Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ze moeten het pand verlaten ter financiering, niet uit verwacht ruimtegebrek?
Antwoord }
Bedankt door:
(14-Sep-2020, 09:51 PM)Atrike schreef:
(14-Sep-2020, 08:54 PM)Wim -de roetsende schreef:
(14-Sep-2020, 08:41 PM)Atrike schreef: ik een deal heb gemaakt voor de aanschaf van een heel mooie Flevotrike. Dit wordt mijn nieuwe boodschappenkarretje. Nu moet ik hem alleen nog hier thuis zien te krijgen. 

Mooi ding.

Waar staat die?

In Amstelveen. Hij past vast niet in een klein autootje, dus ik ben nog zoekende naar het juiste vervoersmiddel. Naar huis rijden is geen optie, want ik denk dat ik echt eerst op die fiets moet leren fietsen.

Gewoon met de trein zou ik zeggen. En leren fietsen moet je ergens doen. Als je vanuit Amstelveen lijn 51 kunt verslaan naar station Zuid ben je geslaagd. Big Grin 
Alhoewel daar nu de Beneluxbaan overhoop schijnt te liggen... ben er al een tijdje niet geweest. Fietspad langs de Beneluxbaan was wel dé reden dat ik op mijn vouwfiets ook een Cyo Premium heb gezet. Een of ander triest figuur had daar 's ochtends vroeg een keer een hele tegel (fietspad van tegels sowieso 0 sterren) er uit gehaald en precies bovenop naastliggende tegel gelegd. Dan heb je dus direct 60cm breed waar je absoluut niet wilt zijn met een Brompton.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(15-Sep-2020, 10:31 PM)voodoo schreef: Joh! Ook dat zijn leuke speeltjes.  Tongue

--> eigenlijk zocht ik zo'n tranenlachende smiley. Ik moest namelijk erg lachen toen ik zag wat je allemaal gaat verkopen om ruimte maken voor je nieuwe Strada.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(15-Sep-2020, 11:00 PM)Roepers schreef: Ze moeten het pand verlaten ter financiering, niet uit verwacht ruimtegebrek?

Beiden niet per se, maar ik verwacht met name de Zephyr lage racer en de zeilboot bijna niet meer te gebruiken.
En natuurlijk om swmbo tevreden te houden.....
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
Citaat:Gewoon met de trein zou ik zeggen. En leren fietsen moet je ergens doen. Als je vanuit Amstelveen lijn 51 kunt verslaan naar station Zuid ben je geslaagd. Big Grin 
Alhoewel daar nu de Beneluxbaan overhoop schijnt te liggen... ben er al een tijdje niet geweest. Fietspad langs de Beneluxbaan was wel dé reden dat ik op mijn vouwfiets ook een Cyo Premium heb gezet. Een of ander triest figuur had daar 's ochtends vroeg een keer een hele tegel (fietspad van tegels sowieso 0 sterren) er uit gehaald en precies bovenop naastliggende tegel gelegd. Dan heb je dus direct 60cm breed waar je absoluut niet wilt zijn met een Brompton.

Een vriend met een bestelbus kan hem zaterdagochtend ophalen. Dan staat ie in Utrecht en dan komt ie later een keer hier heen. Maar dan is ie in ieder geval opgehaald bij de verkoper. Ik kan momenteel de deur niet uit, want ik zit in quarantaine met een zoon die verkouden is en koorts heeft. Doh  Vrijdag kan hij pas worden getest.

(15-Sep-2020, 09:15 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik ben blij, omdat mijn Coronatest negatief was en ik morgen weer gewoon naar school kan.

Gefeliciteerd, Wim. Dat is goed nieuws.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Sep-2020, 08:09 AM)voodoo schreef:
(15-Sep-2020, 11:00 PM)Roepers schreef: Ze moeten het pand verlaten ter financiering, niet uit verwacht ruimtegebrek?

Beiden niet per se, maar ik verwacht met name de Zephyr lage racer en de zeilboot bijna niet meer te gebruiken.
En natuurlijk om swmbo tevreden te houden.....

Hoe verhoudt de Zephyr zich tot een Optima Baron? (Ik moet ook ruimte maken, daar niet van, maar ik ben wel benieuwd Smile)
Antwoord }
Bedankt door:
Geen idee, nooit op een Baron gereden. Vind ik wel een hele mooie ligger trouwens.
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Sep-2020, 06:43 PM)voodoo schreef: Geen idee, nooit op een Baron gereden. Vind ik wel een hele mooie ligger trouwens.

Ik wel. De Baron was mijn eerste Ligger.

Baron is veel lichter en ook echt sneller.

Baron is van aluminium en de Zephyr van rvs.

Op de Baron heb je meer een liggende houding. 
Of in ieder geval kan dat als je dat wilt.
Op de Zephyr is de zithouding meer rechtop.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
OK, in dat geval houd ik het bij mijn Baron (Oud model, met rechthoekige achterwielophanging).
Antwoord }
Bedankt door:
(16-Sep-2020, 07:32 PM)Frutsel schreef: OK, in dat geval houd ik het bij mijn Baron (Oud model, met rechthoekige achterwielophanging).

Oh, dat vind ik eigenlijk de mooiste Baron. Ik had een nieuwer type.

Het kan zijn dat die van jou van staal is. Kun je gemakkelijk zien aan de lasnaden.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(16-Sep-2020, 07:42 PM)Wim -de roetsende schreef: Het kan zijn dat die van jou van staal is. Kun je gemakkelijk zien aan de lasnaden.

Hoe dan?
Antwoord }
Bedankt door:
Magneetje gebruiken, is het aluminium dan blijft het magneetje niet kleven, is het staal dan wel
Antwoord }
Bedankt door: sjefke
(16-Sep-2020, 08:13 PM)Lopopodium schreef:
(16-Sep-2020, 07:42 PM)Wim -de roetsende schreef: Het kan zijn dat die van jou van staal is. Kun je gemakkelijk zien aan de lasnaden.

Hoe dan?

Bij een frame van aluminium zie je altijd van die dikke lasnaden. Bij staal zijn die lasnaden veel dunner/smaller.

Nog een manier om het te zien:
Een frame van aluminium is volgens mij zelfs altijd gemaakt van buizen met een grotere diameter.
Stalen frames hebben dunnere buizen.

Of je pakt een magneetje  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(16-Sep-2020, 08:09 AM)voodoo schreef: ik verwacht met name de Zephyr lage racer en de zeilboot bijna niet meer te gebruiken.
Tip: Als je gaat zeilen met de Strada, vergeet niet de voetengaten dicht te maken.
Antwoord }
Bedankt door:
mijn Flevotrike onderweg is...

[Afbeelding: onderweg.jpg]

Ik zit in quarantaine thuis omdat mijn zoon klachten heeft en getest is, een goede vriend haalt de fiets op met zijn bus.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
En dan heerlijk gaan oefenen op een heeeeeeel groot plein/parkeerplaats.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(19-Sep-2020, 11:29 AM)Wim -de roetsende schreef: En dan heerlijk gaan oefenen op een heeeeeeel groot plein/parkeerplaats.

Hmmm. Ja. Gelukkig ligt er een grote parkeerplaats vlakbij.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
(19-Sep-2020, 11:34 AM)Atrike schreef:
(19-Sep-2020, 11:29 AM)Wim -de roetsende schreef: En dan heerlijk gaan oefenen op een heeeeeeel groot plein/parkeerplaats.

Hmmm. Ja. Gelukkig ligt er een grote parkeerplaats vlakbij.


En je bent natuurlijk extra blij, omdat je nu echt Atrike mag blijven heten  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(19-Sep-2020, 11:47 AM)Wim -de roetsende schreef: En je bent natuurlijk extra blij, omdat je nu echt Atrike mag blijven heten  Cool

Haha. Ja. Je kunt op dit forum een eenmaal gekozen naam niet meer veranderen, dus ik moest wel weer aan de trike.
Schoenmaker Tour - ICE Sprint - Challenge Furai - Flevotrike - carbon Strada 073
Antwoord }
Bedankt door:
Ik morgen bij Bram Moens een nieuwe M-racer ga bespreken en bestellen  Smile
Antwoord }
Bedankt door:
(23-Sep-2020, 09:45 PM)gideon schreef: Ik morgen bij Bram Moens een nieuwe M-racer ga bespreken en bestellen  Smile

Wow, één van de allermooiste ligfietsen. Heel veel plezier  Smile
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
Nice, een M-racer. Die zijn zeker mooi!
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
Mooi man, ga je veel lol van hebben!
Antwoord }
Bedankt door:
Dat denk ik ook
Antwoord }
Bedankt door:
Prachtige fiets. M5 is al heel lang een vaste waarde in de ligfietswereld
Antwoord }
Bedankt door:
Gideon,

Succes vandaag met je nieuwe bestelling. De M5 ligfietsen zijn stuk voor stuk doordacht en van hoge kwaliteit. Tijdloos. We lezen wel welke uitvoerig het is geworden.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 21 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles, de enige les...Willeke_IGKT — 10:20 PM