Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tijd voor een rubriek "motoren"op dit forum.
Als je waardevolle informatie uit een topic wilt halen helpt het veel als er in dat topic meerdere gebruikers met ervaringen en of kennis actief zijn die daaraan gerelateerd is. Op dit forum zitten kennelijk erg weinig mensen die een motor gebruiken. In het inhoudelijke topic over motoren heeft nog niemand gereageerd Voor ons als moderatoren is er dus niet direct aanleiding om daarvoor van alles te gaan veranderen en allerlei onderdelen te gaan inrichten.

Er zijn andere plekken waar wel veel mensen met een E motor informatie, kennis en ervaringen uitwisselen waar je waarschijnlijk betere informatie kunt vinden.

Er is een deur opengezet met dit draadje https://ligfietsers.nl/thread-3264.html, maar tot nu toe gaat er niemand naar binnen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
Ik ben geëlektrificeerd gaan rijden nadat mijn vrouw uit gezondheidsoverweging elektrisch is gaan rijden. Dat heeft ze kunnen doen tot twee weken voor haar overlijden. Haar laatste jaar had ze achter de geraniums kunnen slijten, maar gelukkig was dat niet nodig. Ik ben er dus van overtuigd dat dit een prima oplossing is. Zeker in haar geval. Zij had een middenmotor met ook een druksensor. Dus vanuit stilstand werkt de motor al. Ik heb bij Gerrit Tempelman een achterwielmotor laten plaatsen. Die heeft alleen een rotatiesensor. Het fietst gewoon anders dan met de middenmotor.

Overigens was ik ook een fervent ongemotoriseerd fietser.
Groet,

Tom
Antwoord }
Bedankt door: Tijanus , NielsKo , Willeke_IGKT , Lig-hen
Mijn vrouw rijdt ook al 20 jaar op een E-ligfiets, daarvoor reed ze op een gewone ligfiets.

Na het krijgen van 3 kinderen was het fietsen op een fietszadel te pijnlijk geworden.

Ze reed eerst op een Fuenda zonder E, daarna hebben we deze E gemaakt, toen een E-Mango+ en nu op een E-ICE Sprint X.

Op een bepaald moment kreeg ze steeds meer last van reumatische klachten en is ze op ligfietsen met een E gaan rijden.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen
Zie je hoe mooi het kan zijn.Zo kan je gewoon samen blijven rijden.
Groet,

Tom
Antwoord }
Tom en/of Wim, kunnen jullie de ervaringen met gemotoriseerd rijden plaatsen in dat draadje dat Jeroen al noemde?

Goed, slecht of neutraal, techniek of commentaren van de dames, alles is welkom.

Edit, bedankt.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct -  Whike  -  Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, 
Antwoord }
Bedankt door:

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Tips voor een beginner? qua aankoop etc.
Naar aanvang van de ...rolrek — 06:57 PM
Spammers
Beste moderators, ...ErikSnel — 05:33 PM
Medeliggers onderweg
Vrijdagavond op weg ...Arno boogaart — 05:20 PM
Motoren om (lig)fietsen te ondersteunen.
Van het draadje: htt...Wim -de roetsende — 04:52 PM
Motoren om (lig)fietsen te ondersteunen.
Mijn ervaring met de...Tom Fekkes — 04:42 PM
Tijd voor een rubriek "motoren"op dit f...
Tom en/of Wim, kunne...Willeke_IGKT — 04:24 PM
Zie je hoe mooi het ...Tom Fekkes — 04:09 PM
Mijn vrouw rijdt ook...Wim -de roetsende — 04:06 PM
Ik ben geëlektrifice...Tom Fekkes — 03:20 PM
Als je waardevolle i...Jeroen S — 03:10 PM
Wanneer het op d...Wim -de roetsende — 01:59 PM
Eerlijk is eerlijk...PlantageBohémien — 01:47 PM
Spammers
Er zijn zoveel spa...Wim -de roetsende — 01:24 PM
Spammers
Er zijn zoveel spamm...Willeke_IGKT — 11:13 AM
wat ze zeggen
Een typisch E bike s...Jeroen S — 11:12 AM
Spammers
jeetje mina, als w...Wim -de roetsende — 11:02 AM
wat ze zeggen
Ik sta op het fietse...Willeke_IGKT — 08:42 AM