Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
(26-Jan-2022, 03:42 PM)pietandringa schreef: Ik gisteren mijn Milan GT MK7080 van Dronten naar Gorredijk heb gefietst, hij is aangekomen Smile

En ik heb de foto's van deze mooie blauw/gele Milan net bekeken.

Als mede-roeifietser heb je soms privileges  Big Grin 

Mooie kleurencombi. Volgens mij heel goed zichtbaar.

Heel veel veilige en fijne fietskilometers gewenst Piet.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: pietandringa
(26-Jan-2022, 03:42 PM)pietandringa schreef: Ik gisteren mijn Milan GT MK7080 van Dronten naar Gorredijk heb gefietst, hij is aangekomen Smile

Gefeliciteerd en dat je er heel veel plezier van mag hebben!

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: pietandringa
https://www.dropbox.com/s/85f47xdjgqp11d...1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9smcyiynkfdtjz....29.jpg?dl=
https://www.dropbox.com/s/4dw49xvnu2yprs...6.mp4?dl=0


Werkt dit?
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , 365cycle
Yep, Ze zijn aanklikbaar en dan zie ik de foto's en het filmpje. Prachtige velomobiel. Mooie kleuren

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: pietandringa
Bedankt voor alle gelukwensen! ik zal later mijn ervaringen delen.
Antwoord }
Bedankt door:
Gefeliciteerd met de bijzonder mooie Milan. Mooie kleurcombinatie. Zweedse kleuren?

(26-Jan-2022, 06:29 PM)gideon schreef: Afgelopen zondag 170mm cranks op mijn dagelijkse-slecht-weer-woon-werk-rechtop-fiets gemonteerd (er zaten 175mm cranks op) Het voelde alsof ik op een kinderfietsje fietste  Sick  Eén dag mee gefietst en gisteren weer 175mm cranks er op gezet (en ik ben maar 182 cm lang?)
Heb vier fietsen. Twee met cranks van 170 mm, één met 175 mm en één met 177,5 mm lengte. Was 186 cm lang. Nu 183 cm lang. Heb nog wel dezelfde beenlengte en rij regelmatig op alle vier de fietsen, maar merk geen verschil tijdens het fietsen.
Antwoord }
Bedankt door: pietandringa
(26-Jan-2022, 10:21 PM)PietV* schreef: Gefeliciteerd met de bijzonder mooie Milan. Mooie kleurcombinatie. Zweedse kleuren?

Dank je. Zweedse kleuren, Cambuur Leeuwarden, daar lijkt het wel op. Gewoon gekozen, omdat ik de kleurencombinatie mooi vond, ook met het zwarte deksel en opvallend.
Antwoord }
Bedankt door:
Mooie kleurencombinatie. Gefeliciteerd
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: pietandringa
(26-Jan-2022, 04:34 PM)pietandringa schreef: Ik zal zeker de ervaringen gaan delen later. Eerst wennen aan de fiets en alles goed afstellen. Het past allemaal maar net met 140 mm cranks en dan ben ik "maar" 1.93, met waarschijnlijk hele lange benen.
Herkenbaar. Ze zeggen dat 2.00m moet passen, maar ik weet niet hoe.
In de winter rijd ik zelfs zonder ventisit (met yogamatje) omdat ik anders niet onder de BM kap pas.

anyway... gefeliciteerd! En welkom bij de club Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
(27-Jan-2022, 03:02 PM)365cycle schreef:
(26-Jan-2022, 04:34 PM)pietandringa schreef: Ik zal zeker de ervaringen gaan delen later. Eerst wennen aan de fiets en alles goed afstellen. Het past allemaal maar net met 140 mm cranks en dan ben ik "maar" 1.93, met waarschijnlijk hele lange benen.
Herkenbaar. Ze zeggen dat 2.00m moet passen, maar ik weet niet hoe.
In de winter rijd ik zelfs zonder ventisit (met yogamatje) omdat ik anders niet onder de BM kap pas.
anyway... gefeliciteerd! En welkom bij de club Big Grin

Dank je! Ik heb de schoenplaatjes versteld, zodat de knieën iets meer naar buiten komen en onder de bulten blijven  Big Grin . En het zitje iets liggender, drie opvulstukjes voor de kenners Smile . Proefritje gemaakt van 58 km met lekker veel wind en het past nu toch wel goed. De fiets rijdt heerlijk strak en ik kan nu al zeggen dat die korte cranks mij goed bevallen.
Antwoord }
Bedankt door:
(27-Jan-2022, 04:01 PM)pietandringa schreef: Dank je! Ik heb de schoenplaatjes versteld, zodat de knieën iets meer naar buiten komen en onder de bulten blijven  Big Grin . En het zitje iets liggender, drie opvulstukjes voor de kenners Smile . Proefritje gemaakt van 58 km met lekker veel wind en het past nu toch wel goed. De fiets rijdt heerlijk strak en ik kan nu al zeggen dat die korte cranks mij goed bevallen.
Wees voorzichtig met je schoenplaatjes verstellen. Kan gewoon, maar zodra je ergens pijntjes krijgt die je niet kent; denk hieraan terug.
Volgens de bikefitter was ik er op tijd bij en had ik anders een blessure te pakken gehad, na goed afstellen van m'n schoenen verdwenen m'n klachten als sneeuw voor de zon en had ik zowel wat extra duurvermogen als piekvermogen. 
Als je de machine bij iedere trap een beetje bij moet sturen is het een kwestie van tijd voor het mis gaat. 

Heb hier overigens maar twee opvulstukjes, dus vermoed dat jij langere benen hebt Smile
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
Bedankt voor de tip! Tijdens mijn rit vanmiddag niks gemerkt gelukkig. De Q-factor is nu smaller dan bij het originele ontwerp, dus is een beetje bijstellen wel nodig eigenlijk. Met minder opvulstukjes kom je dichter op de pedalen volgens jou? Mijn trapas kan niet verder naar voren en Peter heeft nieuwe gaatjes geboord om mijn stoel naar achteren te verplaatsen. Met die korte cranks kan ik makkelijker mijn gebruikelijke hartslag bij inspanning halen, in de Quest lukte dat de laatste tijd niet meer.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
..het ondanks eigen dommigheid goed afliep; vergeten de schuimkap ook van achter vast te maken bij de voorspelde vlagen van 30 knopen.
De wind kon daardoor aan de zijkant onder de schuimkap komen, het klittenband er voor lostrekken en vervolgens dubbelvouwen. Gelukkig kon ik er nog onderdoor kijken.
Antwoord }
Bedankt door:
(26-Jan-2022, 03:42 PM)pietandringa schreef: Ik gisteren mijn Milan GT MK7080 van Dronten naar Gorredijk heb gefietst, hij is aangekomen Smile


Ik zat te praktiseren hoe je hebt gereden,, via Kampen Ramspol of de Weeribben nog door of via de Ketelbrug, Kuinre en Munnekeburen?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
De laatste over de Ketelbrug, dat is de kortste route. Ik weet uit ervaring dat het vertrek uit Dronten meestal later is dan verwacht Smile

https://cyclemeter.com/a25f219b3c65c146/...1427-59607
Antwoord }
Bedankt door:
(27-Jan-2022, 10:36 PM)pietandringa schreef: Ik weet uit ervaring dat het vertrek uit Dronten meestal later is dan verwacht Smile

Dat is echt heel herkenbaar. Dat was bij velomobiel.nl zo en ook bij intercitybike.

Ik vind het ook altijd wel heel erg gezellig.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
Haha, hier ook herkenbaar idd. "Nee schat, ik ben voor etenstijd thuis" *komt om 22:00 binnen*
Antwoord }
Bedankt door:
(27-Jan-2022, 11:34 PM)365cycle schreef: Haha, hier ook herkenbaar idd. "Nee schat, ik ben voor etenstijd thuis" *komt om 22:00 binnen*

Als ze wacht met eten tot je er bent klopt dat dan toch nog? Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(28-Jan-2022, 10:27 AM)Frutsel schreef: Als ze wacht met eten tot je er bent klopt dat dan toch nog? Big Grin
Ik ben inmiddels gescheiden. Weet niet of dat genoeg zegt?  Tongue
Antwoord }
Bedankt door:
(28-Jan-2022, 11:55 AM)365cycle schreef:
(28-Jan-2022, 10:27 AM)Frutsel schreef: Als ze wacht met eten tot je er bent klopt dat dan toch nog? Big Grin
Ik ben inmiddels gescheiden. Weet niet of dat genoeg zegt?  Tongue

Toch niet omdat je vaak zo laat uit Dronten kwam hoop ik?  Sad
Antwoord }
Bedankt door:
(28-Jan-2022, 12:31 PM)pietandringa schreef: Toch niet omdat je vaak zo laat uit Dronten kwam hoop ik?  Sad 
Haha, ik kreeg o.a. wel het verwijt dat ik "altijd aan het fietsen" ben. Het is wel grappig hoe mensen dat zien;
Als ik 's ochtends om 8:00 in de auto stop ga ik naar m'n werk. Als ik 's ochtends om 8:00 in lycra in de fiets stap ga ik een stukje fietsen.

In beide gevallen is de reistijd en bestemming hetzelfde, maar behalve m'n ex-vrouw verbaasde zowel m'n ex-schoonmoeder als een aantal buren zich er ook over dat ik ineens wel "heel veel tijd om te fietsen" heb. 

De verdere redenen licht ik hier liever niet toe, maar om weer even ontopic te zijn: Ook vandaag ben ik weer blij dat m'n ex en ik gescheiden zijn Big Grin 
Geen slecht mens ofzo hoor, maar wat ons jaren geleden bij elkaar bracht dreef ons nu juist uit elkaar. En als er dan een kind is, dan kan je er soms beter een streep onder trekken, anders lijdt hij er mogelijk ook nog onder.
Antwoord }
Bedankt door:
Heel even offtopic:

@365cycle: Mooi onderschrift onder je naam en bij je nieuwe foto.

Milvus milvus


Ik heb een Milvus migrans. Nou ja, de onderste helft dan.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(28-Jan-2022, 01:49 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb een Milvus migrans. Nou ja, de onderste helft dan.
Zowel de milvus migrans als de milvus milvus hebben een witte kop, dus het klopt gewoon hoor (en zeker als jij ook nog grijs haar hebt)  Big Grin
Antwoord }
Bedankt door:
(28-Jan-2022, 01:50 PM)365cycle schreef: Zowel de milvus migrans als de milvus milvus hebben een witte kop, dus het klopt gewoon hoor (en zeker als jij ook nog grijs haar hebt)  Big Grin

Telt geen haar ook  Big Grin  

Is in mijn geval behoorlijk wit hoor  Cool
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(28-Jan-2022, 02:31 PM)Wim -de roetsende schreef: Telt geen haar ook  Big Grin  
Vast wel, want daar heb ik ook last van Big Grin 

(28-Jan-2022, 02:31 PM)Wim -de roetsende schreef: Is in mijn geval behoorlijk wit hoor  Cool
Dát heb ik dan weer niet  Rolleyes
Antwoord }
Bedankt door:
sinds maanden een tochtje met de M-racer ga fietsen
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 21 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel m'n...365cycle — 06:14 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik merk nu wel van m...Gideonaut — 05:33 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM