Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen Jan van Ochten
#27
(18-Oct-2022, 03:41 PM)Frutsel schreef: Met jouw snelheid betekent dat vast dat je in het donker over 'm heen hobbelt Angel 
Haha nee, is tot op heden altijd (2x ofzo?) goed gegaan!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , berth9999 , Lig-hen
#28
(18-Oct-2022, 03:41 PM)Frutsel schreef: Met jouw snelheid betekent dat vast dat je in het donker over 'm heen hobbelt Angel

Cool thumb applause applause applause
Wim -de roetsende

Thys 209 Rowingbike  -  Milan SL MK7  -  M5 CHR*  -  M-SUB  -  VNR BT Freewheeler

Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle
#29
Tijd voor een update:

Na een klein aantal kilometers in Quest was het toch heel erg gaan kriebelen. Het opknappen van de Quest is nog zeker het plan, maar daar kon ik niet meer op wachten. Uiteindelijk een Mango+ (waar vind ik in hemelsnaam het frame nummer!?) van marktplaats gekocht. Fietst beduidend zwaarder dan de Quest maar ik ben er erg blij mee en begonnen met forenzen.
Nog geen moment spijt gehad van de Mango+. Wel nog aan het zoeken naar de beste route. Nooit gedacht dat de gekozen route zo veel uit maakt voor de reistijd (en de gemiddelde snelheid).
Wel frustrerend dat ik iedere keer wordt ingehaald door een elektrische fiets met nummerbord. Dat motiveert wel om te werken aan de conditie, hoewel ik niet weet of ik 45 km/h in de bebouwdekom verantwoord vind.
Jan van Ochten 

Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+, Flevo-Racer 28" 
Antwoord }
#30
(15-Nov-2022, 11:52 PM)Jan van Ochten schreef: Nog geen moment spijt gehad van de Mango+. Wel nog aan het zoeken naar de beste route. Nooit gedacht dat de gekozen route zo veel uit maakt voor de reistijd (en de gemiddelde snelheid).
Hoe hoger je kruissnelheid, hoe belangrijker die routekeuze wordt. Moet je je voorstellen als je dadelijk je fiets een beetje doorhebt, de aandrijving goed afgesteld hebt, het weer beter wordt en je topfit bent van al dat zware winterfietsen. Big Grin
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#31
Ik rij zeker 8 kilometer 'om' vergeleken met de kortste route. Het betekent echter dat ik 20 minuten sneller ben. Tijd is belangrijker dan afstand (voor woon/werkverkeer).
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie
#32
(15-Nov-2022, 11:52 PM)Jan van Ochten schreef: Tijd voor een update:

Na een klein aantal kilometers in Quest was het toch heel erg gaan kriebelen. Het opknappen van de Quest is nog zeker het plan, maar daar kon ik niet meer op wachten. Uiteindelijk een Mango+ (waar vind ik in hemelsnaam het frame nummer!?) van marktplaats gekocht. Fietst beduidend zwaarder dan de Quest maar ik ben er erg blij mee en begonnen met forenzen.
Nog geen moment spijt gehad van de Mango+. Wel nog aan het zoeken naar de beste route. Nooit gedacht dat de gekozen route zo veel uit maakt voor de reistijd (en de gemiddelde snelheid).
Wel frustrerend dat ik iedere keer wordt ingehaald door een elektrische fiets met nummerbord. Dat motiveert wel om te werken aan de conditie, hoewel ik niet weet of ik 45 km/h in de bebouwdekom verantwoord vind.

Heb je dan die rood-witte Mango+ gekocht, bij Peter de Rond? Dat is de enige die ik de laatste tijd op Marktplaats heb gezien meen ik. Daar heb ik ook nog in proefgereden! Mooi ding vond ik het, maar toch voor de Quest gegaan uiteindelijk :-)

Ook ik rij liever om dan door ingewikkelde bochten en drukte inderdaad.
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Jan van Ochten
#33
(16-Nov-2022, 04:46 PM)TimSch schreef: Heb je dan die rood-witte Mango+ gekocht, bij Peter de Rond? Dat is de enige die ik de laatste tijd op Marktplaats heb gezien meen ik. Daar heb ik ook nog in proefgereden! Mooi ding vond ik het, maar toch voor de Quest gegaan uiteindelijk :-)

Ook ik rij liever om dan door ingewikkelde bochten en drukte inderdaad.

Het is een gele Mango+. Heeft ook maar kort op Marktplaats gestaan, nog geen 48 uur.
Jan van Ochten 

Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+, Flevo-Racer 28" 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT
#34
(16-Nov-2022, 05:35 PM)Jan van Ochten schreef: Het is een gele Mango+. Heeft ook maar kort op Marktplaats gestaan, nog geen 48 uur.

Ah, ja, dan is er natuurlijk een goeie kans dat ik die gemist heb!  Big Grin Leuke fiets in ieder geval!
Quest #229 - project: Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je han...datakneder — 01:17 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Is gewoon je hand ge...Martin van Mourik — 01:04 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Ik vertrouw altijd o...Bart Verbeek — 12:54 AM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook ...Frutsel — 11:49 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ja, 10x om de roeiba...Frutsel — 11:45 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Je hebt geen groot...Hardloper — 10:41 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
plannen zijn wat gew...GHOOGEN — 09:50 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook da...365cycle — 09:20 PM
Zelfbouw voorwiel aangedreven ligfiets ...
Toevallige vondst op...Merijn — 09:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Als je dan toch een ...ZoefZoef — 08:51 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben blij, omdat g...Wim -de roetsende — 08:27 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat...Lopopodium — 08:18 PM
M5 Low Racer trapboom + stuurpen gezocht
De diameter van Arje...melle z — 07:29 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Als auto's naar Enge...melle z — 07:10 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Ik doe momenteel...Gideonaut — 07:09 PM
RIVM maakt zich zorgen: Nederlanders zi...
Laten we het eufem...Hardloper — 07:04 PM
Prototype tegen verblinding auto's
Beseffen we ook dat ...Hardloper — 06:59 PM