "nieuwe fiets" - GHOOGEN - 26-Jun-2026 Ik heb een NOS fiets gekocht. Een Challenge Focus. De fiets ziet er uit als nieuw. Alleen het vet in de verschillende onderdelen was verhard. Zelfs de Vredestein banden zijn niet uitgedroogd. Ik heb hem gekocht omdat ik vanwege schouderklachten een 2-wiel fiets met onderstuur wilde proberen. Ik hoop dat het gaat lukken. https://postimg.cc/nCcZndf2[/img] RE: Mijn "nieuwe fiets" - Willeke_IGKT - 26-Jun-2026 Gefeliciteerd, veel veilige en plezierige kilometers. Ik geloof dat onderstuur prettiger fietst, met een ontspannen houding, misschien minder snel omdat je een iets breder postuur hebt. RE: Mijn "nieuwe fiets" - Roepers - 26-Jun-2026 Prachtige fiets. Heerlijk toeren en ontspannen genieten van het vrije uitzicht rondom. Tweewiel onderstuur ligfietsen, beter wordt het niet. Lekker alle fietspaadjes af. Haakse bochten, maakt niet uit. Groet, Marco |