Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Resultaat meetwerk fietsongelukken
(, 02:33 PM)365cycle schreef: Laten we het dan maar over op de openbare fietspaden poepende paarden hebben. Als ik ergens een schijthekel aan heb...

En dat je daar dan met je Fatbike doorheen knalt en onderuit gaat. Het is gelukt, we zijn weer ontopic.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR  -  M5 Minimal.Bike  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(, 02:41 PM)Wim -de roetsende schreef: En dat je daar dan met je Fatbike doorheen knalt en onderuit gaat. Het is gelukt, we zijn weer ontopic.
Jup. Lukte mij deze week bijna; het was half verregend en een groot deel was ook al weg, precies in de bocht en in de schemer. Ik hield net aan de goeie kant boven, maar het zag er vermoedelijk wel spectaculair uit.

Ik was trouwens met de vouwfiets... jammer dan Tongue
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:
(, 02:08 PM)Wim -de roetsende schreef: Wat ik trouwens echt wel heel vervelend vind, is als een paard in de tramrails heeft staan poepen en dat er daarna zo'n tram op volle snelheid doorheen knalt. En dat jij daar dan net fietst/loopt of een ijsje eet.
Ervaring? Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(, 02:06 PM)melle z schreef:
(, 01:59 PM)Wim -de roetsende schreef: Volgens mij ging het over het tegelijk rechtsaf slaan van automobilisten en fietsers. Dat wil Veloquest graag afgeschaft hebben.
Omdat ze dat in Groningen niet hebben, net als trams.

Nou, vooral omdat twee kruisende verkeersstromen waarvan ten minste een auto's heeft tegelijkertijd groen geven sowieso een debiel verkeersbeleid is.
Antwoord }
Bij links afslaan is het in Nederland zo dat als het verkeerslicht een groene pijl toont, je geen tegemoetkomend verkeer hoeft te verwachten.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Fietsbennie
(11 uren geleden)Lig-hen schreef: Bij links afslaan is het in Nederland zo dat als het verkeerslicht een groene pijl toont, je geen tegemoetkomend verkeer hoeft te verwachten.
Bijna altijd, inderdaad. Helaas zijn er uitzonderingen.
Echt.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door:
(, 01:54 PM)melle z schreef: Ik bedoelde trams in Amsterdam afschaffen omdat er af en toe een Groninger in Amsterdam komt die het fenomeen tram niet van dichtbij kent.

Gewoon Amsterdam afschaffen, dan komen er ook geen Groningers meer die ergens last van hebben. Big Grin thumb
Antwoord }
(7 uren geleden)365cycle schreef:
(11 uren geleden)Lig-hen schreef: Bij links afslaan is het in Nederland zo dat als het verkeerslicht een groene pijl toont, je geen tegemoetkomend verkeer hoeft te verwachten.
Bijna altijd, inderdaad. Helaas zijn er uitzonderingen.
Echt.

In Duitsland heel vaak. viel mij op. Dus hebben we in NL wat dit betreft geen reden tot klagen.
Antwoord }
Bedankt door:
Of juist wel, want juist als bijna altijd zo is, is het dus heel gevaarlijk als het een keer niet zo is omdat er dan nauwelijks meer rekening meehoudt….
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
OBT 2024 Rotterdam
Bij de laatste obt...365cycle — 01:46 AM
OBT 2024 Rotterdam
Bij de laatste obt r...Veloquest — 12:25 AM
Hoofdsteun, verschil tussen open en dic...
Buff's heb ik hier o...Jeroen S — 12:09 AM
Indexing probleem
Hallo Jacco, Ik ve...Jeroen S — 11:48 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
zal nog eens een n...365cycle — 11:44 PM
Het standaard nopp...Wim -de roetsende — 11:21 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
zal nog eens een nor...Peter de Rond — 10:50 PM
Indexing probleem
Ik vind filmpjes Roe...Fietsbennie — 10:40 PM
Of juist wel, want j...blokdoorn — 10:35 PM
Dit draadje gaat nergens meer over
Bij links afslaa...Roepers — 10:28 PM
Ik bedoelde trams ...datakneder — 10:20 PM
Bij links afslaan ...365cycle — 10:05 PM
Kilometer topic
945 km nu. Maar ...365cycle — 10:02 PM
In mijn oude fie...twilwel — 09:42 PM
Indexing probleem
Thanx Bob! Hiervoor...JaccovZ — 09:21 PM
Indexing probleem
Nog een tip: als fie...Bob Hagendijk — 08:38 PM
Kilometer topic
gemiddeld .... km/...Hardloper — 07:09 PM