Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] Vandaag ben ik blij omdat.....Vandaag eens
#1
Vandaag eens met een wielrenster samen nog geen 50km gereden, echter was dit wel het oorspronkelijk het plan. Van haar uit een rondje gemaakt om daarna wegens bepaalde omstandigheden maar omgedraaid en dan vanaf een bepaald punt ieder ons eigen weg terug naar huis. We wouden niet op een bepaald punt uit komen. Wegens te veel overlast van de mensen daar en ook met geluid. Dus dan maar eieren voor ons geld gekozen.

We wouden een groter rondje rijden op een andere locatie, maar we waren te lang op haar terras blijven hangen. Dus schoot er te weinig tijd over. Was al midden in de middag toen ik bij haar aankwam.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#2
(02-Jun-2024, 07:14 PM)Hardloper schreef: Vandaag eens met een wielrenster samen een paar km (+/-) gereden. Van haar uit een rondje gemaakt om daarna wegens bepaalde omstandigheden maar omgedraaid en dan vanaf een bepaald punt ieder ons eigen weg terug naar huis. We wouden niet op een bepaald punt uit komen. Dus dan maar eieren voor ons geld gekozen. We wouden verder rijden, maar ik was er te lang op haar terras blijven hangen.

Jullie zijn vanwege 'bepaalde omstandigheden' omgedraaid.....  Huh Door dit te schrijven wordt het verhaal wel extra spannend.

Jullie 'wouden niet op een bepaald punt uitkomen'..... Huh Nou, houd ik het echt niet meer. Wat gebeurt hier Rolleyes 


En toen hebben jullie 'maar eieren voor ons geld gekozen'..... Huh Ik trek dit echt niet meer  Doh Wat is hier aan de hand? Wat maken deze mensen mee  Huh
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: gideon , Willeke_IGKT
#3
Een te drukke locatie. Was een evenement te doen met veel geluidsoverlast.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#4
En waarom zo lang op haar terras blijven, wat was daar te beleven?
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#5
En hoever is een paar km (+/-)?
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
#6
(02-Jun-2024, 08:22 PM)Lopopodium schreef: En waarom zo lang op haar terras blijven, wat was daar te beleven?

Twee koppen koffie, rondleiding door het huis, kletsen. En tja dan ben je zo weer een uur verder. Was nog nooit bij haar thuis geweest.
(02-Jun-2024, 08:37 PM)Bart Verbeek schreef: En hoever is een paar km (+/-)?

10 a 15km. Heel veel meer zal het niet geweest zijn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
Iets meer of minder dan een paar km Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
#8
(02-Jun-2024, 08:45 PM)Bob Hagendijk schreef: Iets meer of minder dan een paar km Big Grin

Als je niet zo snel reageerde, dan voegde hij mijn tweede quote netjes aan mijn vorige bericht vast. Nu moest ik het handmatige doen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
(02-Jun-2024, 08:22 PM)Hardloper schreef: Een te drukke locatie. Was een evenement te doen met veel geluidsoverlast.

En op welk punt "wouden jullie nou niet uitkomen"? --> dit weet ik nog nog steeds niet.

Dit soort raadselachtige teksten zijn echt op geen enkele manier te interpreteren  Doh
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#10
Dicht bij dat evenement terrein.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#11
(02-Jun-2024, 09:20 PM)Hardloper schreef: Dicht bij dat evenement terrein.

Wat is nou precies de reden van de oorspronkelijke cryptische tekst?

Er is echt geen touw aan vast te knopen voor mensen die er niet bij zijn geweest.

Iets meer uitleg zou ik erg op prijs stellen.

Het is wel leuk om een reactie op zo'n bericht te schrijven, maar echt helderder wordt het er niet op.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
#12
Omdat ik het lastig vind om de juiste woorden te vinden, hoe het probleem duidelijk is. Maar dat niet de locatie gedeeld. Hoop dat nu het oorspronkelijk bericht duidelijker is.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#13
Sorry Hardloper,
maar ik krijg de kriebels van je berichten!! Ik snap er niets van en dan ga je snel een eigen invulling geven. Vandaar de kriebels.
Groet,

Tom
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#14
Hardloper, als je niet je locatie wilt delen, en dat is jouw recht, maak je ons alleen nieuwsgieriger met elk van deze berichten.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Wim -de roetsende
#15
Hahaha. Mooi schouwspel dit.
Het doet me sterk denken aan m'n zoontje, die een maand voor mijn verjaardag weet wat voor cadeau ik ga krijgen, maar dat nog geheim moet houden. En dat vertelt hij dan het liefst ongeveer 5x per dag, met 3x per dag een nieuwe hint waarmee ik het onmogelijk zou moeten kunnen raden. Big Grin

Hardloper, vertel het nou gewoon, we willen zooooooo graag weten waar je woont! Wink
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
#16
(02-Jun-2024, 08:22 PM)Hardloper schreef: Een te drukke locatie. Was een evenement te doen met veel geluidsoverlast.

Sommige mensen vinden dat juist extra spannend Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#17
Het is iemands recht om zijn woonplaats niet te delen, daarom heb ik de gesuggereerde locatie verwijderd.

Hardloper, het is zeer waarschijnlijk dat je locatie is geraden.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#18
(03-Jun-2024, 06:28 AM)Willeke_IGKT schreef: Het is iemands recht om zijn woonplaats niet te delen, daarom heb ik de gesuggereerde locatie verwijderd.

Hardloper, het is zeer waarschijnlijk dat je locatie is geraden.

Oei, stel je eens voor dat iemand daar een fraai blauwmetallic QV ziet rijden en aan de hand daarvan bedenkt 'hey, dat moet Hardloper zijn!' en zn handje zwaait om te groeten Wink
Antwoord }
Bedankt door:
#19
(03-Jun-2024, 12:56 PM)ZoefZoef schreef:
(03-Jun-2024, 06:28 AM)Willeke_IGKT schreef: Het is iemands recht om zijn woonplaats niet te delen, daarom heb ik de gesuggereerde locatie verwijderd.

Hardloper, het is zeer waarschijnlijk dat je locatie is geraden.

Oei, stel je eens voor dat iemand daar een fraai blauwmetallic QV ziet rijden en aan de hand daarvan bedenkt 'hey, dat moet Hardloper zijn!' en zn handje zwaait om te groeten Wink

Hehe. Maar toch, ik zou toch ook niet willen dat mijn locatie open en bloot op het internet staat. Zeker niet gelinkt met best wel een duur vervoermiddel dat daar hoogstwaarschijnlijk ook staat.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#20
(03-Jun-2024, 01:06 PM)bucovaina schreef:
(03-Jun-2024, 12:56 PM)ZoefZoef schreef:
(03-Jun-2024, 06:28 AM)Willeke_IGKT schreef: Het is iemands recht om zijn woonplaats niet te delen, daarom heb ik de gesuggereerde locatie verwijderd.

Hardloper, het is zeer waarschijnlijk dat je locatie is geraden.

Oei, stel je eens voor dat iemand daar een fraai blauwmetallic QV ziet rijden en aan de hand daarvan bedenkt 'hey, dat moet Hardloper zijn!' en zn handje zwaait om te groeten Wink

Hehe. Maar toch, ik zou toch ook niet willen dat mijn locatie open en bloot op het internet staat. Zeker niet gelinkt met best wel een duur vervoermiddel dat daar hoogstwaarschijnlijk ook staat.
Ik vind het voor mezelf geen probleem, maar je kan diverse redenen hebben om je locatie liever niet bekend te hebben. Dat kan ermee te maken hebben dat je dure spullen thuis hebt die op internet bekend zijn (fotografiespullen, dure fiets etc). Ook je beroep kan ermee te maken hebben dat je liever niet wil dat mensen je huis weten te vinden (Reclassering, politie, pleegzorg, crisisopvag huiselijk geweld etc).

Maar, dan is het ook niet handig om er zo veelvuldig de nadruk op te leggen als hardloper deed. Dat is echter geen reden om openlijk toch de locatie te openbaren.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle , Lig-hen
#21
(03-Jun-2024, 01:06 PM)bucovaina schreef:
(03-Jun-2024, 12:56 PM)ZoefZoef schreef:
(03-Jun-2024, 06:28 AM)Willeke_IGKT schreef: Het is iemands recht om zijn woonplaats niet te delen, daarom heb ik de gesuggereerde locatie verwijderd.

Hardloper, het is zeer waarschijnlijk dat je locatie is geraden.

Oei, stel je eens voor dat iemand daar een fraai blauwmetallic QV ziet rijden en aan de hand daarvan bedenkt 'hey, dat moet Hardloper zijn!' en zn handje zwaait om te groeten Wink

Hehe. Maar toch, ik zou toch ook niet willen dat mijn locatie open en bloot op het internet staat. Zeker niet gelinkt met best wel een duur vervoermiddel dat daar hoogstwaarschijnlijk ook staat.

Als ze zo'n duur vervoermiddel willen jatten, kan ik je een locatie aanwijzen waar de kans daarop zeker succesvol en makkelijker zal zijn en waar je zelfs de keuze hebt uit diverse modellen die keurig in een rijtje opgesteld staan. Het adres staat open en bloot op de websites van de betreffende bedrijven, maar omwille van privacy zal ik de plaats niet noemen maar die ligt ergens in de provincie Flevoland Wink


Overigens, de genoemde locatie was slechts een gemeente. Geen specifieke locatie dus waar je verder iets mee kan als kwaadwillende of..

Ik ben meer benieuwd naar de wielrenster Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
#22
(03-Jun-2024, 01:21 PM)ZoefZoef schreef: Als ze zo'n duur vervoermiddel willen jatten, kan ik je een locatie aanwijzen waar de kans daarop zeker succesvol en makkelijker zal zijn en waar je zelfs de keuze hebt uit diverse modellen die keurig in een rijtje opgesteld staan. Het adres staat open en bloot op de websites van de betreffende bedrijven, maar omwille van privacy zal ik de plaats niet noemen maar die ligt ergens in de provincie Flevoland Wink

Vandaag ben ik blij ... omdat er bij zo niet veel staat Tongue
Antwoord }
Bedankt door:
#23
(03-Jun-2024, 01:14 PM)Bob Hagendijk schreef: Maar, dan is het ook niet handig om er zo veelvuldig de nadruk op te leggen als hardloper deed. Dat is echter geen reden om openlijk toch de locatie te openbaren.
Mooi samengevat Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#24
(03-Jun-2024, 01:21 PM)ZoefZoef schreef: Als ze zo'n duur vervoermiddel willen jatten, kan ik je een locatie aanwijzen waar de kans daarop zeker succesvol en makkelijker zal zijn en waar je zelfs de keuze hebt uit diverse modellen die keurig in een rijtje opgesteld staan. Het adres staat open en bloot op de websites van de betreffende bedrijven, maar omwille van privacy zal ik de plaats niet noemen maar die ligt ergens in de provincie Flevoland Wink

Ik kan ook nog wel de nodige plaatsen in mijn stad noemen waar vervoersmiddelen met misschien wel de tienvoudige prijs gewoon structureel open en bloot onbewaakt overnachts op straat staan.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#25
Citaat:Vandaag ben ik blij ... omdat er bij zo niet veel staat Tongue

Ik vind n=n+1 eigenlijk best wel mooi. Daar ben ik dus wel blij mee.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#26
(03-Jun-2024, 01:06 PM)bucovaina schreef: Hehe. Maar toch, ik zou toch ook niet willen dat mijn locatie open en bloot op het internet staat. Zeker niet gelinkt met best wel een duur vervoermiddel dat daar hoogstwaarschijnlijk ook staat.

Het is precies dit. Maar het is ergens anders in Noord Brabant.

(03-Jun-2024, 12:56 PM)ZoefZoef schreef: Oei, stel je eens voor dat iemand daar een fraai blauwmetallic QV ziet rijden en aan de hand daarvan bedenkt 'hey, dat moet Hardloper zijn!' en zn handje zwaait om te groeten ;]
Nou dat eerst is al lang gebeurd. Alleen handje opsteken niet , want ik zag onze mede forum lid. Echter heeft onze medelid wel persoonlijk laten weten dat ik ben opgemerkt. Dus als ik je ergens spot, dan wordt je gewoon gegroet.

(03-Jun-2024, 01:21 PM)ZoefZoef schreef: Ik ben meer benieuwd naar de wielrenster Big Grin

Ze is niet geïnteresseerd in ons. Ze wil is gelukkige getrouwd met een vrouw. Dus het is een gewone vriendin
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Veloquest , Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 25 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Ja, ik had die dus n...Arend-Jan — 02:27 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Dat is bij de nieu...Wim -de roetsende — 02:23 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Ja, wellicht. En er ...Arend-Jan — 02:04 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
De Snoek(/L) is ...Wim -de roetsende — 01:54 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Ik raak beide kanten...Arend-Jan — 01:32 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
En mijn schouders ...Wim -de roetsende — 01:27 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
En mijn schouders me...Arend-Jan — 01:17 PM
Challenge Chamsin-E - 2022 - zgan - van...
Inmiddels heb ik p...Wim -de roetsende — 11:04 AM
Challenge Chamsin-E - 2022 - zgan - van...
Inmiddels heb ik pb ...Imaro de Zoeker — 10:55 AM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
39cm schouderbreedte...Wim -de roetsende — 10:50 AM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Hoekie — 10:30 AM
Challenge Chamsin-E - 2022 - zgan - van...
Bedankt voor de sn...Wim -de roetsende — 09:51 AM
Challenge Chamsin-E - 2022 - zgan - van...
Hallo, Is deze ...boomtop4 — 09:27 AM
Challenge Chamsin-E - 2022 - zgan - van...
Bedankt voor de snel...Imaro de Zoeker — 09:26 AM
Challenge Chamsin-E - 2022 - zgan - van...
Hallo, Is deze ...Wim -de roetsende — 09:19 AM
Challenge Chamsin-E - 2022 - zgan - van...
Hallo, Is deze fi...Imaro de Zoeker — 09:15 AM
M5 EBS remhendels gezocht
Mocht er nog iemand ...Wim -de roetsende — 09:11 AM