Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
(11-Apr-2022, 09:03 AM)berth9999 schreef: "Ready to ship" is de nieuwe status van mijn Milan.  Smile

Deliverd inmiddels (inclusief de typo). Maar ik begrijp van Ymte dat die dan nog niet in Dronten staat.  Smile
Antwoord }
Bedankt door:
Dus hij gaat rechtstreeks naar Dronten en niet eerst via Räderwerk in Hannover of Siedenburg?

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door:
(12-Apr-2022, 09:59 AM)Roepers schreef: Dus hij gaat rechtstreeks naar Dronten en niet eerst via Räderwerk in Hannover of Siedenburg?

Ja. Ik meen dat Rädarwerk alleen de 4.2 Milan nog doet. De rest komt uit Roemenie.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Misschien wil Räderwerk eerst nog een kwaliteitscontrole doen en een bepaald deel van de afmontage, vroeg ik mij af. Maar ze kunnen het ook 100% overlaten aan hun dealers natuurlijk. Zeker aan ICB.

Groet,

Marco
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
omdat ik gisteravond een heerlijk ritje naar Stampersgat heb gemaakt op de M-racer en vanochtend ook weer naar het werk. En vanwege het heerlijke zoemende geluid van de ketting :-)
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , Hoekie
(12-Apr-2022, 10:32 AM)Roepers schreef: Misschien wil Räderwerk eerst nog een kwaliteitscontrole doen en een bepaald deel van de afmontage, vroeg ik mij af. Maar ze kunnen het ook 100% overlaten aan hun dealers natuurlijk. Zeker aan ICB.

Räderwerk doet (voorzover ik weet) niets meer aan/voor de gewone Milan. Jens Buckbesch ontwikkelt rechtstreeks voor velomobileworld. 
Antwoord }
Bedankt door: Roepers
(12-Apr-2022, 09:24 AM)berth9999 schreef:
(11-Apr-2022, 09:03 AM)berth9999 schreef: "Ready to ship" is de nieuwe status van mijn Milan.  Smile

Deliverd inmiddels (inclusief de typo). Maar ik begrijp van Ymte dat die dan nog niet in Dronten staat.  Smile

Dat ga je nog missen  Big Grin

Dat kijken op de site iedere dag  Wink
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle , berth9999 , Hoekie
(12-Apr-2022, 10:38 PM)Wim -de roetsende schreef: Dat ga je nog missen  Big Grin

Dat kijken op de site iedere dag  Wink

Ja, vanaf nu heeft het geen zin meer want die status gaat niet meer veranderen. ;-) Zaterdag zou die in Dronten moeten zijn. Als alles goed gaat kan ik hem de 30e ophalen.  Smile
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , 365cycle
@berth9999 Anders bestel je gewoon een nieuwe. Kan je weer even genieten Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: berth9999
(12-Apr-2022, 10:44 PM)berth9999 schreef: ….Als alles goed gaat kan ik hem de 30e ophalen.  Smile….

Dat is een week te laat….. Sad
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: berth9999
(13-Apr-2022, 08:35 AM)GertBr schreef:
(12-Apr-2022, 10:44 PM)berth9999 schreef: ….Als alles goed gaat kan ik hem de 30e ophalen.  Smile….

Dat is een week te laat….. Sad

Ruim op tijd voor Mei. ;-)
Antwoord }
Bedankt door:
(13-Apr-2022, 10:32 AM)berth9999 schreef:
(13-Apr-2022, 08:35 AM)GertBr schreef:
(12-Apr-2022, 10:44 PM)berth9999 schreef: ….Als alles goed gaat kan ik hem de 30e ophalen.  Smile….

Dat is een week te laat….. Sad

Ruim op tijd voor Mei. ;-)

Veel plezier met de voorpret  Wink
Antwoord }
Bedankt door: berth9999
Vandaag 4x 37-438 buitenbanden binnen zijn gekomen. Kan ik de flevobike/trike voorzien van nieuwe banden (nog wel even binnenbanden scoren, maar die zijn makkelijker te vinden dan de buitenbanden)
Antwoord }
Bedankt door: martinus
(13-Apr-2022, 11:03 AM)Frutsel schreef: Vandaag 4x 37-438 buitenbanden binnen zijn gekomen. Kan ik de flevobike/trike voorzien van nieuwe banden (nog wel even binnenbanden scoren, maar die zijn makkelijker te vinden dan de buitenbanden)
Volgens mij past een 451 binnenband daar prima in.
Antwoord }
Bedankt door:
Vanochtend heb ik mezelf bewust niet op de snelheidsmeter laten kijken en dat reed hartstikke lekker Smile
Antwoord }
Bedankt door: Roepers
Lekker weer, en onderweg naar kantoor 40.4 @ ruim onder maximaal. Het was niet alleen het weer, er is ook gewoon weer wat vermogen. De COVID trekt er weer uit  Cool
Antwoord }
Bedankt door:
Vanochtend lekker fietsen in de zon. En een positief bericht dat Valkenier, een medeforummer, mij kon helpen door een grotere stoel op te sturen voor mijn Hurricane.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Vandaag een mooi rondje van bijna 120km met Mooi Twente gereden.

De laatste 40km reed ik alleen met een kruissnelheid van ongeveer 40km/u.

Wat is die MilanSL toch een heerlijke vm.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(13-Apr-2022, 11:03 AM)Frutsel schreef: Vandaag 4x 37-438 buitenbanden binnen zijn gekomen. Kan ik de flevobike/trike voorzien van nieuwe banden (nog wel even binnenbanden scoren, maar die zijn makkelijker te vinden dan de buitenbanden)
die heb ik nog een paar liggen voor je. Ik heb niks meer waar het in past.
Antwoord }
Bedankt door:
Ik weer thuis ben na een heerlijke testrit richting Reuver vanuit de achterhoek. Ben vrijdag al vertrokken, maar had er niet mee gerekend dat in Duitsland alles dicht zit op goede vrijdag. Dus weer even een slinger naar Nederland en vanaf Arcen richting Venlo langs de N271. Dat was geen pretje omdat het fietspad langs de provinciale weg daar heel erg smal is. Zo smal dat je bijna met twee wielen aan weerszijde in de berm rijdt. In Venlo was het erg druk met Duitsers, zodat er verkeersregelaars stonden. Vanaf Venlo heb ik weer de Duitse kant gekozen, naar Kaldenkirchen. Dat wat ik er van gezien heb was niet erg interessant, het vermijden waard.

Vanaf Heidhausen, bij Bracht, waar de route op de 28ste ook langs loopt, heb ik een route terug door Duitsland gepakt. Bij Geldern kon ik bij iemand in de tuin overnachten, dat was gepland. Heerlijk plekje, vuurschaal erbij. Tarpje als overnachtingsshelter uitgeprobeerd, wat ook prima beviel. De twee dunne slaapzakken waren samen warm genoeg voor 4 graden. Minpuntje waren de twee pauwen bij de buren, 50 meter verder. Die waarschuwen elkaar ook diep in de nacht, als er een geluidje is. Verder was het er heel stil.

De terugweg helemaal via Duitsland verliep een stuk beter, hoewel ik in veel plaatsjes binnen de bebouwde kom het fietspad per ongeluk niet gezien had. Leek wel een voetpad, dus daar heb ik maar niet gefietst. Geen klachten gehad van de passerende zilverblauwe autos met blauwe lampjes op het dak. Buiten de bebouwde kom is het meestal prima asfalt en lekker breed.

Wat mij betreft wordt de route straks of via Duitsland of helemaal langs de andere kant van de Maas en dan bij Kessel met het pontje.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
(16-Apr-2022, 09:02 PM)Jeroen S schreef: Ik weer thuis ben na een heerlijke testrit richting Reuver vanuit de achterhoek. Ben vrijdag al vertrokken, maar had er niet mee gerekend dat in Duitsland alles dicht zit op goede vrijdag. Dus weer even een slinger naar Nederland en vanaf Arcen richting Venlo langs de N271. Dat was geen pretje omdat het fietspad langs de provinciale weg daar heel erg smal is. Zo smal dat je bijna met twee wielen aan weerszijde in de berm rijdt. In Venlo was het erg druk met Duitsers, zodat er verkeersregelaars stonden. Vanaf Venlo heb ik weer de Duitse kant gekozen, naar Kaldenkirchen. Dat wat ik er van gezien heb was niet erg interessant, het vermijden waard.
De provinciale weg is een totale ramp. Volgende keer ff rechtdoor oversteken vanaf de Lingsforterweg, langs de kasteeltuinen, achter in het dorp rechtsaf, en dan het pontje over de Maas pakken bij Hertog-Jan (aan de Noordkant van Arcen, makkelijk te herkennen want er loopt een bierleiding over de weg  Cool ). Dan via Lottum, Grubbenvorst en Blerick naar Venlo. Rijdt een heel stuk fijner, zelfs als je niet voor een biertje stopt bij het brouwerijcafé Big Grin 
Mocht je Noordelijker beginnen: bij Well de brug pakken (over de ventweg trouwens, voor er weer een fietser in het nieuws komt) is het efficientst, dan onderaan de brug eerste weg links, en in Blitterswijck op de T-splitsing ook links de doorgaande weg op. 
Bij Boxmeer (nog noordelijker) kan je er ook al over maar dan rijd je iets om. Tussen Boxmeer en Vierlingsbeek vind ik het overigens wel het fijnst om veel over de weg te rijden, ook al wordt er soms hard gereden op de meeste plekken is het breed zat. Met een gangetje van 40+ is het prima.
Dan bij Maashees linksaf richting Wanssum, Blitterswijck, en dan kom je ook in Lottum als je de weg volgt. 

De Maas is daar een paar jaar geleden hersteld, volgt weer z'n oorspronkelijke traject met veel bufferzones. Hoewel het bos langs de N271 tussen Arcen en Well mooi is, is het toch ook vooral een "racebaan". Die Maaszone aan de westkant is dan qua landschap dus ook een stuk interessanter.

PS: Voor goed ijs kan je terecht in Grubbenvorst en Arcen. En in Tienray, maar dan moet je ook een stukkie om Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
Omdat ik 80 km heb gefietst. Zo kom je nog eens ergens   Big Grin
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Hoekie
Ik bij Paul Carrack was. Zijn stem is nog onveranderd. Super optreden  Smile
Antwoord }
Bedankt door:
(17-Apr-2022, 11:37 PM)gideon schreef: Ik bij Paul Carrack was. Zijn stem is nog onveranderd. Super optreden  Smile
 
Af en toe over je schouder gekeken?
Ik heb een 2 nummers van hem op mp3 staan, silent running van toen hij nog bij "mike and mechanics' zat. Die plaat andere kun je raden denk ik.

(17-Apr-2022, 08:34 PM)Lig-hen schreef: Omdat ik 80 km heb gefietst. Zo kom je nog eens ergens   Big Grin

Heb je de skik route gedaan?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: gideon
@365cyle, bedankt voor de route tips. In Nederland ben ik redelijk gewend aan een fietspad van redelijke tot goede kwaliteit langs de provinciale weg, maar helaas is dat niet overal zo.

Vandaag ben ik blij omdat het warm genoeg is om mijn Velomobiel weer een likje verf te geven.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle
Omdat ik het spel RISK op een rommelmarkt heb gescoord voor wel een halve euro. Weer lekker 25km geroets heb en er daar straks weer 25km bij ga plakken.

En vervolgens voor 1.50 euro mn avond maaltijd heb gescoord bij de Jumbo. Het was een fris bakje Maartensdijkse salade en een ovenschotel met boontjes, parelhoen, aardappelen en een sausje erover.

Iets minder blij was ik dat dese Jumbo zich niet hield aan de versgarantie en ik niet 4 stukken kaas en vers bereide pizza's voor nop mee kreeg maar die zouden weer wel afgeprijsd in het 'verspilmeubel' terechtkomen dus dat was uiteinselijk toch nog een dikke okee.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 12 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Met voetballen...Niels van der Wal — 05:06 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante...datakneder — 04:18 PM
Prototype tegen verblinding auto's
De Duitse TÜV kijkt ...365cycle — 04:13 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Tsja, interessante o...Grrrrrene — 03:16 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ...365cycle — 02:38 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Leuk om de verschill...PieterTrapt — 01:58 PM
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM