Topics: 41
Bedankt: 892
2081 x bedankt in 699 berichten
(5 uren geleden)Lig-hen schreef: Als ik mijn verwarming een graadje hoger draai moet ik toch geregeld denken aan de mensen in Groningen e.o. die de lasten van de gaswinning moeten verdragen.
Dat mag gezien worden, ook in de obt-route. 
Mooie opmerking en precies de reden dat we eind december ook op een kilometer afstand komen van het episch centrum van de beving van afgelopen nacht. Ook in het routeboek zal ik wat opnemen over het bevingsdossier.
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt
Topics: 175
Bedankt: 3071
9835 x bedankt in 4738 berichten
3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Wim -de roetsende.)
(5 uren geleden)Lig-hen schreef: Als ik mijn verwarming een graadje hoger draai moet ik toch geregeld denken aan de mensen in Groningen e.o. die de lasten van de gaswinning moeten verdragen.
Dit is één van de redenen waarom ons huis nu gasloos is.
Ik weet dat ik makkelijk praten heb met een A++ huis van 2013
Toch hebben we hiervoor flink moeten investeren; dus gingen/gaan andere dingen niet door.
Het geld komt hier namelijk niet met bakken binnen, aangezien de één in de Zorg werkt en de ander in het Onderwijs.
Het was dus een hele bewuste keuze waar we wel even flink over na hebben moeten denken.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 2
Bedankt: 1184
791 x bedankt in 372 berichten
(5 uren geleden)TimSch schreef: Mooie opmerking en precies de reden dat we eind december ook op een kilometer afstand komen van het episch centrum van de beving van afgelopen nacht. Ook in het routeboek zal ik wat opnemen over het bevingsdossier.
[docentmodus]
Ook een
epische aardbeving heeft een
epicentrum...
[/docentmodus]
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'