Schade gereden? Na hoeveel km of tijd?
|
Berichten: 1.963
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29396
2870 x bedankt in 1280 berichten
Om een ander draadje niet te kapen hier graag jouw ervaring met op zijn kant gaan en dergelijke schades van overmoedig zijn.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 1.993
Topics: 23
Lid sinds: Dec 2017
Bedankt: 28
2952 x bedankt in 1634 berichten
15-Mar-2024, 10:23 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Mar-2024, 10:46 PM door ZoefZoef.)
Met de quest: nooit in 5-6000km die ik er heb gereden in de 4 jaar dat ik die in bezit had.
Wel is ie een keer omgeslagen nadat ik 'm open had geparkeerd met Code Geel en de wind er vat op kreeg. Een lantaarnpaal heeft meer schade voorkomen, maar toch heeft een een volledige rol gemaakt met lichte schade tot gevolg. Zou die paal er niet hebben gestaan, had ie ongetwijfeld verder gerold en wellicht tegen auto's tot stilstand gekomen. Dan zou ie echt fors meer schade hebben gehad.
Het was de nacht voor ie opgehaald zou worden, want de verkoop was al rond. Ik heb er nog maar 2 jaar mee rondgereden erna om de schade te beperken.
Maar rijdend ben ik nooit ermee op zn kant gegaan. Wel gemerkt dat bredere bandje eronder een duidelijk effect hadden en eerder neigden naar omslaan bij een bocht. Ik ging van marathons van 35mm naar 50mm shredda's.
In bochten heb ik bewust nooit de grens opgezocht. Denk dat ik eerder te voorzichtig was eigenlijk.
Berichten: 1.963
Topics: 57
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 29396
2870 x bedankt in 1280 berichten
15-Mar-2024, 10:30 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Mar-2024, 01:06 AM door Willeke_IGKT.)
Om niet op mijn kant te gaan, met als gevaar met mijn gezicht tegen een lantaarnpaal te komen, heb ik mijn Quest tussen twee palen tot stilstand laten komen. Die palen staan dichter bij elkaar dan de voorwielen van de Quest.
Dat was na 23 maanden en bijna 8000 km.
Ik was ervaren genoeg om bochten met een redelijke snelheid te nemen maar ging fout omdat ik verder naar links en met een hogere snelheid reed dan de eerdere dagen die week, variatie op mij woon-werk route wegens werkzaamheden. Deze weken heb ik weer diezelfde variatie wegens werkzaamheden maar ik rem voor de bocht en gebruik netjes het fietspad.
De Quest heeft het overleefd maar het heeft Peter bij IBC heel veel werk gegeven. En nee, ik heb hem niet terug, ik heb hem ingeruild en zij hebben hem aan iemand anders verkocht.
Oh ja, bijna vergeten, ik heb met de Quest wel op zijn zij gelegen. In het donker bij een dubbel hoge stoeprand de afrit niet goed ingeschat en omgerold. De schade toen was niet meer dan een stukje rond de spiegel eruit gescheurd. Dit was na ongeveer 20 maanden en bijna evenveel km, ik had het gat wel dicht maar nog niet netjes geel toen het echt mis ging.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Berichten: 557
Topics: 4
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
1013 x bedankt in 542 berichten
Ik hou de hoeveelheid km niet bij want dat boeit mij totaal niet, maar Waw015 had een paar weken na de aankoop al mankementen en onderdelen die het begaven, de stuurstangen, de stuur zelf, de zadel, ketting, kettingwiel, kettingbuis. En bij elke drempel hier in het dorpje schuurde de neus en midden onder de body nogal, uiteindelijk is het zodanig beschadigd dat ik er voor gekozen had om de Waw uit elkaar te halen en iets te verzinnen om de fiets te verhogen. (dankzij 365Cycle en Arend jan heb ik dingen geleerd en uitgevonden om dat voor elkaar te krijgen) zodra ik tijd heb ga ik daar eens goed naar kijken want de Waw is een onwijs fijne velomobiel!
En de Velayo ben ik een jaartje na aankoop van de weg gereden en die staat nu met schade stil, ben nu bezig zelf een bout te maken wat een heel stuk langer is dan het originele boutje zodat ik niet met de naaf hoef te kloten. De juiste gereedschap is binnen, het staal is besteld
Berichten: 188
Topics: 6
Lid sinds: May 2022
Bedankt: 73
397 x bedankt in 178 berichten
Nog nooit tijdens het rijden in m’n Quest (1,5 jaar Ca 10.000km) wel zo nu en dan op twee wielen.
Maar…. Wel een keer toen ik uitstapte. Ik was zo slim om lekker strak te parkeren met één voorwiel in de goot. Die is terplekke behoorlijk wat lager bleek toen ik uitstapte aan dezelfde kant. Mijn gewicht nam de fiets mee en daar lag ik :-)
Quest 631 - "Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd."
Berichten: 305
Topics: 15
Lid sinds: Oct 2018
Bedankt: 108
372 x bedankt in 173 berichten
15-Mar-2024, 11:43 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Mar-2024, 11:49 PM door TvWijk.)
Omdat ik meerdere ex-collega's met velomobiel heb, wist ik dat ik ooit op m'n kant zou gaan. Naaast de weg of in een te snel genomen bocht. En zo geschiedde in het eerste jaar dat ik mijn eerste VM had. (gebruikte Mango+) Met mijn gehelmde hoofd op 20 cm langs een verkeersbordpaal na een haakse bocht ging ik op mijn kant in de berm. Een paar krassen op de Mango en een deuk in mijn ego.
Toen mijn 2e VM, een gebruikte Strada, nog geen jaar in mijn bezit was, werd ik (toen ik bijna stil stond voor een drukke weg) aangereden door een e-bike die over de stoep van rechts kwam en haar bocht naar links afsneed.
"Ik fiets hier altijd over de stoep omdat in niet twee keer over wil steken"
Een deuk zo groot als een voetbal in het vooronder van de Strada en de tegenpartij een zere knie vanwege de val tgv de aanrijding.
Na het invullen van een aanrijdingsformulier, het maken van een duidelijke situatieschets en een professionele kostenschatting, werd het geschatte bedrag zonder vragen door mijn verzekering uitgekeerd.
Heel vakkundig gerepareerd door Etienne van EM-velomobiel die ook het bijbehorende spuitwerk begroot en georganiseerd heeft.
Even an absolute beginner has to start somewhere.
Berichten: 5.434
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10707
8263 x bedankt in 4079 berichten
16-Mar-2024, 12:11 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Mar-2024, 12:12 AM door 365cycle.)
In 55.000? km (nog?) niet zonder hulp op m'n kant gegaan.
Wel al een paar aanvaringen met andere weggebruikers achter de rug:
- 1x van achteren aangereden bij een stoplicht door een automobilist die z'n telefoon interessanter vond dan het verkeer. Rijdbare schade, geen letsel, financieel netjes afgehandeld;
- 1x door een dame op een E-bike in de flank gereden. We hebben contactgegevens uitgewisseld om het af te handelen, ze vond vervolgens echter dat ik "wel erg hard" aan kwam rijden en wilde daarom niet betalen (het was in een bocht. Volgens GPS: 21 km/h...). Ik had geen zin om er moeite in te steken en de schade was beperkt. Heb haar vriendelijk laten weten dat ze wat mij betreft in de koeienblubber mag zakken en het zelf opgelost, maar rijd sindsdien dus wel met cams rond;
- 1x door een auto in de flank gereden. Dat verhaal is hier denk ik wel redelijk bekend, ging vrij hard, opzij geschoven en nog een koprol gemaakt. De Bülk heeft er flink onder geleden, ik op een schrammetje na niet. Financieel had ik er meer uit kunnen peuteren, ik weet het ongeval echter aan mezelf en vond het daarom niet fair om dat te doen. De autobestuurder was zeer schappelijk en behulpzaam, prima zo.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.801
Topics: 106
Lid sinds: May 2018
Bedankt: 7445
2588 x bedankt in 1227 berichten
Na bijna 60k kan ik (nog) niet mee praten.
Berichten: 234
Topics: 3
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 287
566 x bedankt in 230 berichten
De km standen hoe ik niet bij wanneer ik schade rij of dat er iets gebeurd maar hier komt die.
ik ben snachts een droge greppel ingereden en ging daarbij op zijn kan en een meter naar beneden.
dit was op een plek waar ik al een aantal keer langs was gekomen. maar waar ook heel lang een omleiding is geweest.
klein beetje schade aan de bovenkant van de muts.
en toen ik weer snachts op de terug weg was ja een paar dagen later. ging ik op zijn kant omdat de fietspad een 90 graden hoek heeft die je met
de velomobiel net haald maar ik kwam met een wiel in de berm terecht die door ander fietsers al flink diep was uitgereden. dus ik ging niet harder als
5 en viel toen om. en ik denk als ik harder had gegaan het wel gered had. Geen schade maar wel vies van de modder.
Met mijn Qv heb ik een keer een fietsers aantikt die zomaar het fietspad op draaide maar dat was gelukkig alleen een beetje poetswerk.
En met mijn Quest xs heb ik een fietser tegen de zijkant gehad die ging inhalen op het moment dat ik er voorbij ging. en die heeft een nieuw vizier mogen betalen.
En ja ik heb gelukkig ook heel wat kunnen ontwijken. en Mensen hebben mij gelukkig ook weleens ontweken als ik de fout in ging.
Berichten: 27
Topics: 0
Lid sinds: Dec 2020
Bedankt: 1
52 x bedankt in 27 berichten
Ook ik heb 2 keer op de zij gelegen, 1 keer door een eigen inschattingsfout bij een inrit van een zijweg die pas vernieuwd was en de andere keer door een uitwijkmanouvre voor een speedpedelec in een bocht gelukkig beide keren geen schades die ik zelf niet kon herstelle.
Verder nog een keer een aanrijding met een kind van ong 4 jaar die plots voor haar moeder een zijpadje uitkwam een kleine beschadiging tot gevolg maar het belangrijkste het kind had alleen een schrammetje en een verschrikkelijk geschrokken moeder. Ook deze schade zelf gerepareerd,
Berichten: 5.896
Topics: 150
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 2122
7499 x bedankt in 3690 berichten
Al eerder hier beschreven.
1x op de zij met de meest stabiele vm die ik ooit heb gehad.
De MilanSL is mijn 4e vm en ik had toen ongeveer 60.000km met een vm gereden.
"Ik ga rechtsaf, ik ga rechtop zitten om goed naar links te kunnen kijken, ik kijk naar links, ik rijd met mijn rechterwiel een stukje over zo'n schuin stukje stoep en kom terecht op een fietspad dat schuin aflopend is geasfalteerd. Boem, daar lig ik."
Geen tijd om te reageren.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - 272 - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Berichten: 897
Topics: 11
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 163
1544 x bedankt in 628 berichten
De 2 schades die ik met een velomobiel reed kwamen beide met een aanrijding met een auto.
Bij het verlaten van het pontje Inge-Elst probeerde een SUV van achteren over me heen te rijden, en op een voorrangskruising op de f325 (Nijmegen-Arnhem) werd ik van deze fietssnelweg geramd door een automobilist die wel keek maar niet zag. In beide gevallen was de velomobiel totall-loss en door de stevige constructie van de Quest ben ik door een ambulance-broeder redelijk intact van onder de SUV vandaan gehaald.
Van de geschat 150.000 km heb ik wat kleine schades van fietstrappers van fietsers die tegen me aan slingerde.
Op z'n kant fietsen is me nooit gelukt; wel wat schaafplekken van een hekje op het fietspad waar ik niet omheen kwam.
Ik denk dat ik redelijk veilig rij.
Niels, afkloppen, van der Wal
De verrijking zit in de beperking
Berichten: 533
Topics: 32
Lid sinds: Sep 2021
Bedankt: 537
1347 x bedankt in 486 berichten
Hier één keer op de kant gegaan, binnen de eerste maand velomobiel rijden. Oorzaak inschattingsfout: te hard door een fietspadslinger bij een zijweg en voorwiel daardoor op een stoeprandje: geen houden aan.
In de 9.500 km die volgden nog wel af en toe wieltje gelicht door wat te snelle bochten maar alles onder controle gehouden
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Berichten: 207
Topics: 6
Lid sinds: Feb 2024
Bedankt: 17
412 x bedankt in 202 berichten
Mijn Velomobiel periode ligt al 25 jaar achter me (en nu wellicht ook weer voor me), maar de Alleweder A2 heb ik nooit op zijn kant gelegd. Wieltje lichten wel, dat gaf ie heel duidelijk via de besturing aan. Ik denk dat hij behoorlijk wat naloop had.
Maar ik had hem zelf gemaakt, misschien was ik er door al die uren werk ook wel wat voorzichtiger mee. En heel hard ging het ook niet. Toch heb ik er goede herinneringen aan.
Fietser en knutselaar en eventjes niet in vorm. Roets, FlevoRacer en diverse (carbon) zelfbouwers voor 1 of 2 personen
Berichten: 1.470
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 275
2851 x bedankt in 1328 berichten
Ben een keer zeer spectaculair om gegaan toen ik de eigenbouw nog niet zo lang af had. Met zo'n 500 km op de teller ofzo. In de afrit van de Westervoortsebrug, fietspad met een wijde bocht. Ik reed ongeveer 45 en was aan het inhalen op de andere fietspadhelft, toen er een scootertje onder het viaduct vandaan kwam, en ik iets te plots het stuur omgooide. 1,5 rol om de lengte as, had wat nieuwe stuurstangen nodig die de klap hadden opgevangen. Ik weet nog dat ik tijdens dat draaien ondersteboven hing en door de rotatie in de velomobiel getrokken werd. Goh dan zit mijn hoofd niet dichtbij het asfalt. Op een klein schrammetje na, zelf geen schade. De fiets twee plekjes van zo'n 10 cm.
De tweede keer door een niet oplettende senior op een volkomen leeg twee richtingen fietspad, kilometers vrij zicht. Ik ging er vanuit dat ie me wel gezien had, gehoord had, maar nee. Tegen de tijd dat ik dat door had reed ik nog tegen de 40 en koos ik ervoor om via de berm uit te wijken. Had ook kunnen remmen. Het gras was nog nat van de dauw wat resulteerde in een uitbrekende achterkant en een smak op de zijkant. Dat kostte me een aantal gebroken ribben. De glijpartij eindige tegen zo'n dikke houten paal waarmee men jonge boompjes ondersteund. Dat was ook een hoop werk om aan elkaar te plakken. Weet niet precies met hoeveel km op de teller. Schat ongeveer 5000.
In beide gevallen zelf te veel risico genomen.
Daarna is het de volgende 18.000 goed gegaan. Wel doe ik in de afdaling van die brug nog voorzichtig, wat ook wel verstandig is. Ik heb een toeter, die ik ook wel gebruik.
Beentje omhoog heb ik in de houten VM wel een aantal keren gehad, meestal omdat ie in de berm dan toch net iets mee pakt. Met de Milan GT pas 1 keer gemerkt, ongemerkt toch iets te hard voor de scherpte van de bocht. Ik vind scherpe bochten bij lagere snelheid gevaarlijker omdat ik daarin ongemerkt (te) dicht bij de grens kom. In snellere bochten, doe ik instinctief denk ik toch wat voorzichtiger en blijf ik verder van de grens verwijderd, vermoed ik. Ik heb nog geen wieltje omhoog gehad boven de 30 km/h.
Ook riskant is dat bijna beentje omhoog in combinatie met zware wind, als er een code waarschuwing van kracht is. De wind duwt je dan ook de verkeerde richting uit en de combinatie kan net te veel worden. Dat heeft me ook een paar keer wat doen schrikken, maar gelukkig bij een snelheid waarmee het allemaal op te lossen viel. De 90 graden bocht, in het open veld, die normaal met 23 km/h altijd goed gaat, werd ineens wel spannend.
Berichten: 5.434
Topics: 103
Lid sinds: Sep 2020
Bedankt: 10707
8263 x bedankt in 4079 berichten
Velomobielen reageren heel verschillend op een wiel optillen. M'n DF XL is radicaal, heftig, wil ook meteen doorkiepen. Daarnaast weet ik vaak niet of ie nou voor gaat glijden, of achter, of toch kiest voor het tweewielerschap.
De Milan GT Mk6 was altijd het meest ontspannen. Tilde heel rustig een wieltje iets op, en dan hoefde je eigenlijk niet eens direct te corrigeren. Voelde een beetje alsof het meer door torderen kwam dan doordat ie zo ver op één oor ging hangen, zoals o.a. de Golf 2 GTI en de Citroën AX in een snelle bocht ook nog weleens een wieltje iets kunnen lichten. Pas als je dan doorstuurt kiept ie echt door, en moet je actie ondernemen om te voorkomen dat je op de zijkant eindigt.
Met de Milan GT heb ik dat dus ook nooit gedaan.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Berichten: 1.470
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 275
2851 x bedankt in 1328 berichten
Ik merk dat ik met zo'n 1200 km in de Milan GT nu in bepaalde bochten harder ga dan met de houten velomobiel. Heb veel 90 graden bochtjes op smalle veld weggetjes. Veel weggetjes zonder middenstreep, dus niet heel veel ruimte. Af en toe gaat een voorwiel omhoog. Ben niet zo zeer bang om te kiepen, maar wel dat ik de bocht niet haal. daarvan is de uitkomst dan ook onprettig. In een akkerveld, een diepe smalle greppel, tegen een 20 cm hoge scherpe stoepband. Op de woonwerkroute is er weinig plek om te corrigeren als ik over het randje ga.
Berichten: 158
Topics: 8
Lid sinds: Nov 2020
Bedankt: 16
350 x bedankt in 157 berichten
Met m'n eerste velomobiel, een Alleweder, ben ik ooit 1 keer op z'n kant gegaan doordat ik bij het afslaan naar links over een grasstrook met het linkerwiel in een onzichtbare put reed. Ik reed toen helemaal niet hard, ik weet het nog preciés : 22 km/u. Het was niet eens 'n haakse bocht, maar toch lag ik voordat ik er erg in had op de rechterkant op het fietspad. Kwáád dat ik toen op mezelf was ! Ik was/ben altijd héél zuinig op m' n fietsen, en dan zoiets stoms .... Werd achteraf wel netjes hersteld in het carrosseriebedrijf waar ik hem destijds ook had laten spuiten.
De Strada had ik al 'n paar jaar, zag er nog steeds als nieuw uit totdat ik op 'n dag ondanks dat er een stormwaarschwing was afgekondigd, toch persé met de velomobiel naar het werk wilde. Dat heen - en weer rijden viel op zich goed mee. Ik was 's avonds zonder problemen weer thuisgeraakt en herinner me nog dat toen ik op onze oprit stopte bij mezelf zei van : "zie je wel, zó erg was het allemaal niet". Ik was echter nog maar nét uit de Strada gestapt om de poort open te maken, toen een windvlaag de achterkant van Strada omhoogtilde en natuurlijk precies tegen de hoek van ons huis kwakte. Met een flinke scheur tot gevolg.
Toen is mijn echtgenote ook buiten komen kijken omdat ik zo hard stond te vloeken ....
Achteraf netjes vakkundig hersteld in Dronten.
Met de QV heb ik iets meer dan 2,5jaar geleden een frontale aanrijding gehad met een wielrenner op een tweerichtingsfietspad. Wielrenner kwam de brug over het kanaal afgereden op een nat wegdek net waar het fietspad een paar bochten maakt tussen begroeiing. Ik zag hem aankomen en had ook gezien dat hij veel te snel kwam aangereden, zodat ik al meteen begon af te remmen en uit te wijken naar rechts. Rechts van mij was een haag met daarachter een gaasdraad, ik ben zover als ik kon die haag ingegaan en ben gestopt. Ik heb nog heel hard "Pas op !" geroepen, maar de wielrenner zag mij pas toen hij uit de laatste bocht kwam en het rechte stuk opreed waar ik aan de kant stond. Hij heeft nog geprobeerd van te corrigeren, maar dat is vanwege zijn hoge snelheid en het natte wegdek niet gelukt. Zijn fiets is links van de QV afeschampt, hijzelf is letterlijk bovenop de voorkant van de QV gevallen, met z'n handen en z'n benen mooi naast de body (bijna net zoals in cartoons, onze gezichten waren geen 10cm van elkaar verwijderd). Toen hij weer op beide benen stond, begon zich meteen te verontschuldigen, vroeg of alles okee was met mij en zei ook meteen dat het allemaal zijn fout was. Hij zei ook meteen dat hij verzekerd was en dat ik mij geen zorgen moest maken, alles zou wel geregeld worden. Door de aanrijding was één van de bulten van de QV helemaal naar binnengepopt, maar die heb ik ter plaatse weer gewoon naar buiten/boven kunnen poppen. Buiten lakschade zaten er ook 'n paar scheuren in de body, maar ik kon er nog mee fietsen. We zijn dan nog samen tot bij hem thuis gereden om alle gegevens uit te wisselen (achteraf zou nog blijken dat we allebei dezelfde verzekeringsmakelaar hadden) en de afhandeling is gelukkig ook zonder veel problemen verlopen.
Schade werd zoals gewoonlijk netjes en vakkundig in Dronten hersteld én ik had achteraf mijn QV terug in de correcte kleur blauw zoals ik hem oorspronkelijk had besteld
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)
Berichten: 557
Topics: 4
Lid sinds: Jun 2023
Bedankt: 2
1013 x bedankt in 542 berichten
Ik zie van iedereen verhalen dat het allemaal netjes is afgerond door de verzekering en ik word vervolgens van de kast naar de muur gestuurd en weigert de verzekering van de automobilist mee te werken want ik heb er maanden over gedaan om in contact met ze te komen waardoor ik nu moet gaan bewijzen dat mijn schade echt door de aanrijding komt en niet van mij zelf om lekker te innen.. Waarom heb ik dit alleen
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron
Berichten: 234
Topics: 3
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 287
566 x bedankt in 230 berichten
(16-Mar-2024, 04:28 AM)Veloquest schreef: De km standen hoe ik niet bij wanneer ik schade rij of dat er iets gebeurd maar hier komt die.
ik ben snachts een droge greppel ingereden en ging daarbij op zijn kan en een meter naar beneden.
dit was op een plek waar ik al een aantal keer langs was gekomen. maar waar ook heel lang een omleiding is geweest.
klein beetje schade aan de bovenkant van de muts.
en toen ik weer snachts op de terug weg was ja een paar dagen later. ging ik op zijn kant omdat de fietspad een 90 graden hoek heeft die je met
de velomobiel net haald maar ik kwam met een wiel in de berm terecht die door ander fietsers al flink diep was uitgereden. dus ik ging niet harder als
5 en viel toen om. en ik denk als ik harder had gegaan het wel gered had. Geen schade maar wel vies van de modder.
Met mijn Qv heb ik een keer een fietsers aantikt die zomaar het fietspad op draaide maar dat was gelukkig alleen een beetje poetswerk.
En met mijn Quest xs heb ik een fietser tegen de zijkant gehad die ging inhalen op het moment dat ik er voorbij ging. en die heeft een nieuw vizier mogen betalen.
En ja ik heb gelukkig ook heel wat kunnen ontwijken. en Mensen hebben mij gelukkig ook weleens ontweken als ik de fout in ging.
Zoals jullie al gezien hebben in een ander draadje heb ik inmiddels echte schade gereden met mijn quest xs bij 6.911km
|
Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|