Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
40-jaar ligfietsvereniging --> De Jubileumviering
#27
(01-Oct-2024, 07:05 PM)Willeke_IGKT schreef: De vriendin waarmee ik kom heeft het nagevraagd en als je ingeschreven had voor de gecancelde lezing moet je uitschrijven en opnieuw inschrijven.

We staan nu ingeschreven voor onze eerste keus.

Welke lezing is er eigenlijk gecanceld?
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#28
(01-Oct-2024, 01:56 PM)Marnix schreef: Gewoon je inschrijven voor het minitreffen, start op de avond voor de 27 oktober,
Kun je de 26ste gewoon op je fietsje naar Utrecht gaan 27 of evt 28 oktober weer retour naar huis

Nou het gaat niet, mocht je interesse hebben in meerdere lezingen die tegelijk lopen.
Maar ik heb wel interesse in om te gaan.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#29
(01-Oct-2024, 07:29 PM)Wim -de roetsende schreef: Welke lezing is er eigenlijk gecanceld?

Deze lezing is gecanceld.

Fietsen aanpassen aan mobiliteitsbeperkingen.Thijs Broekhuijsen: "Bijna iedereen die (weer) wil fietsen kán fietsen'' is het adagium van Orthopedisch Fietsenmaker Thijs Broekhuijsen van Abeona  Cycling.Voor bijna iedere situatie bestaan werkende oplossingen. Eigenlijk is iedereen beperkt in wat je met je lichaam kunt. Sommigen zijn alleen wat beperkter dan gemiddeld en dan zie je dat de reguliere fietsvakhandel hier niet mee uit de voeten kan. Soms moet je je dan echt in exotische fietstechniek en fundamentele voertuigdynamica verdiepen.Tijdens de lezing schetst Thijs zijn werkwijze, de uitdagingen die hij tegenkomt in de combinatie van berijder en voertuig en de oplossingen die in die gevallen kunnen worden ingezet. De lezing is interessant voor mensen die zich qua leeftijd of beperking (moeten) gaan voorbereiden op aangepast fietsen, maar ook voor degenen in hun netwerk, zoals familie, vrienden,
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#30
Ik vind het wel ontzettend leuk om in Utrecht 20 kilometer lang een statement te maken als ligfietsers. Wie weet hoeveel mensen dan ineens een optie gaan zien? De fiets is een geweldig alternatief voor de auto!
Litespeed Siena, Koga FPM, Challenge Focus
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#31
(01-Oct-2024, 07:54 PM)Bianca F schreef: Ik vind het wel ontzettend leuk om in Utrecht 20 kilometer lang een statement te maken als ligfietsers. Wie weet hoeveel mensen dan ineens een optie gaan zien? De fiets is een geweldig alternatief voor de auto!

Ik fiets ook mee. Met de CHR.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Fietsbennie , Willeke_IGKT
#32
We zijn er al eens vaker statements wezen maken met Oliebollen tochten. Ik heb er ook een jaar of 5 met een ligfiets rond gereden. Ik had een zeer betrouwbare reistijd, wat mijn collega met de auto uit dezelfde plaats niet kon zeggen. Dat varieerde van 30 minuten tot 120 minuten. Voor mij ongeveer 45 minuten incl lunchinkopen lang de route.

Het wordt vast een leuke dag.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#33
Ik ben ook aangemeld. Misschien fiets ik ook wel mee Ben er nog niet uit hoe het dan zal gaan ivm de thuissituatie.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#34
Hoi allemaal,
ik zie dat er nogal wat berichten zijn geschreven over het komende evenement dat Carla en ik organiseren.
Voor de huidige planning zijn er wat wijzigingen geweest:
- de fietstocht van Fietsersbond komt helaas te vervallen
- de inschrijving voor maaltijden en lezingen wordt na overleg met de horeca die we inhuren verlengd tot 20 oktober
- we voegen de lezingen over fietsreizen door Walter en de lezing van Velomobiel.nl nog een keer toe onderaan het inschrijfformulier in hetzelfde tijdsblok als waarop de toertocht plaatsvindt. Deelnemer moeten dan kiezen tussen een lezing of de toertocht maar dat is de enige manier om meer capaciteit toe te voegen zonder de lezingen zelf geweld aan te doen. Hiermee zijn we op dit moment bezig.

Wil je de inschrijving voor jezelf veranderen of toch een andere lezing gaan bezoeken, schrijf je dan uit voor lezing 2 en 4 en schrijf je voor de extra geprogrammeerde lezingen die op het einde van het formulier toegevoegd zijn op nummers 2a en 4a weer opnieuw in. Aangezien het gaat om tientallen aanmeldingen is het voor ons anders een onoverzichtelijke klus. Als je een andere lezing kiest kun je ook nog een andere lezing bezoeken!

Groeten en hopelijk tot dan! Jack
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#35
(09-Oct-2024, 05:11 PM)Jack-D schreef: Hoi allemaal,
ik zie dat er nogal wat berichten zijn geschreven over het komende evenement dat Carla en ik organiseren.
Voor de huidige planning zijn er wat wijzigingen geweest:
- de fietstocht van Fietsersbond komt helaas te vervallen
- de inschrijving voor maaltijden en lezingen wordt na overleg met de horeca die we inhuren verlengd tot 20 oktober
- we voegen de lezingen over fietsreizen door Walter en de lezing van Velomobiel.nl nog een keer toe onderaan het inschrijfformulier in hetzelfde tijdsblok als waarop de toertocht plaatsvindt. Deelnemer moeten dan kiezen tussen een lezing of de toertocht maar dat is de enige manier om meer capaciteit toe te voegen zonder de lezingen zelf geweld aan te doen. Hiermee zijn we op dit moment bezig.

Wil je de inschrijving voor jezelf veranderen of toch een andere lezing gaan bezoeken, schrijf je dan uit voor lezing 2 en 4 en schrijf je voor de extra geprogrammeerde lezingen die op het einde van het formulier toegevoegd zijn op nummers 2a en 4a weer opnieuw in. Aangezien het gaat om tientallen aanmeldingen is het voor ons anders een onoverzichtelijke klus. Als je een andere lezing kiest kun je ook nog een andere lezing bezoeken!

Groeten en hopelijk tot dan! Jack

Ik heb nog niet opgegeven voor het buffet, want de persoon met wie ik er naar toe wil. Wil voor het buffet weer naar huis. Ik weet niet hoe het allemaal loopt. Maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik toch mee aan het buffet wil aansluiten. Of anders een portie in een zelf meegebrachte bakje voor onderweg mee wil zover dat mogelijk is. Hebben jullie daar al een oplossing voor?
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#36
Misschien zijn er meer mensen die in plaats van de Fietsersbond fietstocht naar het fotomoment op het Domplein willen.
Mijn vriendin kwam met dat idee en het lijkt mij leuk.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door:
#37
(09-Oct-2024, 05:11 PM)Jack-D schreef: Hoi allemaal,
Groeten en hopelijk tot dan! Jack

Welkom op dit forum Jack. Leuk om je hier ook tegen te komen.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#38
(09-Oct-2024, 05:50 PM)Hardloper schreef:
(09-Oct-2024, 05:11 PM)Jack-D schreef: Hoi allemaal,
ik zie dat er nogal wat berichten zijn geschreven over het komende evenement dat Carla en ik organiseren.
knip

Ik heb nog niet opgegeven voor het buffet, want de persoon met wie ik er naar toe wil. Wil voor het buffet weer naar huis. Ik weet niet hoe het allemaal loopt. Maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik toch mee aan het buffet wil aansluiten. Of anders een portie in een zelf meegebrachte bakje voor onderweg mee wil zover dat mogelijk is. Hebben jullie daar al een oplossing voor?

Ter plekke hebben we geen mogelijkheden nog extra deelnemers toe te voegen of speciale dingen te doen met afspraken om bakjes of iets dergelijks te maken. In de buurt zijn vast wel mogelijkheden om te gaan eten hoop ik. De maaltijden worden besteld door Kampong en door hun klaargemaakt en door ons betaald, ze gaan dus niet ook nog lunchpakketten of iets dergelijks verzorgen. Het is een gigantische logisitieke operatie dus ik hoop dat daarvoor begrip kan worden opgebracht.
Antwoord }
#39
Lijkt me logisch. Als je iets bijzonders wilt, zijn er genoeg mogelijkheden in een stad als Utrecht.
Ik vind het super wat jullie organiseren, voor inmiddels al 155 deelnemers!

2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton
Antwoord }
#40
(10-Oct-2024, 07:59 AM)Raymond schreef: Lijkt me logisch. Als je iets bijzonders wilt, zijn er genoeg mogelijkheden in een stad als Utrecht.
Ik vind het super wat jullie organiseren, voor inmiddels al 155 deelnemers!

Dat is een mooi aantal.
Dit is wel inclusief mensen zoals ik die helaas niet langs kunnen komen maar wel de bandana hebben besteld. Hoeveel komen er?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#41
(10-Oct-2024, 12:00 PM)Boyd Maduro schreef: ....
Dit is wel inclusief mensen zoals ik die helaas niet langs kunnen komen maar wel de bandana hebben besteld. Hoeveel komen er?

Ow? Moet je je aanmelden voor het evenement voor die bandana? Dat had ik nog niet begrepen, want ik wil er ook wel één :-)
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#42
@Hardloper, bestel het buffet en neem zelf een of twee bakjes mee, niet officieel maar als je het beschijden houdt gaat niemand protesteren. We zijn allemaal fietsers en eraan gewend dat sommige mensen nog ver moeten.

Waarschijnlijk is het leuk genoeg om te blijven en te kletsen.

Tim, er is ook de optie 'ik wil een bandana maar kan niet komen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: TimSch , Hardloper
#43
Dank! Meteen 'aangemeld' en de bandana besteld.
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door:
#44
(10-Oct-2024, 12:00 PM)Boyd Maduro schreef:
(10-Oct-2024, 07:59 AM)Raymond schreef: Lijkt me logisch. Als je iets bijzonders wilt, zijn er genoeg mogelijkheden in een stad als Utrecht.
Ik vind het super wat jullie organiseren, voor inmiddels al 155 deelnemers!

Dat is een mooi aantal.
Dit is wel inclusief mensen zoals ik die helaas niet langs kunnen komen maar wel de bandana hebben besteld. Hoeveel komen er?
Oeh ik wil ook wel een bandana maar kan om dezelfde reden als de jouwe ook niet komen. Eens kijken hoe die te bestellen.

Edit: om verzendkosten te besparen, zou het mogelijk zijn om een kennis die er wel aanwezig is er eentje voor me mee te laten nemen ?
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#45
(10-Oct-2024, 12:25 PM)Willeke_IGKT schreef: Tim,  er is ook de optie 'ik wil een bandana maar kan niet komen.

Oh dat had ik me niet gerealiseerd, dan worden de bezoekersaantallen voor iedereen behalve de organisator gissen.

2020 Challenge Chamsin 26" met Rohloff
2014 AZOR Texel
2012 Brompton
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#46
Ik heb me zojuist aangemeld. Ook heb ik me ingeschreven voor de lezing over fietsreizen. Die was aanvankelijk vol, maar Walter geeft een extra lezing om 13.15/
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#47
Ik heb me aangemeld als 172ste deelnemer. En direct ook maar even lid geworden, dat werd zwaar gestimuleerd Wink
Litespeed Siena, Koga FPM, Challenge Focus
Antwoord }
#48
Geen idee hoeveelste aanmelding ik eigenlijk ben, maar ben wel blij dat het in het weekend van de klok achteruit zetten is.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#49
En aangemeld als #173.
Nou nog bedenken welke fiets er mee mag... (en hopelijk geaccepteerd wordt in de trein)
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Antwoord }
Bedankt door: Boyd Maduro , Willeke_IGKT
#50
Hebben we een soort Forum-badge o.i.d.? Of een speciale groet  Big Grin 

We moeten elkaar toch kunnen vinden/herkennen  Cool 

Aan de andere kant zijn veel van jullie waarschijnlijk de ligfietsers die ik nog niet ken  Wink
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#51
Ik denk erover om een vest aan te trekken waar mijn naam op staat.
Donkerblauw met een rond knooplogo in goud. En daaronder mijn naam.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
Bedankt door: Wim -de roetsende
#52
Raymond, ik heb je route naar het evenement op Ligfiets.net gevonden. Vanuit mijn startplaats zou het een iets andere route zijn, maar wel met mogelijkheid om bijvoorbeeld al bij de brug van Rhenen aan te haken. Ik vermoed dat jullie daar ergens zo rond 8,15 langskomen? Overigens een mooie route, vanaf ongeveer Rhenen is het voor mij een beetje bekend hoewel ik er al even niet meer geweest ben. Mooie fijn lopende Route. Daar bij Langbroek ook even goed rond kijken naar de Kasteeltjes.

Ik ben er nog steeds niet uit wat ik ga doen. Thuis is het druk, fietsen is leuk, maar er lijkt ook wel een griepje aan te komen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 15 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Gisteren een handbik...365cycle — 12:18 PM
Roetsbanden
Ik vind foto's plaat...Wim -de roetsende — 11:36 AM
Roetsbanden
Ik kreeg net een f...ZoefZoef — 10:31 AM
Roetsbanden
Dank allen! Ik ...Wim -de roetsende — 09:10 AM
Alpe-Adria 2024: van Salzburg naar Slov...
De Julische Alpen (V...De tovenaar — 08:39 AM
Roetsbanden
Dank allen! Ik he...TimSch — 08:08 AM
Roetsbanden
Nee, maar ik ga het ...Wim -de roetsende — 07:54 AM
Roetsbanden
Welke banden a...ZoefZoef — 05:04 AM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Oh joh, vind je het ...365cycle — 12:37 AM
Roetsbanden
Inmiddels heb ik m...ZoefZoef — 11:19 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Welles ;) De ...Hoekie — 11:03 PM
Roetsbanden
Michelin Wild Run'R ...365cycle — 09:10 PM
Zoef zoef zoef stap zoef zoef zoef zoef...
Ja, mijn pedalen (zo...365cycle — 09:09 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
 Heb nog geen rese...365cycle — 09:07 PM
Roetsbanden
Welke banden adv...Wim -de roetsende — 08:48 PM
Roetsbanden
Inmiddels heb ik mij...TimSch — 08:44 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Vandaag eerste woon ...Hoekie — 07:58 PM