3 uren geleden
(9 uren geleden)365cycle schreef: Bij de eerstvolgende afslag dus maar even van de snelweg af, uitgestapt, en... de kap stond open
Oeps haha, netjes dat die dat aankan
(28-Nov-2025, 12:11 PM)Dharm2004 schreef: Gefeliciteerd, wat ik cool vind is dat je geen remparachute nodig heb, gewoon de kap open doen en dan slinkt je snelheid al ;-)
Dat kan met de schuimkop ook kwam ik in Engeland met het WK achter.
Aan het eind van de 3uurs race kwam ik met dik 50 over de finish en wilde eigenlijk nog een flink stuk uitrollen. Ik had het echter ook vrij warm dus deed ik de schuimkop ietsjes omhoog voor wat extra stroming. Tenminste dat was het idee. De middelste twee klittenbandjes waren al los en toen ik de voorste los deed werd die door de wind uit mijn hand getrokken. De achterste twee klittenbandjes zaten nog wel vast dus klapte alleen de voorkant omhoog. Mijn nu verticale schuimkap was een erg effectieve airbrake. Erg blij dat het hoofdgat in de schuimkop zo mee klapte dat ik de schuim niet in mijn gezicht kreeg en dat ik er precies doorheen kon blijven kijken..


