Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers omgeving Friesland gezocht voor leuke betaalde casting
(5 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Bedankt Sanne, het vragen om informatie was niet om moeilijk te doen maar om jou te helpen om de juiste persoon te vinden.

Mijn velomobiel is blauw met wit en valt dus af.

Dat hoeft met de huidige stand van zaken helemaal geen probleem te zijn.  Computers kunnen een hoop. Jouw Bulk kan zo een ander kleurtje krijgen Wink
Antwoord }
Bedankt door:
(, 10:14 AM)Bianca F schreef: Lijkt me echt iets voor NielsKo -maar die moet vast naar school op donderdag- of Lionel. Maar ja, die lezen hier niet zo vaak. Tijanus kan natuurlijk ook met zijn roodwitte velo.

@sannadj

dat is dus dit opvallende geval: 

[Afbeelding: velomobielkuifje.jpg]

Of Tijanus fan genoeg van de postcodeloterij is en houdt op beeld weet ik dan weer niet Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
(, 10:14 AM)Bianca F schreef: Lijkt me echt iets voor NielsKo -maar die moet vast naar school op donderdag- of Lionel. Maar ja, die lezen hier niet zo vaak.

Aiiii. Ik heb wel echt de gewoonte om in de vrije tijd die ik heb even het forum te lezen, helaas is dat nu een beetje een zeldzaamheid op het moment.  Doh Tongue Ik heb een berichtje gestuurd met wat foto's en een filmpje, gefilmd door mijn moederlief zelfe, ik voel me weer een echte ligfietser.....   Big Grin
MilanSl, Baron, FlevoRacer, Quest, Flevobike, Flevobike Air, Alligt Modern, Alligt Klein. Kronan, DiBlasi
Antwoord }
(5 uren geleden)Willeke_IGKT schreef: Bedankt Sanne, het vragen om informatie was niet om moeilijk te doen maar om jou te helpen om de juiste persoon te vinden.

Dank voor je reactie Willeke! Je hoeft zelf niet in het bezit te zijn van een rode velo-mobiel hoor. Deze kunnen ze ook voor je regelen en zal dan op maat gezet kunnen worden.
Antwoord }
(1 uur geleden)sannadj schreef:

Dank voor je reactie Willeke! Je hoeft zelf niet in het bezit te zijn van een rode velo-mobiel hoor. Deze kunnen ze ook voor je regelen en zal dan op maat gezet kunnen worden.

Veaag me af waar ze die rode velomobiel dan denken te gaan regelen?  Is niet zo dat je die zomaar even kan huren.
Antwoord }
(1 uur geleden)NielsKo schreef: Ik heb een berichtje gestuurd met wat foto's en een filmpje, gefilmd door mijn moederlief zelfe, ik voel me weer een echte ligfietser.....   Big Grin

Ik zou het erg fijn vinden als jij het gaat doen. 

Ik gun je het geld en ik vind het een fijne gedachte dat er straks een jongeman in een vm op televisie te zien is.

Beter dan zo'n oude gast als ik.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Echt supergaaf als jij het doet NielsKo! Mooie rode ligfiets, en geen grijze duif in een velo maar gewoon een jonge kerel Big Grin
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
(1 uur geleden)sannadj schreef: Dank voor je reactie Willeke! Je hoeft zelf niet in het bezit te zijn van een rode velo-mobiel hoor. Deze kunnen ze ook voor je regelen en zal dan op maat gezet kunnen worden.

Mijn blauw/witte Quest kan wel een nieuw laagje verf gebruiken. Kunnen ze ook regelen dat die rood gespoten kan worden?  Big Grin Dan kan ik ook wel een rondje fietsen
Antwoord }
Bedankt door: NielsKo , Willeke_IGKT

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Willeke_IGKT, 4 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Banden, banden, banden en nog eens band...
Op de M5 lowracer he...Jeroen S — 10:03 PM
Ligfietsers omgeving Friesland gezocht ...
Dank voor je reac...Kapitein Bosui — 10:02 PM
Nieuw Flevobike restauratieproject gest...
Rechter muisklik...renehin — 09:49 PM
Echt supergaaf als j...365cycle — 09:47 PM
op zoek naar een Challenge hoofdsteun
De mijne op de M5 Lo...Jeroen S — 09:40 PM
Ik heb een bericht...Wim -de roetsende — 09:36 PM
Bedankt Sanne, h...ZoefZoef — 09:34 PM
Wat ik zo ken van de...Jeroen S — 09:34 PM
Bedankt Sanne, het...sannadj — 09:29 PM
Mistral ingekort, problemen
Mijn hoofdsteun op d...Jeroen S — 09:24 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Omdat ik met de hulp...NielsKo — 09:09 PM
Lijkt me echt iets...NielsKo — 09:01 PM
...zucht.. De ged...martinus — 08:32 PM
Lijkt me echt iets ...ZoefZoef — 08:21 PM
mwa ligvogel — 08:11 PM
Bedankt Sanne, het...ZoefZoef — 07:15 PM
Rechter muisklik &...Gideonaut — 06:03 PM