, 12:00 PM
Het kriebelt wat om toch te gaan kijken bij de wedstrijden a.s. zaterdag. Nu heb ik vanaf s'Heerenberg wel een redelijk vlotte route tot Brüggen net onder Venlo, Reuver kan daar makkelijk aan geknupt worden, ben ik ook al eerder heen gefietst. Aan de andere kant van de Maas tot ongeveer Toverland heb ik ook nog wel een optie. Google stuur me ongeveer via Monchengladbach. Roermond zou ik ook liever mijden.
Ik heb erg slechte herinneringen aan een veel te smal fietspad langs de n271. Langs de n276 lijkt wel een goed fietspad te lopen, maar dat is op de googlemaps foto's en daar heb ik me dus al eerder op verkeken.
Kortom ik zoek nog wat tips van mensen die daar wel een beetje bekend zijn, Tot nu toe denk ik tot aan Swalmen via Duitsland, Eudem, Kevelaer, Lüllingen, Walbeck, de Maasstrasse om Straelen heen en dan achter Roermond de n276 volgen.
Ik heb erg slechte herinneringen aan een veel te smal fietspad langs de n271. Langs de n276 lijkt wel een goed fietspad te lopen, maar dat is op de googlemaps foto's en daar heb ik me dus al eerder op verkeken.
Kortom ik zoek nog wat tips van mensen die daar wel een beetje bekend zijn, Tot nu toe denk ik tot aan Swalmen via Duitsland, Eudem, Kevelaer, Lüllingen, Walbeck, de Maasstrasse om Straelen heen en dan achter Roermond de n276 volgen.

) maar leuk dat je komt kijken!