Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Belangrijk bericht - forum moderatie
#1
Na Erik (om privé redenen) verneem ik zojuist dat Marco aka Roepers de daad bij het woord voegt en ook stopt met moderator zijn.
Iedereen die de helm thread gelezen heeft snapt waarom.
Zit ik dan met mijn verse moderatorschap.

Als enige moderator ga ik niet de orde handhaver spelen, maar dat als iemand zijn mening, punten of links van gelijke aard blijft doorduwen, dat wordt die gebruiker geblokkeerd.
Met als uitzondering als de gebruiker's geschiedenis een waarschuwing verdient. 

Ik verwacht dat het forum m.u.v. deze drastische maatregel verder zelf regulerend gaat worden.

Groet,
Sake aka Hoekie
Antwoord }
#2
Dank Marco voor je werk op dit forum. Ik hoop dat je besluit je niet weerhoudt bijdragen te blijven leveren. Zet ‘m op Hoekie!
Flevobike en trike - Nazca Pioneer - Strada 58 - Challenge Alize - Quest 846 - Nazca Fiero - Brompton - Koga LightSpeed - bakfiets (voor de kleinkinderen)
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Lig-hen , Wim -de roetsende
#3
Gunst, dit vind ik wel een domper. En de gang van zaken heeft me betreurd. Zeker daar ik zelf debet heb aan het bewuste draadje. Ik wens Marco eerst maar eens veel rust toe, en ik hoop dat iedereen zich hopelijk net zo zal gedragen zoals ik zou moeten doen.
gr. Fietsbennie   site

Antwoord }
Bedankt door: Hoekie
#4
Wat let je om nog iemand als mod te vragen? Sowiso voor vakanties wel handig toch?
Antwoord }
Bedankt door:
#5
Marco, Bedank voor je inzet en toewijding om dit forum in banen te leiden. Bedankt voor de samenwerking. Ook ik stop definitief met schrijven op dit forum. Het was een leuke tijd. Maar nu maak ik tijd voor andere leuke dingen. Zoals nog meer ligfietsen. Het gaat jullie allen goed en bedankt voor de samenwerking.

Succes.
Antwoord }
Bedankt door: pietandringa , berth9999 , Hoekie
#6
(26-Apr-2022, 06:57 AM)PietV* schreef: Ook ik stop definitief met schrijven op dit forum. 

Jammer. Je hebt altijd wel duidelijke meningen regelmatig voorzien van m.i. goede argumenten.

Mede jouw bijdragen hebben ervoor gezorgd dat mijn nieuwe velomobiel een opvallende kleur heeft gekregen en ook dat ik een beetje ben gaan twijfelen over het dragen van een helm op of misschien zelfs in de fiets. Het zou zomaar kunnen dat ik dat nog een keer ga doen ook. In de toekomst ergens, dat wel. ;-) 

Succes en plezier!
Antwoord }
Bedankt door:
#7
Eén iemand heeft zich inmiddels geroepen gevoelt. Mochten er anderen zich geroepen voelen, dan hoor ik dat graag (via persoonlijk bericht)
Na overleg kunnen we zien wat we doen. Een moderatie groepje van 3 à 4 zou ideaal zijn.
Antwoord }
Bedankt door: berth9999 , Willeke_IGKT
#8
Ik ben de iemand die zich gemeld heeft, met het verzoek het niet te melden tot ik terug zou zijn na mijn vakantie.

Ook na twee weken om na te denken ben ik nog steeds bereid om, en wil ik graag, moderator worden op dit forum.

Ik zie er naar uit om met Sake/Hoekie samen te werken en hoop dat er meer mensen zijn die ons versterken.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220  -  Whike  -  (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)
Antwoord }
#9
(09-May-2022, 06:21 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik ben de iemand die zich gemeld heeft, met het verzoek het niet te melden tot ik terug zou zijn na mijn vakantie.

Ik zou "Bedankt" klikken als dat knopje er was... ...dus dan maar op deze manier "Dank je wel voor je inzet!"  thumb applause (gaat ook voor alle anderen die dit forum in orde houden, uiteraard!)
M5 28/26, Optima Lynx Orca, Optima Condor, Flevo Alleweder, Mango #57, Rainbow Lyra, Strada "Rudbeckia Hirta" #75
 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
...vanmorgen mijn ru...Hoekie — 12:58 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik denk dat je als s...Frutsel — 11:12 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufemis...LigfietsWilsum — 10:18 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens n...Hardloper — 10:00 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Dat als laatste ge...Bart Verbeek — 09:35 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nac...Wim -de roetsende — 08:11 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Snap eigenlijk n...365cycle — 01:37 AM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik heb weleens nacht...Hardloper — 11:17 PM
VM45
Mijn zoontje (7) l...365cycle — 11:07 PM
VM45
Mijn zoontje (7) leg...blokdoorn — 11:03 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, tegelijkertijd z...blokdoorn — 11:01 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, soms moet je wa...Tom Fekkes — 10:53 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Tja, onderwijs maakt...Wim -de roetsende — 10:44 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik vond gym altijd v...Lopopodium — 10:24 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles, de enige les...Willeke_IGKT — 10:20 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Gymles! Was altijd e...PieterTrapt — 09:49 PM
VM45
Mijn ukkie roept n...Wim -de roetsende — 08:36 PM