Mango/Quest in Groningen eo gezocht om eens te bekijken
|
Berichten: 38
Topics: 1
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 315
85 x bedankt in 32 berichten
Berichten: 5.415
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10660
8230 x bedankt in 4060 berichten
(19-Sep-2022, 06:23 PM)TimSch schreef: Aanvullend: waar kijk je allemaal eigenlijk voor 2e hands VMs? Uiteraard ken ik MP en ligfiets.net maar de bekende specialisten in Dronten hebben ofwel geen aanbod ofwel het online erg goed verstopt... Wat ik zou doen is velomobiel.nl en intercitybike.nl sowieso even een mailtje sturen met het verzoek om je even een seintje te geven als er een tweedehands Quest voorbij komt. Of misschien een Strada, met wat mazzel lukt dat net in de prijsklasse en dat loopt toch wat vlotter dan een Mango.
Volgens mij staat er in Dronten trouwens één maar weet niet of die weg mag zal ff voor je checken.
Berichten: 5.891
Topics: 150
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2118
7487 x bedankt in 3684 berichten
Citaat:TimSch schreef: Zo! Die is niet zo'n fan van de Mango ;-)
Dat klopt. Ik vind het echt een verouderd model. En ik vind 'm dus lawaaiig door die tussenas.
Het klopt ook dat je nooit in de portemonnee van iemand anders kunt kijken.
Als je al veel over vm-en en het rijden in een vm hebt gelezen, dan zou het rijden in een Mango weleens kunnen tegenvallen. Daarmee ga je waarschijnlijk niet de snelheden rijden die je hier van anderen leest.
Wil je gewoon voor weinig geld een vm en maakt het verder niet zoveel uit, dan is het wel een optie.
Ik zou echter toch adviseren om eerst te gaan kijken naar een Quest, Strada, DF, enz.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 531
Topics: 32
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 533
1337 x bedankt in 484 berichten
(19-Sep-2022, 07:26 PM)365cycle schreef: Wat ik zou doen is velomobiel.nl en intercitybike.nl sowieso even een mailtje sturen met het verzoek om je even een seintje te geven als er een tweedehands Quest voorbij komt. Of misschien een Strada, met wat mazzel lukt dat net in de prijsklasse en dat loopt toch wat vlotter dan een Mango.
Volgens mij staat er in Dronten trouwens één maar weet niet of die weg mag zal ff voor je checken.
Ik zal ze eens mailen inderdaad. En als jij via directere wegen kunt checken of er nu één staat houd ik mij zeker aanbevolen :-)
(19-Sep-2022, 08:10 PM)Wim -de roetsende schreef: Citaat:TimSch schreef: Zo! Die is niet zo'n fan van de Mango ;-)
Dat klopt. Ik vind het echt een verouderd model. En ik vind 'm dus lawaaiig door die tussenas.
Het klopt ook dat je nooit in de portemonnee van iemand anders kunt kijken.
Als je al veel over vm-en en het rijden in een vm hebt gelezen, dan zou het rijden in een Mango weleens kunnen tegenvallen. Daarmee ga je waarschijnlijk niet de snelheden rijden die je hier van anderen leest.
Wil je gewoon voor weinig geld een vm en maakt het verder niet zoveel uit, dan is het wel een optie.
Ik zou echter toch adviseren om eerst te gaan kijken naar een Quest, Strada, DF, enz.
Ik heb inderdaad veel gelezen, veel toegespitst op de Mango en Quest en het is overduidelijk dat de Quest sneller is. Ik lees ook dat de snelheden van de Mango wel aan mijn eisen zouden voldoen, maar ja: sneller is wellicht wel beter. Wat ik me vooral afvraag is de windgevoeligheid: ik heb dat ook op het vragenlijstje staan voor mijn bezoek aan forumlid de Boer: hoe hij dat in de Groningse polder ervaart.
Ik ben inmiddels wel ook overtuigd dat de Quest minimaal even interessant is. Het compacte van de Mango maakt niet veel uit, ze passen beiden makkelijk in de schuur hier. De wendbaarheid wellicht wel, maar hoe erg is dat met hoofdzakelijk kilometers in de Groningse polder? Erg jammer dat die Quest op Marktplaats in België staat. Ding ziet er wel erg mooi en geschikt uit en vriendelijk geprijsd. Ik zou er liever een dichter bij huis eens bekijken. Wellicht staat er iets in Dronten, maar dat is ook al redelijk ver om eens te kijken...
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 5.415
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10660
8230 x bedankt in 4060 berichten
(19-Sep-2022, 08:34 PM)TimSch schreef: Ik ben inmiddels wel ook overtuigd dat de Quest minimaal even interessant is. Het compacte van de Mango maakt niet veel uit, ze passen beiden makkelijk in de schuur hier. De wendbaarheid wellicht wel, maar hoe erg is dat met hoofdzakelijk kilometers in de Groningse polder? Ik heb met m'n Quest met name gereden in Rotterdam, en tussen Rotterdam en Leiden; op het fietspad kon ik niet alle haakse bochten in 1x nemen, maar ik reed dan ook op 50mm brede banden (GoCycle).
Op een setje 32mm valt het heel erg mee. De Milan GT heeft kleinere wielkasten (met 50mm kon ik wel rollen, maar niet meer sturen ), daarmee kon ik op 38mm eigenlijk alle bochten in 1x rijden. Zelfs deze, al moest ik dan wel even een klein stukje gras meepakken en precies op het juiste moment maximaal insturen
Flintstonen ben je ook vrij snel aan gewend.
De Quest zeilt wel ontzettend veel beter dan een DF; bij die laatste slaat de wind achter de wielen, een DF zeilt alleen goed bij wind recht op de flank. De besturing wordt bij wind wel onrustig en hij gaat fors langzamer. De Milan GT bleef wél rustig bij wind (net als de Quest, al kan je met een Quest wel omwaaien omdat het zwaartepunt hoger ligt), en deed dat zeilen ook, en da's echt leuk. Heb je de wind schuin van voren, dan heb je nog steeds soort van wind mee. Daarom vond ik de M-Racer ook geen geschikte aanvulling op m'n velomobiel; je bent veel meer afhankelijk van het weer v.w.b. reistijd.
Berichten: 5.891
Topics: 150
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2118
7487 x bedankt in 3684 berichten
20-Sep-2022, 06:18 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Sep-2022, 06:19 AM door Wim -de roetsende.)
Citaat:Heb je de wind schuin van voren, dan heb je nog steeds soort van wind mee. Daarom vond ik de M-Racer ook geen geschikte aanvulling op m'n velomobiel; je bent veel meer afhankelijk van het weer v.w.b. reistijd.
Dat verhaal van 'wind schuin van voren is wind mee' dat moet ik na 20 jaar vm rijden nog meemaken
Mijn ervaring is dat de wind dan toch echt wel bijna van opzij moet komen. Als dat met schuin van voren wordt bedoeld, dan klopt het.
Als de neus van de vm naar het noorden wijst, dan vind ik wind van N/NO of N/NW nog steeds behoorlijk tegenwind.
Veel vm-rijders zeggen nooit last te hebben van tegenwind. Ik wel. Ik ga dan echt langzamer. Ik heb echter ook niet zoveel power.
Met de laatste opmerking van Cycle365 ben ik het 100% eens. In de vm rijd ik met mijn beperkte vermogen tegen een flinke wind in toch gewoon 30/35km/u. Met de Fujin wordt dat 20/25km/u.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 1.037
Topics: 17
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 1251
1775 x bedankt in 890 berichten
(19-Sep-2022, 12:04 PM)TimSch schreef: Ik heb inderdaad veel gelezen, veel toegespitst op de Mango en Quest en het is overduidelijk dat de Quest sneller is. Ik lees ook dat de snelheden van de Mango wel aan mijn eisen zouden voldoen, maar ja: sneller is wellicht wel beter. Let ook op dat voor een fiets "sneller" vooral "efficiënter" betekent, dus (iets) sneller voor dezelfde inspanning of net zo snel met (veel) minder inspanning.
Berichten: 5.415
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10660
8230 x bedankt in 4060 berichten
(20-Sep-2022, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: Dat verhaal van 'wind schuin van voren is wind mee' dat moet ik na 20 jaar vm rijden nog meemaken Je rijdt zonder vermogensmeter, toch? >> Met een meter is het vaak best wel meetbaar te maken.
Mijn Milan was bijvoorbeeld opvallend snel met wat voelde als wind op de neus. Dat bleef zo voelen tot ik op de Zeelandbrug reed; de vangrails aan beide zijden zorgen daar voor een soort tunneleffect, waardoor de wind behoorlijk vaak écht rugwind of écht tegenwind is. Ik heb dus 2 ritten met ZZW wind waarbij m'n snelheid op de weg naar de brug toe opliep tot 50 km/h, en nog wel meer op het stukje waar je iets naar rechts draait en dus meer flankwind ervaart. Op de brug had ik moeite om klimmend in de buurt van de 30 te blijven, en op de brug kwam ik niet verder dan 37 km/h (deels ook door de veel moeilijker dan verwachte klim). Een blik op de het vermogen maakte me bij de eerste keer direct duidelijk dat ik een platte band moest hebben OF last van de wind, en ik besloot bij de eerstvolgende boerderij ff te stoppen (want als je uitstapt in een open veld waait een Milan wél om). Die stop was niet nodig; zodra de linker vangrail ophoudt werd de weerstand ineens een stuk minder
Werkt overigens ook de andere kant op: Ik reed de Zeelandbrug ooit met 52 km/h gemiddeld (inclusief klim, en door een scherpe bocht onderaan niet volledig kunnen uitbuiten van de afdaling). Het stuk erna liep de kruissnelheid op tot 65 km/h, harder durfde ik niet met de wind schuin achter
Berichten: 1.562
Topics: 16
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 98
503 x bedankt in 349 berichten
20-Sep-2022, 07:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Sep-2022, 08:02 PM door PietV*.)
(20-Sep-2022, 06:18 AM)Wim -de roetsende schreef: Citaat:Heb je de wind schuin van voren, dan heb je nog steeds soort van wind mee. Daarom vond ik de M-Racer ook geen geschikte aanvulling op m'n velomobiel; je bent veel meer afhankelijk van het weer v.w.b. reistijd.
Dat verhaal van 'wind schuin van voren is wind mee' dat moet ik na 20 jaar vm rijden nog meemaken
Mijn ervaring is dat de wind dan toch echt wel bijna van opzij moet komen. Als dat met schuin van voren wordt bedoeld, dan klopt het.
Als de neus van de vm naar het noorden wijst, dan vind ik wind van N/NO of N/NW nog steeds behoorlijk tegenwind.
Veel vm-rijders zeggen nooit last te hebben van tegenwind. Ik wel. Ik ga dan echt langzamer. Ik heb echter ook niet zoveel power. Als je echt van een zeileffect wilt spreken zal je de romp van de rijrichting moeten kunnen verstellen of verdraaien. Je zult de romp van de loefzijde naar de lijzijde moeten wenden om een voorwaarts kracht te kunnen creëren.
Elke vorm van zijwind zal zich vertalen in een zijdelingse kracht aan één zijde. Door drukverschil tussen loef en lijzijde. Daar heeft de ene VM meer last van dan de andere.
Als een zeileffect echt zou optreden bij een VM dan kun je bij zijwind van A naar B zonder te trappen. Dat wordt erg lastig met een symmetrische rompvorm. Wat je zou kunnen winnen op de achterzijde van de VM, verlies je op het front.i
Berichten: 5.415
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10660
8230 x bedankt in 4060 berichten
(20-Sep-2022, 07:59 PM)PietV* schreef: Als een zeileffect echt zou optreden bij een VM dan kun je bij zijwind van A naar B zonder te trappen. Dat klopt inderdaad. Heb in mijn nog onervaren tijd met velomobielen 1x in de situatie gezeten dat ik wind vól in de flank had, en dat de DF (destijds nog #263) dusdanig hard ging dat ik bang begon te worden. Hij verloor namelijk ook zo nu en dan grip op het natte wegdek en gleed dan opzij. Na flink remmen om de vaart eruit te krijgen probeerde ik ~35 km/h aan te houden, maar zelfs zonder trappen versnelde de DF weer richting 40 km/h.
Allert en Theo van Velomobiel.nl hebben dat overigens ooit gedemonstreerd, met als ik het me goed herinner een Leitra.
Berichten: 1.985
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2938 x bedankt in 1627 berichten
Et staat nu een oranje quest op marktplaats. Lijkt me een best aardig aanbod.
Berichten: 5.415
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10660
8230 x bedankt in 4060 berichten
(21-Sep-2022, 06:05 PM)ZoefZoef schreef: Et staat nu een oranje quest op marktplaats. Lijkt me een best aardig aanbod. Had begrepen dat Tim al een afspraak heeft
Berichten: 1.985
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2938 x bedankt in 1627 berichten
(21-Sep-2022, 07:01 PM)365cycle schreef: (21-Sep-2022, 06:05 PM)ZoefZoef schreef: Et staat nu een oranje quest op marktplaats. Lijkt me een best aardig aanbod. Had begrepen dat Tim al een afspraak heeft Mooi. Dan is de volgende interessante quest of strada voor mij
Berichten: 5.891
Topics: 150
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2118
7487 x bedankt in 3684 berichten
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 1.985
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2938 x bedankt in 1627 berichten
21-Sep-2022, 07:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Sep-2022, 07:35 PM door ZoefZoef.)
(21-Sep-2022, 07:22 PM)Wim -de roetsende schreef: (21-Sep-2022, 07:13 PM)ZoefZoef schreef: (21-Sep-2022, 07:01 PM)365cycle schreef: (21-Sep-2022, 06:05 PM)ZoefZoef schreef: Et staat nu een oranje quest op marktplaats. Lijkt me een best aardig aanbod. Had begrepen dat Tim al een afspraak heeft Mooi. Dan is de volgende interessante quest of strada voor mij
Heb je nou alweer spijt
Beetje, omdat het toch leuk speelgoed was. Maar de voornaamste reden was dat ie ie best snel achteruit ging qua gelcoat en ik er echt te weinig meer mee reed.
Tegelijketijd was mn voornemen om een strada terug te kopen zodra er eentje zou worden aangeboden. Dat mag ook een carbon quest zijn.
Ik upgrade mezelf indien mogelijk en bij voorkeur door op het juiste moment toe te slaan. Dat ik een quest had, was eigenlijk niet eens de bedoeling. Ik mailde de verkoper toen primair om te zeggen dat ie er veel te weinig voor vroeg. Toen ie aangaf dat ie voor dat bedrag gewoon verkocht mocht worden, heb ik er 5 minuten over moeten denken. Toen 8 jaar oud, geen schrammetje en in nieuwstaat met net 12dkm oo de teller.
Bij verkoop 4 jaar later en slechts 5000km verder heb ik dan ook geld toe gehad
Velomobiel, ligfiets of roeifiets rijden hoeft helemaal niet duur te zijn
Berichten: 5.891
Topics: 150
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2118
7487 x bedankt in 3684 berichten
(21-Sep-2022, 01:20 PM)365cycle schreef: Dat klopt inderdaad. Heb in mijn nog onervaren tijd met velomobielen 1x in de situatie gezeten dat ik wind vól in de flank had, en dat de DF (destijds nog #263) dusdanig hard ging dat ik bang begon te worden. Hij verloor namelijk ook zo nu en dan grip op het natte wegdek en gleed dan opzij. Na flink remmen om de vaart eruit te krijgen probeerde ik ~35 km/h aan te houden, maar zelfs zonder trappen versnelde de DF weer richting 40 km/h.
Kijk, dit bedoel ik nou. Ik heb zoiets in 20 jaar vm rijden nog nooit meegemaakt.
Misschien gebeurt dit alleen in het westen van het land waar het harder waait.
Uiteraard geloof ik wat je zegt. Ik heb het alleen nog nooit mee mogen maken.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 531
Topics: 32
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 533
1337 x bedankt in 484 berichten
(21-Sep-2022, 07:01 PM)365cycle schreef: (21-Sep-2022, 06:05 PM)ZoefZoef schreef: Et staat nu een oranje quest op marktplaats. Lijkt me een best aardig aanbod. Had begrepen dat Tim al een afspraak heeft
Klopt! Zaterdag ga ik er heen! Eerst kijken bij Peter in Twente dan door naar deze Quest. Ik denk eraan om de aanhanger vast aan de wagen te hangen... :-)
Vanavond bezoek gebracht aan de Mango van Henk de Boer en m'n eerste VM kilometers gemaakt. Nu ben ik helemaal om!
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 56
Topics: 12
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 66
106 x bedankt in 31 berichten
22-Sep-2022, 01:49 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Sep-2022, 01:50 PM door Bastiaan.)
(19-Sep-2022, 06:23 PM)TimSch schreef: Zoals de openingspost al genoemd zou ik best graag ook een Quest eens in het echt uitgebreid bekijken ergens in de regio :-)
Zijn er ook Groningse, Drentse of Friese Questen in de zaal?
Want gezien de ervaringen van de kenners blijft die toch ook interessant!
Aanvullend: waar kijk je allemaal eigenlijk voor 2e hands VMs? Uiteraard ken ik MP en ligfiets.net maar de bekende specialisten in Dronten hebben ofwel geen aanbod ofwel het online erg goed verstopt...
Hoi Tim,
Sinds kort ben ik in het bezit van een Sunrider, mijn eerste velomobiel. (Hij staat nog bij mijn schoonouders; ik kom later in een ander draadje wel met verhaal, foto's en de onvermijdelijke vragen.)
Geen Quest dus, maar ik woon wel vlakbij de stad Groningen. Je bent uiteraard welkom om de fiets te komen proberen als vergelijkingsmateriaal. Wellicht kunnen we een keer een tochtje maken en ervaringen uitwisselen?
Grts en succes met je zoektocht,
Bastiaan
Quest 247 - Rainbow Lyric - Varna II Tour handbike
Berichten: 1.646
Topics: 38
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 2080
1967 x bedankt in 767 berichten
Tim, misschien kun je ook ander materiaal van Henk de Boer uitproberen. Lijkt me ook wel wat. Maar nu met die herfstbladeren levert dat weer vertragingen op.
Berichten: 178
Topics: 4
Lid sinds: Mar 2021
Bedankt: 129
244 x bedankt in 95 berichten
22-Sep-2022, 08:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Sep-2022, 08:50 PM door de Boer.)
(22-Sep-2022, 01:57 PM)Fietsbennie schreef: Tim, misschien kun je ook ander materiaal van Henk de Boer uitproberen. Lijkt me ook wel wat. Maar nu met die herfstbladeren levert dat weer vertragingen op.
Haha. Welkom op de trein.! Nu bij NS..een hele lange velomobiel van soms wel 300 meter en hij kan maar liefst 140 km/u. Vertraging valt mee hoor. Als je bedenkt hoeveel treinen er rijden..
Groeten Henk
(22-Sep-2022, 01:49 PM)Bastiaan schreef: (19-Sep-2022, 06:23 PM)TimSch schreef: Zoals de openingspost al genoemd zou ik best graag ook een Quest eens in het echt uitgebreid bekijken ergens in de regio :-)
Zijn er ook Groningse, Drentse of Friese Questen in de zaal?
Want gezien de ervaringen van de kenners blijft die toch ook interessant!
Aanvullend: waar kijk je allemaal eigenlijk voor 2e hands VMs? Uiteraard ken ik MP en ligfiets.net maar de bekende specialisten in Dronten hebben ofwel geen aanbod ofwel het online erg goed verstopt...
Hoi Tim,
Sinds kort ben ik in het bezit van een Sunrider, mijn eerste velomobiel. (Hij staat nog bij mijn schoonouders; ik kom later in een ander draadje wel met verhaal, foto's en de onvermijdelijke vragen.)
Geen Quest dus, maar ik woon wel vlakbij de stad Groningen. Je bent uiteraard welkom om de fiets te komen proberen als vergelijkingsmateriaal. Wellicht kunnen we een keer een tochtje maken en ervaringen uitwisselen?
Grts en succes met je zoektocht,
Bastiaan
Ik zie spontaan een Groningse ligfietsclub ontstaan?
Berichten: 531
Topics: 32
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 533
1337 x bedankt in 484 berichten
22-Sep-2022, 09:20 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 22-Sep-2022, 09:21 PM door TimSch.)
(22-Sep-2022, 01:49 PM)Bastiaan schreef: Hoi Tim,
Sinds kort ben ik in het bezit van een Sunrider, mijn eerste velomobiel. (Hij staat nog bij mijn schoonouders; ik kom later in een ander draadje wel met verhaal, foto's en de onvermijdelijke vragen.)
Geen Quest dus, maar ik woon wel vlakbij de stad Groningen. Je bent uiteraard welkom om de fiets te komen proberen als vergelijkingsmateriaal. Wellicht kunnen we een keer een tochtje maken en ervaringen uitwisselen?
Grts en succes met je zoektocht,
Bastiaan
Hey Bastiaan! Wat leuk dat je ook aan de velomobiel gaat. Ik vermoed dat ik na zaterdag aan mijn velonaut carrière zal beginnen ;-)
Keer samen fietsen lijkt me leuk. Gisteravond, toen ik na het proberen van de Mango van Henk de Boer met een glimlach van oor tot oor en een bezweet voorhoofd aan de keukentafel zat, begonnen we al over het oprichten van een Groningse ligfietsclub. Doe mee zou ik zeggen :-)
(22-Sep-2022, 08:13 PM)de Boer schreef: Ik zie spontaan een Groningse ligfietsclub ontstaan?
Zie deze nu pas :-) Je was me voor!
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 56
Topics: 12
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 66
106 x bedankt in 31 berichten
Een Groningse ligfietsclub, bestond die nog niet? Dan wordt het eigenlijk wel tijd hè? Lijkt me leuk!
Quest 247 - Rainbow Lyric - Varna II Tour handbike
Berichten: 178
Topics: 4
Lid sinds: Mar 2021
Bedankt: 129
244 x bedankt in 95 berichten
(25-Sep-2022, 07:33 PM)Bastiaan schreef: Een Groningse ligfietsclub, bestond die nog niet? Dan wordt het eigenlijk wel tijd hè? Lijkt me leuk!
Ja, er was vroeger een Sinnerclub. Geen idee of die nog bestaat. De website doet niks, maar de link staat nog wel op ligfiets.net en in het blad ligfiets&.
Groeten Henk
Berichten: 1.646
Topics: 38
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 2080
1967 x bedankt in 767 berichten
Misschien omgeving Emsland / Ost Friesland of andere Duitse fora wat aanbod of contact kunnen bieden?
Berichten: 38
Topics: 1
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 315
85 x bedankt in 32 berichten
Er was in Drenthe en Groningen de ligfietsclub de Huneliggers. Met als startpunt het café bij Vries. Maar daar gebeurt al jaren niets meer mee.
Momenteel rijdt er vrijwel elke week een ligfietsgroepje Assen Ligfietsers, met als startpunt bij de rotonde in … Vries (het café is zondagmorgen gesloten). We, ja ik maak er deel van uit, staan niet vermeld bij Ligfiets.net.
Berichten: 265
Topics: 4
Lid sinds: Aug 2021
Bedankt: 2249
702 x bedankt in 242 berichten
@ TheoZw: ..... Momenteel rijdt er vrijwel elke week een ligfietsgroepje Assen Ligfietsers, ......
Momenteel niet haalbaar voor mij, maar ik ben wel nieuwsgierig. Hoeveel kilometers rijden jullie in afstand en snelheid? En zijn t alleen velomobielen, en snelheidsmonsters, of fietsen er ook andere liggers mee?
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|