Waardering:
  • 3 stemmen - gemiddelde waardering is 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik blij omdat.....
(30-Jul-2019, 10:50 PM)Bart Verbeek schreef:
(30-Jul-2019, 01:54 PM)Wim -de roetsende schreef: Wow Bart, je wordt nog eens een veelfietser.

Ik ben er zelf ook wel een beetje verbaasd over. Dan tel ik de 360 km woon- werkverkeer op de rechtopfiets in dezelfde periode nog niet eens mee.

Het lag in de lijn der verwachtingen, maar erg fijn om te lezen. Leefwijze doet veel voor je algehele conditie en voorkomt ongemakken aan pezen en gewrichten.
Antwoord }
Bedankt door:
Music 
..... ik vandaag een luidsprekertje aan mij telefoon gekoppeld heb zodat ik lekker muziek kan luisteren tijdens het forensen in de Mango+ Cool

(dit verkies ik boven een in-ear hoofdtelefoon omdat op deze wijze ik ook de geluiden van de omgeving mee krijg)
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door:
Grappig, heb ik van de week ook gedaan in de Mango! Het geluid uit mijn telefoon zelf is nèt te zacht dus daarom klein speakertje erin gehangen Smile
Antwoord }
Bedankt door:
Luisteren jullie dan mp3 bestanden of radiozender?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Ik heb oordoppen in. Nooit muziek aan.
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door:
Ik luister NPO 1 met oortjes.
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door:
Ik dus af en toe wat mp3
Antwoord }
Bedankt door:
ik nu zonder last van insecten 's nachts over de dijk kan rijden dankzij mijn nieuwe masker

[Afbeelding: cleanlight-veiligheidsmasker.jpg]
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Je moet er wel een paar ruitenwissers op bouwen voor als het regent... Tongue
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Music 
(31-Jul-2019, 10:30 PM)Fietsbennie schreef: Luisteren jullie dan mp3 bestanden of radiozender?
MP3, Spotify of radio via de app.
Ligt er maar net aan waar ik zin in heb.
Even an absolute beginner has to start somewhere.

Antwoord }
Bedankt door:
(01-Aug-2019, 06:00 PM)Fietsbennie schreef: Je moet er wel een paar ruitenwissers op bouwen voor als het regent... Tongue

De volgende keer zal ik inderdaad een zeemleren lap meenemen.

[Afbeelding: 07.jpg]
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Als het regent kan je hem toch afdoen. Want dan kunnen die muggen niet vliegen toch?
Antwoord }
Bedankt door:
(02-Aug-2019, 06:20 PM)Roef Veerman schreef: Als het regent kan je hem toch afdoen. Want dan kunnen die muggen niet vliegen toch?

Het houdt ook regen tegen. Maar voor de rest heb je gelijk.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
ja, maar dan kun je ook een petje opzetten ofzo :-), ik heb een duik uitrusting voor als het hagelt zelfs :-P. (skibril met petmuts die over de oren gaat). Maar dat is wel heel warm, dus wil je niet op hebben tegen de insecten dan weer :-P
Antwoord }
Bedankt door:
Je moet zo'n kap zien als de eerste stap naar een velomobiel.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
.. ik net weer een heerlijk avondritje gedaan heb. Inclusief crossen door de stad over de 's avonds rustige banen voor auto's (langs de vele rotondes)
Antwoord }
Bedankt door:
Waarheen heb je gefietst dan? Is er weinig vakantiedrukte rondom Goes?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
(03-Aug-2019, 10:15 PM)Fietsbennie schreef: Waarheen heb je gefietst dan? Is er weinig vakantiedrukte rondom Goes?

Naar Zierikzee en terug ~50km. Over fietspaden en parallelwegen. Dus weinig last van vakantiedrukte rondom Goes.

In Goes in het centrum is het ook druk, maar weer niet zo druk op de wegen rondom het centrum dat het niet lekker doorrijdt.
Antwoord }
Bedankt door:
...ik 5000km gereden heb met mijn X-Stream  Smile
Antwoord }
Bedankt door:
In hoeveel tijd.?
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Sinds november vorig jaar, dus dik 10 maanden. Omdat ik hem voornamelijk voor woon-werk gebruik zit er een flinke vlakke periode in de vakantie en in april toen het frame stuk was. Nu op naar de 10.000.
Antwoord }
Bedankt door:
Mijn trike-berijdercombinatie 10 kg in gewicht is afgenomen (met dank aan PietV!).
Daarnaast heb ik inmiddels al 1600 km gefietst (woon-werk niet meegerekend).
En dat alles in slechts drieënhalve maand!
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt  FlevoTrikeJouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan
Antwoord }
Bedankt door:
Heb je de ondersteuning eraf gehaald, Bart?
Goed bezig, nog even en je fietst rondje Markermeer (140 km).
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Zelfs nog iets verder, als je Google mag geloven: https://www.google.com/maps/dir/52.45173...14!1m0!3e1

Lijkt me wel een leuk rondje. Iets voor volgend jaar!
Antwoord }
Bedankt door:
Photo 
Valt mee hoor...

[Afbeelding: Screenshot-2019-09-18-22-14-06.png]

Stukje tussen Muiderslot en Lelystad pas nog gedaan, op de langste dag dit jaar. Alleen trekt Amsterdam mij niet zo. In Lelystad weet ik nog een goed koffieadres Smile
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door:
Het is zeker een mooie route. Vaak gefietst. Ook bij nacht, met volle maan. Veel van Amsterdam zie je niet. Het ligt er aan of je langs het water over de Uitdammerdijk fietst of over Broek in Waterland en Zunderdorp. Over de Uitdammerdijk heb je alleen het stadsdeel IJburg. Bij nacht erg rustig.
Ik rij vanuit Zeewolde, naar Zeewolde. Dan is de afstand 170 km. Over de Uitdammerdijk 175 km, maar zeker zo mooi.
Antwoord }
Bedankt door:


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 37 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
LINK: Flevobike 438 wielen te koop
Daar ik maar al te g...martinus — 11:14 PM
Hoeveel bar is genoeg voor vlot en comf...
Systeemgewicht; een ...TvWijk — 11:13 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Ja, daar kom ik wel ...melle z — 10:20 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Melle, ben je toeval...Fietsbennie — 10:01 PM
mods op mijn roeifiets
De "Roeifiets k...Merijn — 09:41 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakke...Tom Fekkes — 09:15 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het hoofd van die au...Jeroen S — 08:27 PM
mods op mijn roeifiets
Vooral als de wi...Wim -de roetsende — 07:59 PM
Ongeduldige automobilisten.
Met " jakkere...Lopopodium — 07:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het is echt ongekend...melle z — 06:07 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Echter ik zou dan ee...melle z — 04:33 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je h...PieterTrapt — 02:12 PM
Ongeduldige automobilisten.
Ben je niet je hele ...Hardloper — 02:04 PM
Ongeduldige automobilisten.
Het kan inderdaad na...PieterTrapt — 02:02 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Oef.. hier w...Arend-Jan — 12:27 PM
Groot Brittannië: Tips voor fietsen in....
Het onderscheid tuss...melle z — 12:26 PM
mods op mijn roeifiets
Oh,de roeifietskno...pieterz — 12:04 PM