Topics: 126
Bedankt: 4499
5143 x bedankt in 3364 berichten
6 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 uren geleden door Hardloper.)
Ik zag dat ik via het ziekenfonds dit met 25% korting kan kopen. Iemand ervaring ermee? Met dit doel bewuste merk. En welke heb je dan voor in je VM?
Pluggerz Custom-Fit Road Premium - oordoppen voor motorrijders Pluggerz
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Topics: 0
Bedankt: 0
3 x bedankt in 1 berichten
Even op de site kijken bij materiaalkeuze en dempingsfilter. Daar vind je (bijna) al je antwoorden.
Uit eigen ervaring zijn siliconendoppen het fijnst.
kies ook zonder greep, dan kun je ze ook tijdens het slapen best lang dragen (bij mij gaan ze na een aantal uren irriteren als ik slaap.
Met een koordje klinkt/is handig bij het uitnemen en je bent ze niet zo snel kwijt, maar je moet het koord strak om je nek binden, want als het beweegt hoor je dat in je doppen (en is vreselijk irritant).
Neem ook een fel kleurtje, dan vind je ze weer terug als je ze laat vallen (bijv in het gras).
In Duitsland ligt nog ergens een transparante dop van mij??
Topics: 78
Bedankt: 43533
4505 x bedankt in 1923 berichten
Ik heb harde doppen van mijn werk en ze zitten aan een touwtje. Je hoort de wind opdat touwtje, niet voor kiezen is mijn advies.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,
Topics: 181
Bedankt: 3392
10641 x bedankt in 5059 berichten
(4 uren geleden)bartel schreef: Even op de site kijken bij materiaalkeuze en dempingsfilter. Daar vind je (bijna) al je antwoorden.
Bartel, welkom op dit forum. Leuk om je hier ook tegen te komen.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Topics: 78
Bedankt: 43533
4505 x bedankt in 1923 berichten
Welkom Bartel.
Ik heb met was oordoppen geleerd om de achterkant van mijn oorschelp te wrijven en ook mijn harde en mijn zwem oordoppen komen daarmee los.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,