Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A race in the park - ligfietsrace Rütenbrock
#1
Na de “herstart” op kleinere schaal vorig jaar hebben we besloten om de race dit jaar opnieuw in een vergelijkbaar format te houden.

De races vinden plaats op het circuit “de Polderputten” in Ter Apel en i.v.m. des races gaan wij ons na het programma van 2023 richten:

Na een snelle ronde met vliegende start  voor iedereen zijn er 45 min races en 20 min races (met schicanes) die in groepen worden verreden. Een groep zijn de open ligfietsen, de andere groep de gesloten ligfietsen (velomobielen).

Ten slotte is er weer een kinderen- en jeugdrace van 15 min.

Na de prijsuitreiking gaan wij naar de tuin van onze ouders voor de BBQ.

Wij kijken ernaar uit om weer veel fietsers van alle leeftijden en niveaus te mogen verwelkomen.

Met  vriendelijke groeten

Uli en Heinz Bentlage

Het inschrijfgeld bedraagt € 10.  (kinder- en jeugdrace: gratis)

Inschrijving (en details) bij info@a-race-in-the-park.de en ligfiets.net
Antwoord }
#2
Misschien nog even handig om te vermelden wanneer het plaatsvindt?
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - carbon Strada 073 - Flevotrike - Quatrevelo 375
Antwoord }
Bedankt door: bucovaina , Willeke_IGKT
#3
Volgens Ligfiets.net https://ligfiets.net/events/4661 op zaterdag 3 august 2024.
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#4
(08-Jul-2024, 02:16 PM)Uli B. schreef: Uli en Heinz Bentlage

Uli, welkom op dit forum. Prachtige wedstrijd gaan jullie weer organiseren. Veel plezier en succes. Geniet ervan.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#5
Welkom op het forum Uli B.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
(08-Jul-2024, 07:51 PM)Wim -de roetsende schreef:
(08-Jul-2024, 02:16 PM)Uli B. schreef: Uli en Heinz Bentlage

Uli, welkom op dit forum. Prachtige wedstrijd gaan jullie weer organiseren. Veel plezier en succes. Geniet ervan.

De uitnodigingsmail heb ik drag en drop van ligfiet.net genomen , en omdat ik het met mijn broer organiseer, stond hij er ook nog. , maaar het account is aleen van mij :-)

Als je het foto boven op de pagina bekijkt ((Sloten, de brug omhoog), rechts  in blauw-rood, naast "fietsers" dat ben ik
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#7
hallo allemal.

op dit m,oment hebben wij 29 deelnemers voor de "volwassenen-races" en 8 voor de kinder en jeugdtrace.

Als je niets in de kalender hebt, het is mooi om te kijken en nohg mooier om me te doen ;-)

Mvg

Uli
Antwoord }
#8
Het was een leuke dag op het baantje bij Ter Apel.
Allerlei leeftijden en snelheden door elkaar op een baantje met een leuke bocht en een lastige bocht.
Ik had het goed op mijn Nazca Fuego.
Op 22 september stap ik weer in mijn Tuna voor de snellere baan van Assen.

Gisteravond was er ook weer de goed verzorgde barbecue net over de grens in Rutenbrock. Deze wedstrijd is een pareltje op de wedstrijdkalender.
Antwoord }
#9
Gisteren mijn eerste ligfietswedstrijd gereden. Op mijn niet optimale ligfiets meegedaan en ik heb het leuk gehad. Doel was om niet laatste te worden en dat is gelukt Smile.

‘s-avonds nog een bbq en met een aantal zuiderburen gekletst. Ook dat was leuk. Als het volgend jaar weer gunstig valt doe ik denk ik weer mee. Of dat dan weer op de Demon 1620 is weet ik nog niet. Misschien een Hurri van UliB lenen .
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie , Tijanus
#10
Ben je ook maar Ter Apel gefietst Jos?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#11
(05-Aug-2024, 06:07 AM)Fietsbennie schreef: Ben je ook maar Ter Apel gefietst Jos?

Nee, dat heb ik wel overwogen maar om na de bbq nog een dikke 80 km terug te fietsen met een wedstrijd in de benen leek mij niet verstandig. Op de heenweg wel een qv uit de buurt tegengekomen.
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie
#12
(05-Aug-2024, 07:38 AM)Josligfiets schreef:  Op de heenweg wel een qv uit de buurt tegengekomen.

Ik vermoed een QV+ met een heel mooi smal rood streepje tussen het groen en het wit.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TheoZw
#13
(05-Aug-2024, 08:33 AM)Wim -de roetsende schreef:
(05-Aug-2024, 07:38 AM)Josligfiets schreef:  Op de heenweg wel een qv uit de buurt tegengekomen.

Ik vermoed een QV+ met een heel mooi smal rood streepje tussen het groen en het wit.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat rode streepje niet heb opgemerkt maar wel groen met wit en inderdaad een +.
rij zowel onderstuur als aero-stuur
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#14
(05-Aug-2024, 09:40 AM)Josligfiets schreef:
(05-Aug-2024, 08:33 AM)Wim -de roetsende schreef: Ik vermoed een QV+ met een heel mooi smal rood streepje tussen het groen en het wit.

Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat rode streepje niet heb opgemerkt maar wel groen met wit en inderdaad een +.

Oh, dat is jammer. Dat rode streepje maakt het zo mooi af  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#15
Is dat die QV+ uit een filmpje van VMWorld ? Denk dat ik wel weet wie bedoelt wordt. Maar dat rood streepje zegt me eerlijk gezegd ook niet veel
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:
#16
(05-Aug-2024, 10:12 AM)Hardloper schreef: Maar dat rood streepje zegt me eerlijk gezegd ook niet veel

Maar daar gaat het nou net om  Big Grin Tongue  Wink 

De enige QV met een mooi rood gespoten streepje.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , TheoZw
#17
Ik heb die met dat rode streepje ook al wel eens in filmpjes voorbij zien komen. Het is een unieke met een aantal bijzondere aanpassingen door de eigenaar. Uit de buurt is met een velomobiel wel een relatief ruim begrip.

Hij had ook wat enthousiaste verhalen over de Race.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#18
Nou ik heb nagekeken / nagelezen. Ik dacht waarschijnlijk aan een andere QV.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn nieuwe Performer Highracer
Hoe bevallen de beid...Lopopodium — 11:16 PM
Hallo allemaal!
Ik stel mij graag ev...denman1710 — 11:11 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Probeer het, en je w...Lopopodium — 11:02 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
OK bedankt iederee...Wim -de roetsende — 11:01 PM
Medeliggers onderweg
Vandaag ben ik deze ...kuŝbiciklo — 10:23 PM
Ervaringen met de Tuna
Als ik zo lees zal v...Hardloper — 10:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Mooi Wit is Niet...Hoekie — 09:52 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets t...Hoekie — 09:41 PM
Heeft iemand een heflift in gebruik?
Ik vind de fiets toc...Jeroen S — 09:37 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is da...Bob Hagendijk — 08:44 PM
Medeliggers onderweg
Schijnbaar is dat ...Josligfiets — 08:22 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Zie hierJosligfiets — 08:17 PM
DF269 - Verkocht
Vanmorgen weer gespo...Arend-Jan — 08:17 PM
Ervaringen met de Tuna
Ja, dat is ook preci...Arend-Jan — 08:15 PM
Medeliggers onderweg
En ik nu twee keer d...Arend-Jan — 08:13 PM
Optima orca goede beginnersfiets?
Ik krijg een déjà vu...Lopopodium — 08:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
He, sinds wanneer ...Fietsbennie — 08:02 PM