Topics: 173
Bedankt: 2950
9517 x bedankt in 4613 berichten
, 12:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 uren geleden door Wim -de roetsende.)
Soms wil ik in een tekst iets veranderen of ik wil een regel op een andere plek zetten.
Als ik dan een stukje kopieer, dan wordt die tekst een stukje kleiner. Zoals dit dus.
De rest van de tekst is daarna in het formaat van het gekopieerde deel.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen/voorkomen?
Als ik hierboven het formaat verander, dan wordt het direct een stuk groter/kleiner.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 116
Bedankt: 3944
4347 x bedankt in 2896 berichten
Ctrl + Shift + V. De Shift in dit verhaal maakt er plain tekst van.
Als goed is werkt dit ook in MS Office. En anders moet je plakken terwijl je dat je dat pagina'tje actief hebt. Laatste optie in de editor hierboven
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 69
Bedankt: 38180
3820 x bedankt in 1652 berichten
Uitgebreid aanpassen selecteren.
Aanpassing doen.
Alle tekst selecteren.
Tekst grootte aanklikken en een gemiddeld nummer aanklikken, ik denk dat ik hier 4 heb gedaan.
Je kunt ook alleen de foute maat selecteren en dat aanpassen maar het is lastiger om het dan hetzelfde te krijgen.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 173
Bedankt: 2950
9517 x bedankt in 4613 berichten
8 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(8 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Tekst grootte aanklikken en een gemiddeld nummer aanklikken, ik denk dat ik hier 4 heb gedaan.
Je kunt ook alleen de foute maat selecteren en dat aanpassen maar het is lastiger om het dan hetzelfde te krijgen.
Die eerste optie begrijp ik uiteraard.
Ik vind het dus vreemd dat als ik een tekst kopieer (van mijzelf, dat ik dus net heb getypt) en ik ga die ergens anders plakken in de tekst (bijvoorbeeld hier:
van mijzelf, dat ik dus net heb getypt), dan is de tekst daarna kleiner.
Het gaat mij eigenlijk helemaal niet om de oplossing. Ik vind het gewoon vreemd.
De originele tekst wordt dus getypt in een letterformaat dat ik niet kan kiezen als ik het ga bewerken? Hoe dan?
Na het kopiëren en plakken wordt het dus lettergrootte 3.
Lekker belangrijk dit trouwens, in het kader van Gaza en Oekraïne, maar het viel mij op.
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 116
Bedankt: 3944
4347 x bedankt in 2896 berichten
Ik denk dat dit te maken heeft met hoe de website is opgebouwd. Dat hij aan de tekst een opmaak heeft gekoppeld en deze probeert mee te kopiëren.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.