Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
(07-Nov-2020, 08:44 PM)Lopopodium schreef: Kanye West voor 2024!

Doh   Doh   Cry   Sick   Dodgy
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
(07-Nov-2020, 08:44 PM)Lopopodium schreef: Kanye West voor 2024!

go west !!
groet sjef
Antwoord }
Bedankt door:
(07-Nov-2020, 08:44 PM)Lopopodium schreef: Kanye West voor 2024!

Sick

Feel the Bern.
Antwoord }
Bedankt door:
Ik zeg: Britney Spears for president! ;-)
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
Da's een Britse...
Antwoord }
Bedankt door:
Nope, Amerikaanse. Uit Mississippi.
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
Verrek, je hebt gelijk.
Antwoord }
Bedankt door:
Het begint wel met "Brit". Ik reken het goed.  Tongue
Antwoord }
Bedankt door:
(07-Nov-2020, 07:47 PM)Wim -de roetsende schreef: En ik ben nog blijer omdat Biden heeft gewonnen  Smile Smile

Kan ie tegen Trump zeggen "you're fired!".
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Is dat geen fakenews ?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Ben blij dat die Amerikaanse onzin weer achter de rug is. Wat een overdreven en opgeblazen aandacht voor een buitenlandse verkiezing. Bovendien is de NOS sterk "blauw" gekleurd. Jammer. Geldt ook voor Covid 19. Te veel aandacht verzwakt het draagvlak. Kijk steeds minder TV en pak vaker de fiets. Smile
Antwoord }
Bedankt door:
(08-Nov-2020, 08:59 AM)PietV* schreef: . Kijk steeds minder TV en pak vaker de fiets. Smile

Ik ook, en dat is zowel geestelijk als lichamelijk beter.
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
(08-Nov-2020, 08:59 AM)PietV* schreef: Ben blij dat die Amerikaanse onzin weer achter de rug is. Wat een overdreven en opgeblazen aandacht voor een buitenlandse verkiezing. Bovendien is de NOS sterk "blauw" gekleurd. Jammer. Geldt ook voor Covid 19. Te veel aandacht verzwakt het draagvlak. Kijk steeds minder TV en pak vaker de fiets. Smile
ik zou hier eigenlijk op willen reageren, maar ik ga het toch niet doen. Politiek maakt forums niet leuker, en dit was nog wel zo'n blij topic  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
Eens! Al eens eerder geschreven: “We gaan weer fietsen”. Fora genoeg voor de andere (zeker ook belangrijke) zaken!
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Helemaal mee eens ....
http://www.fastfwd.nl/index.php?id=12

omdat ik vanochtend, heerlijk rustig op mijn nieuwe M5 M-racer in de omgeving van Dordrecht en Hoeksche Waard heb getourd, die fiets nodigt uit om rustig te rijden.
Antwoord }
Bedankt door:
Vandaag weer een heerlijk rondje om de Nieuwkoopseplassen gereden, vooral het stuk langs de Meije blijft schitterend.
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
Maar dat weggetje langs de 'potlood' ten zuiden van de plassen blijft toch wel aardig gevaarlijk. Het is veel te druk met auto's, en dat voor zo'n kronkelweggetje.
Antwoord }
Bedankt door:
Opletten en tempo aanpassen is inderdaad wel nodig af en toe.
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
Er een oranje velomobiel onze straat in gereden kwam. Ik denk dat het een DF was, met racekap. Mijn zoontje zag ‘m en zei meteen hé Pap, een velomobiel. Kijk, goed opgevoed, dacht ik :-)
Antwoord }
Bedankt door:
(17-Nov-2020, 07:46 PM)mwijns schreef: Er een oranje velomobiel onze straat in gereden kwam. Ik denk dat het een DF was, met racekap. Mijn zoontje zag ‘m en zei meteen hé Pap, een velomobiel. Kijk, goed opgevoed, dacht ik :-)

Mijn dochters hebben jarenlang alle racefietsers bukfietsers genoemd.

Ook goed opgevoed dus  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Mijn kinderen noemen iedereen met een ligfiets of vm gewoon "dorpsgek", zoals kinderen behoren te doen. ;-)
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
(17-Nov-2020, 10:01 PM)voodoo schreef: Mijn kinderen noemen iedereen met een ligfiets of vm gewoon "dorpsgek", zoals kinderen behoren te doen. ;-)

Als ik ging fietsen met LOL, dan zeiden ze: "Oh, ga je weer fietsen met die andere oude mannetjes op rare fietsjes in enge pakjes."

Heel complimenteus dus  Big Grin
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Beter dan enge mannetjes op oude fietsjes in rare pakjes, denk ik...
Antwoord }
Bedankt door:
(08-Nov-2020, 05:27 PM)voodoo schreef:
Vandaag weer een heerlijk rondje om de Nieuwkoopseplassen gereden, vooral het stuk langs de Meije blijft schitterend.

Het is idd prachtig daar, maar de Meije is idd wel link. Ik rijd daar nooit echt hard, sommige automobilisten helaas wel. Tot nu toe blij met m'n schouderpassagier ->  Angel 

(17-Nov-2020, 10:01 PM)voodoo schreef: Mijn kinderen noemen iedereen met een ligfiets of vm gewoon "dorpsgek", zoals kinderen behoren te doen. ;-)
Ons kleutertje had het de afgelopen week ineens hele dagen over "Look Keo pedalen"  Big Grin
Het gaat nu al mis  Shy
Antwoord }
Bedankt door:
Ik heb 3 jongens (14, 19 en 21) en alledrie niet geïnteresseerd in fietsen of motoren, blijkbaar ben ik niet hun echte vader.....  Big Grin Wink
Stop making sense
Antwoord }
Bedankt door:
(08-Nov-2020, 06:22 PM)Lopopodium schreef: Maar dat weggetje langs de 'potlood' ten zuiden van de plassen blijft toch wel aardig gevaarlijk. Het is veel te druk met auto's, en dat voor zo'n kronkelweggetje.

Helemaal mee eens. nou moet ik toegeven dat ik zelf ook niet rustig reed maar ik eindigde uiteindelijk toch in de berm daar. De Meie is ook een heerlijk riviertje om te vliegvissen of kayakken. als ja dan rond etenstijd op de nieuwkoopse plassen komt, zitten al die voorbij scheurende automobilsten opeens allemaal met hun motorbootjes op het water Big Grin Big Grin
Zelfbouw RVS Lowracer op basis van Danny Siepman, DIY Flevo bike, Std Flevotrike, Omgebouwde HP Velotechnik Gekko E-Bike
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 19 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m...Josligfiets — 06:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM