|
Voorstellen Jan van Ochten
|
Berichten: 7.126
Topics: 130
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 15391
12136 x bedankt in 5708 berichten
(18-Oct-2022, 03:41 PM)Frutsel schreef: Met jouw snelheid betekent dat vast dat je in het donker over 'm heen hobbelt Haha nee, is tot op heden altijd (2x ofzo?) goed gegaan!
Berichten: 7.444
Topics: 183
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 3515
10915 x bedankt in 5192 berichten
Berichten: 114
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2022
Bedankt: 2232
303 x bedankt in 113 berichten
Tijd voor een update:
Na een klein aantal kilometers in Quest was het toch heel erg gaan kriebelen. Het opknappen van de Quest is nog zeker het plan, maar daar kon ik niet meer op wachten. Uiteindelijk een Mango+ (waar vind ik in hemelsnaam het frame nummer!?) van marktplaats gekocht. Fietst beduidend zwaarder dan de Quest maar ik ben er erg blij mee en begonnen met forenzen.
Nog geen moment spijt gehad van de Mango+. Wel nog aan het zoeken naar de beste route. Nooit gedacht dat de gekozen route zo veel uit maakt voor de reistijd (en de gemiddelde snelheid).
Wel frustrerend dat ik iedere keer wordt ingehaald door een elektrische fiets met nummerbord. Dat motiveert wel om te werken aan de conditie, hoewel ik niet weet of ik 45 km/h in de bebouwdekom verantwoord vind.
Jan van Ochten
Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+ (200) Flevo-Racer 28"
Berichten: 1.037
Topics: 17
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 1251
1776 x bedankt in 890 berichten
(15-Nov-2022, 11:52 PM)Jan van Ochten schreef: Nog geen moment spijt gehad van de Mango+. Wel nog aan het zoeken naar de beste route. Nooit gedacht dat de gekozen route zo veel uit maakt voor de reistijd (en de gemiddelde snelheid). Hoe hoger je kruissnelheid, hoe belangrijker die routekeuze wordt. Moet je je voorstellen als je dadelijk je fiets een beetje doorhebt, de aandrijving goed afgesteld hebt, het weer beter wordt en je topfit bent van al dat zware winterfietsen.
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1036
3406 x bedankt in 1521 berichten
Ik rij zeker 8 kilometer 'om' vergeleken met de kortste route. Het betekent echter dat ik 20 minuten sneller ben. Tijd is belangrijker dan afstand (voor woon/werkverkeer).
Berichten: 920
Topics: 49
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 1245
2714 x bedankt in 871 berichten
(15-Nov-2022, 11:52 PM)Jan van Ochten schreef: Tijd voor een update:
Na een klein aantal kilometers in Quest was het toch heel erg gaan kriebelen. Het opknappen van de Quest is nog zeker het plan, maar daar kon ik niet meer op wachten. Uiteindelijk een Mango+ (waar vind ik in hemelsnaam het frame nummer!?) van marktplaats gekocht. Fietst beduidend zwaarder dan de Quest maar ik ben er erg blij mee en begonnen met forenzen.
Nog geen moment spijt gehad van de Mango+. Wel nog aan het zoeken naar de beste route. Nooit gedacht dat de gekozen route zo veel uit maakt voor de reistijd (en de gemiddelde snelheid).
Wel frustrerend dat ik iedere keer wordt ingehaald door een elektrische fiets met nummerbord. Dat motiveert wel om te werken aan de conditie, hoewel ik niet weet of ik 45 km/h in de bebouwdekom verantwoord vind.
Heb je dan die rood-witte Mango+ gekocht, bij Peter de Rond? Dat is de enige die ik de laatste tijd op Marktplaats heb gezien meen ik. Daar heb ik ook nog in proefgereden! Mooi ding vond ik het, maar toch voor de Quest gegaan uiteindelijk :-)
Ook ik rij liever om dan door ingewikkelde bochten en drukte inderdaad.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 114
Topics: 4
Lid sinds: Oct 2022
Bedankt: 2232
303 x bedankt in 113 berichten
(16-Nov-2022, 04:46 PM)TimSch schreef: Heb je dan die rood-witte Mango+ gekocht, bij Peter de Rond? Dat is de enige die ik de laatste tijd op Marktplaats heb gezien meen ik. Daar heb ik ook nog in proefgereden! Mooi ding vond ik het, maar toch voor de Quest gegaan uiteindelijk :-)
Ook ik rij liever om dan door ingewikkelde bochten en drukte inderdaad.
Het is een gele Mango+. Heeft ook maar kort op Marktplaats gestaan, nog geen 48 uur.
Jan van Ochten
Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+ (200) Flevo-Racer 28"
Berichten: 920
Topics: 49
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 1245
2714 x bedankt in 871 berichten
(16-Nov-2022, 05:35 PM)Jan van Ochten schreef: Het is een gele Mango+. Heeft ook maar kort op Marktplaats gestaan, nog geen 48 uur.
Ah, ja, dan is er natuurlijk een goeie kans dat ik die gemist heb!  Leuke fiets in ieder geval!
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM |
|
Kilometer topic
|
| Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM |
|
Milan 4.2
|
| Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM |
|
Milan 4.2
|
| Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM |
|
Milan 4.2
|
| Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM |
|
Medeliggers onderweg
|
| In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM |
|
Kilometer topic
|
| Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM |
|
Milan 4.2
|
|
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM |
|
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
|
|
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM |
|