Topics: 112
Bedankt: 7795
2854 x bedankt in 1347 berichten
Wellicht handig voor iemand die meer info over zijn voeten wil ?!
Bij Omoda kan je een gratis 3D scan van je voeten doen.
(en met je mobiel een foto maken en fake adres gebruiken, als je niet op hun maillist wil komen)
Topics: 29
Bedankt: 0
1880 x bedankt in 1003 berichten
Een 3D scan op basis van een 2D foto?
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane
Topics: 2
Bedankt: 857
582 x bedankt in 283 berichten
Insert Jean-Luc Picard (of CSI):
Enhance!
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Topics: 22
Bedankt: 21
984 x bedankt in 324 berichten
Ik heb een paar jaar geleden een keer mijn voeten laten scannen bij Bever toen ik een stel lichtgewicht wandelschoenen zocht, bedoeld om tevens mee te hardlopen en fietsen. Op basis van het advies dat uit de meting rolde heb ik de schoenen toen gekocht in maat 42,5 i.p.v. de maat 43 waar ik altijd op uitkom. Daar heb ik spijt van, ze zitten net iets te krap, ik voel net iets te veel de voorkant met mijn tenen. Er valt mee te leven, maar ik denk dat ik met maat 43 tevredener was geweest.
Al dat meten-is-weten-gedoe is volgens mij vaak nergens goed voor.
Topics: 89
Bedankt: 145
2245 x bedankt in 803 berichten
(2 uren geleden)Martin van Mourik schreef: Ik heb een paar jaar geleden een keer mijn voeten laten scannen bij Bever toen ik een stel lichtgewicht wandelschoenen zocht, bedoeld om tevens mee te hardlopen en fietsen. Op basis van het advies dat uit de meting rolde heb ik de schoenen toen gekocht in maat 42,5 i.p.v. de maat 43 waar ik altijd op uitkom. Daar heb ik spijt van, ze zitten net iets te krap, ik voel net iets te veel de voorkant met mijn tenen. Er valt mee te leven, maar ik denk dat ik met maat 43 tevredener was geweest.
Al dat meten-is-weten-gedoe is volgens mij vaak nergens goed voor.
De techniek staat natuurlijk nog in de kinderschoenen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan