12-Aug-2024, 04:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-Aug-2024, 06:32 PM door Willeke_IGKT.)
Ik heb bij een tweedehands fiets ooit een velg en bijpassende band meegeleverd gekregen.
Op de band staat 37 x 438, de velg heeft 36 gaten voor de spaken en natuurlijk het ventiel gat.
De band ziet eruit alsof hij nooit gebruikt is maar is wel al 7 jaar in mijn bezit en is waarschijnlijk een aantal jaar ouder.
Als iemand er interesse in heeft mogen ze voor verzendkosten weg. Andere opties mogelijk.
Ze hoeven niet weg maar als ze lastig te vinden zijn kan het voor iemand de oplossing zijn.
Een pb of reactie hier graag.
Op de band staat 37 x 438, de velg heeft 36 gaten voor de spaken en natuurlijk het ventiel gat.
De band ziet eruit alsof hij nooit gebruikt is maar is wel al 7 jaar in mijn bezit en is waarschijnlijk een aantal jaar ouder.
Als iemand er interesse in heeft mogen ze voor verzendkosten weg. Andere opties mogelijk.
Ze hoeven niet weg maar als ze lastig te vinden zijn kan het voor iemand de oplossing zijn.
Een pb of reactie hier graag.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)