ligfietsers.nl
Voorstellen en alter ego's - Afdrukversie

+- ligfietsers.nl (https://ligfietsers.nl)
+-- Forum: Algemeen (https://ligfietsers.nl/forum-1.html)
+--- Forum: Nieuw hier? (https://ligfietsers.nl/forum-2.html)
+--- Topic: Voorstellen en alter ego's (/thread-832.html)



Voorstellen en alter ego's - mvandillen - 16-Sep-2020

Beste mensen,

De LML is er niet meer, dus we gaan hier verder. Omdat ik onder diverse namen bekend ben, wil ik hier proberen zaken samen te brengen.
Ik ben Marjolein, en rij sinds 2008 ligfiets. Eerst een Challenge Mistral, later kwamen daar een Strada (nu een DF), een Nazca Gaucho (nu een Challenge Chamsin), een tandem van ACE en een trike (nu verkocht) bij. Ik rij nog steeds regelmatig.
Ik ben geen snelle rijder. Vrouw zijn helpt niet, maar ook mijn lijf wil niet altijd zoals ik wil. Ik blijf mn best doen, en ik train mezelf regelmatig weer op, maar een snelheidsmonster ben ik niet. Ik vind 30 km/h in mn DF prima, net als 22 km/h op de Chamsin. Dat kan ik dan wel weer uren volhouden, dus ik ben er tevreden mee. Want ik race niet, ik ben een tochtenrijder en een fiets-als-transport-rijder. Ik heb dan ook een redelijke serie tassen bij mijn fietsen.

Daarnaast doe ik af en toe wat in de vereniging. Ik zit in t bestuur (algemeen bestuurslid), en als ik energie heb probeer ik wat aan promotie te doen. Verder help ik met klussen voor treffens.
De afgelopen jaren was ik belabberd, dus dat schoot niet op. Deze zomer ging het beter, en heb ik met Freddy Offenga de LigfietsrouteNL gemaakt. Daarvoor ben ik ook aanspreekpunt.

Qua SocialMedia ben ik alleen op Twitter te vinden. Zoek dan op FietsenIsLeuk.

groet
Marjolein


RE: Voorstellen en alter ego's - elnuar - 16-Sep-2020

welkom hier op het forum.

En snelheid maakt niet uit wat mij betreft, het gaat toch om het plezier wat je beleeft aan je (lig)fietstochten.


RE: Voorstellen en alter ego's - Roepers - 16-Sep-2020

Hallo Marjolein,

Van harte welkom. Jouw manier van rijden lijkt op de mijne. Hebben wij elkaar getroffen bij de Elfwegentochtparade?

Groet,

Marco


RE: Voorstellen en alter ego's - Fietsbennie - 16-Sep-2020

Hoi Marjolein, leuk wat meer vrouwelijkheid op het forum. Veel lees en schrijfplezier. Ik ben ook niet echt een snelheidsduivel, maar meer van de wat langere afstanden allemaal vanuit Vroomshoop in Twente. Leuk dat je de tocht door Nederland hebt voorbereid. Lijkt me een aardige puzzel om alle stukken aan elkaar te maken. Kun je eens / misschien Freddy uitleggen hoe je meerdere tochten aan elkaar knoopt? Je "kopieert" deze toch niet allemaal een voor een?

Waar fiets je ergens rond Marjolein?


RE: Voorstellen en alter ego's - ErikvanD - 16-Sep-2020

Welkom Marjolein!


RE: Voorstellen en alter ego's - voodoo - 16-Sep-2020

Welkom Marjolein.

Wat is, of was, LML?


RE: Voorstellen en alter ego's - gideon - 16-Sep-2020

Ligfiets Mailing List

In Google Groups

Welkom


RE: Voorstellen en alter ego's - Wim -de roetsende - 16-Sep-2020

Welkom op dit forum Marjolein.

Veel lees- en vooral veel schrijfplezier gewenst.

Op diverse CycleVisions ben ik jou tegengekomen.
Ik doe altijd vrijwilligerswerk, maar ik doe nooit mee aan wedstrijden.
De laatste jaren kwamen we altijd met een delegatie van LOL.