Topics: 4
Bedankt: 2
1131 x bedankt in 614 berichten
Heten die laag-hangende rekjes geen "Lowriders"? maar of dat universele zijn of Nazca-specifiek weet ik niet, Tempelman heeft het Nazca assortiment overgenomen dus daar zou ik beginnen.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron
Topics: 23
Bedankt: 29
3138 x bedankt in 1737 berichten
7 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 uren geleden door ZoefZoef.)
Ja, zo heten ze. Ik zat het me letterlijk een paar minuten af te vragen maar kwam niet verder dan rider, wetende dat dat niet de juiste naam was. Idd, lowriders is de juiste benaming.
Weet niet hoeveel je eraan wilt uitgeven, maar op marktplaats staat een blauwe nazca fiero met een setje lowriders erop gemonteerd. Wellicht wil ie ze best los verkopen in ruil voor een mooi bod. De moeite waard om een berichtje aan te wagen. Als ik een fiets verkocht of kocht, wilde ik ook nog weleens voor mij nutteloze accesoires los verkopen om de prijs te drukken of ok m net wat goedkoper neer te zetten op marktplaats.
Topics: 34
Bedankt: 1
1535 x bedankt in 873 berichten
Dank, lowrider, dat is een bekende term nu ik het zo hoor. Daar kan ik wel wat mee in een zoektocht.
En dank ook voor die Nazca Fiero-tip. Ik heb deze persoon even bericht met de vraag of deze ook los over te nemen zijn.
Topics: 39
Bedankt: 5
1427 x bedankt in 633 berichten
Uit de Marktplaats advertentie, wat gekopieerd lijkt uit een Nazca reclamefolder:
"Voor het meenemen van veel bagage kunnen extra low-rider beugels gemonteerd worden."