Topics: 178
Bedankt: 3213
10178 x bedankt in 4880 berichten
(3 uren geleden)LigfietsWilsum schreef: Het gebeurt me deze weken regelmatig dat collega's verbaasd reageren dat ik die dag met de fiets ben.
Daar ben ik best wel verbaasd over, je kan toch altijd fietsen?
Mijn vrouw was dan weer verbaasd dat ik er verbaasd over was.
Volgen jullie het nog?

Zeker. Heel herkenbaar.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 27
Bedankt: 39
4082 x bedankt in 2252 berichten
Ben een beetje verbaasd dat je zo verbaasd bent dat je collega verbaasd is terwijl die collega slechts een collega is en niet je baas.
Topics: 2
Bedankt: 1309
859 x bedankt in 402 berichten
3 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 uren geleden door Tijanus.)
(3 uren geleden)LigfietsWilsum schreef: Het gebeurt me deze weken regelmatig dat collega's verbaasd reageren dat ik die dag met de fiets ben.
Daar ben ik best wel verbaasd over, je kan toch altijd fietsen?

Afgelopen donderdag - flink pak sneeuw, niet geveegd, wel tot smurrie gedooid op het fietspad alhier - was het wel bij benadering onfietsbaar. Lopen was hier er daar echt sneller. En dat was op een trike met achterop een Marathon Winter band met spikes.
Op de bukfiets ben ik ooit (In 2005 denk ik, een woeste sneeuwbui begin maart?) door een dermate dikke laag sneeuw gefietst dat mijn trappers door de sneeuw gingen. Dat ging ook alleen maar omdat een trekker me voor was geweest, en ik dus door het trekkerspoor kon fietsen. Oncomfortabel wasbord, maar werkbaar. Mijn collega's waren toen overigens niet verbaasd, en ook nog niet ongerust toen ik pas een halfuurtje later op het werk verscheen. Ze kenden me een beetje...
Airborne Valkyrie - Airborne Carpe Diem - Airborne Manhattan Project - Van Nicholas Euros - Litespeed Ultimate - Koga Miyata FPC - Optima Baron - Optima Orca - Hase Pino - HP Gekko 20 FX - M5 Lowracer - Quest 259 'Quifje'
Topics: 74
Bedankt: 41074
4167 x bedankt in 1787 berichten
Ik herken het, de fiets is al 35 jaar het vervoermiddel naar het werk, de bus verbinding was altijd al langzamer en is verslechterd, vaak is lopen sneller dan de bus.
Op mijn werk zijn ze het wel gewend maar mijn vrienden (vooral die in Engeland en Ierland) "fiets je ook als het regent?" Om over winter en sneeuw maar te zwijgen.
Voor ons fietsers is dat gewoon, je fietst tenzij het echt niet kan.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,