27-Sep-2022, 06:13 PM
Reviews schrijven doe ik met enige regelmaat, positieve en negatieve, maar ik probeer wel eerlijk te blijven, probeer me zo nodig, ook in de problemen v d ondernemer te verplaatsen, zijn ook mensen en er kan soms wat verkeerd lopen, vroeger zelf ondernemer geweest en dat is niet altijd makkelijk.
Het voelt ook goed wanneer je een ondernemer kunt meedelen dat je tevreden bent, soms wordt je uitgenodigd, soms neem ik zelf het initiatief , een ondernemer uit Rotterdam heb ik ondersteund op google, en dat hebben 3000 mensen gelezen, ik ga er vanuit dat de ondernemer daar blij mee is.
Op Ebay waar ik vaak onderweg ben, is een beoordeling belangrijk, voor koper en verkoper, de laatste vragen ook vaak om bij eventuele problemen niet direct een negatieve waardering te geven, maar contact op te nemen, om problemen uit de weg te ruimen.
Deze houding v d verkopers komt ook omdat slechte waarderingen direct op de verkopen invloed hebben, een positieve waardering van bijvoorbeeld 95 % wordt als slecht gezien, voor kopers geld het zelfde, de verkoper kan een transactie weigeren.
Omdat ik steeds mijn best doe een deel van mijn A.O.W. in Nederland te investeren, koop ik regelmatig in Nederland, vaak afhalen en contant, maar ook over webshops, wanneer product en prijs oké is laat ik het me bezorgen.
Helaas is daarbij de afgelopen jaren ook wel wat mis gelopen, ik schat de afgelopen jaren minstens 5 / 600 € verloren te hebben, waar je als koper weinig kunt doen.
Paypal is weinig ingeburgerd, marktplaats doet niets bij kleine gevallen van fraude, bovendien Ideal beschermt ook niet, alleen bij grootschalige fraude wordt de politie in geschakeld.
Wat dan blijft is een review te schrijven, het verlies moet je maar nemen, ik heb gelukkig ook koopjes gevonden en geld bespaard.
Wat ook te bedenken is, dat wanneer er een crisis in aantocht is, kunnen deze problemen nog groter worden, misschien nog meer in de fiets/ligfiets wereld, daar liepen de zaken de afgelopen jaren goed, maar dat kan ook veranderen, een keer is de markt vol.
voorzichtigheid blijft geboden, en de moeite nemen reviews te lezen voor het bestellen kan geld besparen.
Het voelt ook goed wanneer je een ondernemer kunt meedelen dat je tevreden bent, soms wordt je uitgenodigd, soms neem ik zelf het initiatief , een ondernemer uit Rotterdam heb ik ondersteund op google, en dat hebben 3000 mensen gelezen, ik ga er vanuit dat de ondernemer daar blij mee is.
Op Ebay waar ik vaak onderweg ben, is een beoordeling belangrijk, voor koper en verkoper, de laatste vragen ook vaak om bij eventuele problemen niet direct een negatieve waardering te geven, maar contact op te nemen, om problemen uit de weg te ruimen.
Deze houding v d verkopers komt ook omdat slechte waarderingen direct op de verkopen invloed hebben, een positieve waardering van bijvoorbeeld 95 % wordt als slecht gezien, voor kopers geld het zelfde, de verkoper kan een transactie weigeren.
Omdat ik steeds mijn best doe een deel van mijn A.O.W. in Nederland te investeren, koop ik regelmatig in Nederland, vaak afhalen en contant, maar ook over webshops, wanneer product en prijs oké is laat ik het me bezorgen.
Helaas is daarbij de afgelopen jaren ook wel wat mis gelopen, ik schat de afgelopen jaren minstens 5 / 600 € verloren te hebben, waar je als koper weinig kunt doen.
Paypal is weinig ingeburgerd, marktplaats doet niets bij kleine gevallen van fraude, bovendien Ideal beschermt ook niet, alleen bij grootschalige fraude wordt de politie in geschakeld.
Wat dan blijft is een review te schrijven, het verlies moet je maar nemen, ik heb gelukkig ook koopjes gevonden en geld bespaard.
Wat ook te bedenken is, dat wanneer er een crisis in aantocht is, kunnen deze problemen nog groter worden, misschien nog meer in de fiets/ligfiets wereld, daar liepen de zaken de afgelopen jaren goed, maar dat kan ook veranderen, een keer is de markt vol.
voorzichtigheid blijft geboden, en de moeite nemen reviews te lezen voor het bestellen kan geld besparen.