Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reclame op de velomobiel
#1
Hi,
Ik ben bezig om een Snoek te kopen en om de kosten wat te drukken dacht ik eraan om er w reclame op te laten zetten. Mijn werkgever heeft er opzich wel oren naar dus dat zit al mooi. 

Nu vroeg ik mij af of anderen hier ervaring mee hebben. Liefst ervaringen waarbij het bestickering is van een niet eigen bedrijf maar ook van eigen bedrijf is interessant.

Waar ik oa naar benieuwd ben is wat voor bedragen en/of afspraken je hier voor afspreekt en verschillende groottes enzo. 
Mag ook in een persoonlijk bericht als je het niet openbaar op het forum wil hebben.
Antwoord }
Bedankt door: Oliver , Hoekie , Willeke_IGKT
#2
Zou even babbelen met John van velo-ads, denk dat die er het meest geprobeerd heeft van te maken.
Zelf heb ik met reclame rondgereden met een QR code op de zijkant. Ik had daar destijds een speciale link op mijn website in zitten die telde hoe vaak deze aangesproken werd. De QR code werd als ik de fiets ergens parkeerde verrassend vaak gescand.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT , Boyd Maduro
#3
https://www.velomobiel.nl/reclame/
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro
#4
Mijn DF is voorzien van reclame van mijn werkgeven.

Bijna 5 jaar geleden heb ik aan mijn baas en tevens eigenaar van het bedrijf, gevraagd of hij me wilde sponsoren bij de kop van een velomobiel en deze te laten voorzien van reclame. Buiten de korting om hebben we verder niet zoveel vastgelegd.
Ik heb een aantal fietsen geprobeerd, voor de DF gekozen en deze besteld. Voor de reclame zijn we uitgekomen bij Nice Letters in Deventer, die ervaring heeft met het reclame wrappen van auto's. Samen een ontwerp gemaakt en die is aangebracht in een dag.

Vorig jaar heeft de marketing afdeling de huisstijl wat veranderd. Andere kleuren, ander font, iets ander logo. Mijn DF is daarom begin dit jaar opnieuw gewrapt met een geheel ander ontwerp, maar wel weer door Nice Letters. Ook deze keer is het netjes gedaan.

Het wrappen is door de werkgever betaald, dus ik heb geen idee van de kosten.

[Afbeelding: AP1GczPo1yJ-DlYh8pxPj-S8x7McNBuHMfKbwRwQ...authuser=0]
Antwoord }
#5
Welkom Jeroen! Jou kwam ik twee jaar geleden tegen bij de oliebollentocht, toen volgens mij nog met de oude wrap Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#6
Ik vind deze wrap erg geslaagd. Leuk kleurenpalet zo.

Vroeg me wel af hoe dat dan zit met de korting. Gewoon nieuwsgierigheid dus, want fiscaal gezien zullen er wel weer regletjes voor zijn. Evenzo vraag ik me af wat de regels zijn als een werkgever zo'n velomobiel zakelijk aanschaft , een personeelslid erin laat rijden en het ding op de balans zet, afschrijft en dan na de afschrijving verkoopt voor 'weinig' aan datzelfde personeelslid. Dan wordt een velomobiel voor velen een stuk aantrekkelijker, lijkt me.
Antwoord }
Bedankt door: Boyd Maduro , Willeke_IGKT
#7
Jeroen, welkom op dit forum.

Deventer....fiets je toevallig ook weleens tussen Zutphen en Deventer?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#8
Is het een full body wrap? En wat zegt men over de lak? Ik vermoed dat dat de lak ten goede komt op lange termijn?

En is het wat netjes afgewerkt aan de naden? Merk je dat in de man-hole dat er een folie over hangt?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#9
We hebben hem zaterdag jl. “life” gezien in Dronten…. Zag er werkelijk prachtig uit!
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Quest 846 - Challenge Alize - Bülk 182 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen) 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Frutsel
#10
365cycle schreef:Jou kwam ik twee jaar geleden tegen bij de oliebollentocht, toen volgens mij nog met de oude wrap

Klopt, de oliebollentocht in de zomer. Jij ging nog even naar Goes, vanuit Reuver. 

ZoefZoef schreef:Vroeg me wel af hoe dat dan zit met de korting. Gewoon nieuwsgierigheid dus, want fiscaal gezien zullen er wel weer regeltjes voor zijn.

Hoe de werkgever het precies opgelost heeft i.v.m. de fiscale regels weet ik niet. 

Wim -de roetsende schreef:Deventer....fiets je toevallig ook weleens tussen Zutphen en Deventer?

Ik woon in Zutphen en werk in Raalte. Af en toe fiets ook via Deventer. Laatste keer was EK voetbal Nederland Oostenrijk. Je kan niet vaak zo relaxed door Deventer heen fietsen met zo weinig verkeer.

bucovaina schreef:Is het een full body wrap? En wat zegt men over de lak? Ik vermoed dat dat de lak ten goede komt op lange termijn?

En is het wat netjes afgewerkt aan de naden? Merk je dat in de man-hole dat er een folie over hangt?

Ja, het is een full wrap. 
De lak wordt er door beschermd. Steenslag, lichte krassen en dergelijke zullen niet in de lak terecht komen. 
Er loopt een naad over de lengte van de fiets. Die is wel zichtbaar, maar netjes afgewerkt. Geen rafeltjes.
Bij de man hole is er achter iets lucht onder de folie gekomen. Verder merk je er niet zoveel van.
De folie is geprint, het is vrij zacht en de print laag is dun. Je moet er dus wel een beetje voorzichtig mee om gaan. De belijning en belettering is los aangebracht. De reflectie en de letters df zijn nagemaakt van het origineel. Het origineel zit nog onder de wrap.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#11
(17-Jul-2024, 11:28 PM)jeroenpost schreef:
365cycle schreef:Jou kwam ik twee jaar geleden tegen bij de oliebollentocht, toen volgens mij nog met de oude wrap
Klopt, de oliebollentocht in de zomer. Jij ging nog even naar Goes, vanuit Reuver. 
Klopt idd! Moet die tocht nog altijd een keer overtreffen in lengte, als de Snoek er op tijd is rijd ik 'm mogelijk dit jaar nog een keer in 1 ruk naar Berlijn Smile
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper
#12
https://www.fietser.be/diensten/adverteren
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Boyd Maduro


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Tussendoor zal ik hi...Hoekie — 09:16 AM
Medeliggers onderweg
Over anderhalf uur h...Wim -de roetsende — 07:43 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat mijn hurrica...Wim -de roetsende — 07:41 AM
Nog wat kleine annoyances met de Bülk
De remmen schokk...Wim -de roetsende — 07:37 AM
Buelk racing hood en warm weer
Bochten rijden in ee...Arend-Jan — 07:20 AM
Hoe bewaren jullie jullie racekappen?
De lange racekap van...Arend-Jan — 07:10 AM
Nog wat kleine annoyances met de Bülk
Dat een remtrommel '...Arend-Jan — 07:01 AM
Stoel Quest perforeren: hoeveel? Hoe gr...
Ik heb dat bij mijn ...Arend-Jan — 06:54 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat mijn hurricane...Boyd Maduro — 01:52 AM
Fietser.be interview
Bedankt voor het del...Hoekie — 11:19 PM
Slechtste weg om te fietsen die je bent...
Mijn nieuwste aanwin...Lopopodium — 11:06 PM
QV 209 is eindelijk geland
Mooie fiets idd.  ...Hoekie — 10:53 PM
Medeliggers onderweg
In een tocht van 202...Lopopodium — 10:50 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag bij Herbai...Roepers — 09:57 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
...mijn QV weer thui...Atrike — 08:27 PM
Medeliggers onderweg
Vanmiddag bij Kampen...Atrike — 08:23 PM
Medeliggers onderweg
Vanmorgen net ten no...Fietsbennie — 07:28 PM